By Leif Carlsen
Read more...
12 metoder der giver dig kontrol over kundernes købsknap
Leif Carlsen2017-04-04T08:19:01+02:0012 metoder der giver dig kontrol over kundernes købsknap er en podcast, som handler om, hvordan du målrettet, gennem neuromarketing, kan bearbejde kundernes købsadfærd. Formålet er selvfølgelig at få kunderne til at handle med dig uanset om det drejer om B2B relationssalg, på webshoppen eller i den fysiske butik. Begrebet neoromarketing er noget som vi allerede har talt om i Social Selling Radio episode 13...By Leif Carlsen
Read more...
Sådan skiller Supporters sig ud fra konkurrenterne
Leif Carlsen2017-04-28T16:51:01+02:00Hvordan kan du skille dig kommunikations- og værdimæssigt ud fra dine konkurrenter? Det kan du gøre ved at bruge den såkaldte "why" model, som også er kendt under navnet "The Golden Circle". Denne model er opfundet af den amerikanske forfatter Simon Sinek. Han var nysgerrig efter at finde ud af, hvad det er som gør, at nogle virksomheder og individer formår at skille...By Leif Carlsen
Read more...
Hvis Eric Ziengs ikke var i Bolius, hvad ville han så gøre?
Leif Carlsen2023-03-03T07:49:00+01:00 Hvis Eric Ziengs ikke var i Bolius, hvad ville han så gøre? Det er selvfølgelig ikke aktuelt - i hvert fald ikke lige nu - men hvad nu hvis den danske podcaster Eric Ziengs rent faktisk sagde op fra sit ellers gode faste job i Bolius? Hvad ville Eric så gøre med hans "sidebusiness" Nochmal? Hvordan vil...By Leif Carlsen
Read more...
Jam session on social selling
Leif Carlsen2017-05-01T11:28:21+02:00Social selling jam session er en podcast episode med Chris "Kubby" Kubbernus og Leif Carlsen, som "jammer" omkring begreberne social selling og content marketing. I podcast episoden interviewer Social Selling Companys Leif Carlsen denne gang canadiske Chris "Kubby" Kubbernus. "Kubby", som har boet i Danmark i de seneste 8 år, arbejder med social selling og content marketing, og der lige præcis hvad ham...By Leif Carlsen
Read more...
Succesfuld salg og marketing handler om kunderejsen og digitalt samspil
Leif Carlsen2019-08-16T00:13:43+02:00Succesfuld salg og marketing handler om kunderejsen og digitalt samspil er overskriften for Social Selling Radio podcast episode 26. Kundernes købsproces har i den grad ændret sig over de seneste år, og det har den såkaldte kunderejse dermed også. Det er derfor nødvendigt med et tæt digitalt samspil og koordination mellem salg og marketing for at sikre succesfuld eksekvering af virksomhedens salgsproces. Social Selling Companys...By Leif Carlsen
Read more...
Kundecase: FCK’s farvel til kold canvas og goddag til social selling
Leif Carlsen2023-06-03T01:02:51+02:00 SOCIAL SELLING KUNDECASE: Farvel til kold canvas og goddag til social selling er en beslutning som F.C. Københavns salgsdirektør Alex Rasmussen tog i slutningen af 2015. Dermed var det slut med at bruge telefonen som primær værktøj, når den indledende kontakt med en potentiel ny kunde skulle skabes. Til gengæld skulle salgsafdelingen i F.C. København til at arbejde med social selling som en ny...By Leif Carlsen
Read more...
Salgsbrevkassen med spørgsmål fra lytterne del 3
Leif Carlsen2019-12-07T15:31:34+01:00Så fik Leon Birdi og Leif Carlsen optaget tredje og foreløbig sidste del af salgsbrevkassen med spørgsmål fra lytterne. Det er blevet til ikke så lidt af en marathon podcast på ikke mindre end 3 timer. Til gengæld nåede Leon og Leif igennem alle de indsendte spørgsmål, og det blev til stort tag-selv-bord med masser af inspiration, viden og meninger om hvordan du...By Leif Carlsen
Read more...
Kan en civilingeniør lære at sælge?
Leif Carlsen2023-04-12T07:21:11+02:00 Kan en civilingeniør lære at sælge? Det svarer Anders Thue Pedersen (som selv er civilingeniør) fra TimeBlock på i podcast episode nr. 23, hvor Social Selling Companys Leif Carlsen interviewer ham om det at arbejde med salg som fagekspert. Det umiddelbare svar fra Anders er ja, selvfølgelig kan en civilingeniør og alle andre fageksperter lære at sælge og blive god til...By Leif Carlsen
Read more...