Start en uforpligtende dialog med os: Ring 48 19 20 21 eller e-mail os på info@socialsellingcompany.dk x
15. oktober 2016
15 okt 2016

Customer Journey: Hvad er det for en størrelse?

En podcast med Søren Bechmann om hvad Customer Journey er for en størrelseCustomer Journey: Hvad er det for en størrelse? Helt overordnet er Customer Journey eller på dansk kunderejse en måde at “mappe” alle de kontaktpunkter, som vi har med kunderne før, under og efter købet.

Det er stadigvæk en forholdsvis ny disciplin indenfor markedsføring, salg og service, men ikke desto mindre en meget interessant tilgang til det at designe den mest optimale, effektive og attraktive kunderejse. Metoden til at gøre dette omtales ofte som “servicedesign”.

I den sammenhæng har jeg haft fornøjelsen af, at interviewe Søren Bechmann, som er en af Danmarks førende eksperter på området. Søren har skrevet hele fire bøger om emnet, blandt andet den første danske bog om servicedesign.

Det blev til en podcast af cirka fem kvarters varighed, hvor vi blandt andet taler om:

  • Hvad er Customer Journey for en størrelse?
  • Hvad er servicedesign?
  • Zero Moment of Truth
  • Hvordan hænger købs- og salgsprocessen sammen med kunderejsen?
  • Før, under og efter tankengangen
  • Tivolis 3-meter regel
  • Hvad er “touchpoints” for noget?
  • Hvordan designer man den mest optimale, effektive og attraktive kunderejse?


 

Her kan du lytte til podcasten

Afspil podcasten via website

Afspil podcasteb via iTunes

Afspil podcasten via SoundCloud
 
Social Selling RadioDu kan også abonnere på vores podcast, så du automatisk får besked når der kommer nye episoder. Det er helt gratis og utrolig nemt, og du kan altid afmelde abonnementet. For at abonnere på podcasten via iTunes, så klik på dette link. Hvis du har en Android smartphone kan du abonnere på podcasten via Stitcher på dette link. Du kan også abonnere på vores podcast via SoundCloud ved at klikke på dette link.

God fornøjelse med at lytte til podcasten :-)

Du er som altid velkommen til at dele podcasten med Søren Bechmann med dine kollegaer, i dit netværk eller med andre, som du tænker kan have værdi af at lytte til podcasten.

De venligste hilsner

Leif Carlsen
 

Sharing is caring. Del gerne dette blogindlæg på de sociale medier :-)

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,
2 Svar

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] Journey” et serviceeftersyn: Det er også en rigtig god idé at give jeres såkaldte “Customer Journey” eller på dansk kunderejse et regelmæssigt […]

  2. […] at succesfuld salg og marketing handler om kunderejsen. En anden god podcast i denne sammenhæng er Social Selling Radio episode 34 med Søren Bechmann, som taler om Customer Journey og […]

Efterlad en Kommentar

Ønsker du at deltage i diskussionen?
er velkommen til at bidrage!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

© Copyright 2013-2017 Social Selling Company