Community som forretningsmodel: Kom og stjæl vores idéer!

Online community er i de senere år blevet mere og mere populært, og for nogle typer virksomheder er det ligefrem blevet en reel forretningsmodel.

Måske kan et online community også være en forretningsmæssig mulighed for dig.

Hvis du eksempelvis lever af at formidle din viden gennem undervisning og rådgivning, og gerne vil være i stand til at generere en løbende indtægt, så skal du helt klart overveje at etablere et online community.

Det kan også handle om, at du ønsker at komme tættere på dine kunder og give dem en bedre serviceoplevelse. Eller at du ønsker at få kunderne til at interagere med andre kunder, ved at de deler inspiration, svarer på spørgsmål, netværker og hjælper hinanden.

Det kræver selvfølgelig, at du har en forretningsmodel, der passer ind i forhold til online community-tankegangen, men hvis det er tilfældet, kan denne salgsmodel være vejen frem for dig.

Eva Sachse, Leif Carlsen og Réne Hjetting kommer i løbet af webinaret til at give dig inspiration til, hvordan du kan opbygge dit eget community.

Eva og Leif driver LinkedIn Community og René har i flere år drevet “Skrivecamp”, og har derfor communities som en del af deres forretningsmodeller. Du får derfor rig lejlighed til at “stjæle” deres idéer 😊

Under webinaret kommer Eva, Leif og René bl.a. ind på:

  • Hvad er et online community?
  • Hvor i din forretning kan et online community give mening at bruge?
  • Hvilke former for produkter og services kan du sælge via et community?
  • Hvilke community-platforme findes der?
  • Hvordan kommer du i gang?

Der er rig mulighed for at du kan stille spørgsmål undervejs.

Du får også adgang til slides samt replay video af webinaret.

Det er gratis at deltage, og kræver blot, at du tilmelder dig nedenfor.

Se replay udgave her og nu

Her finder du link til replay video af webinaret "Online community som salgsmodel - Kom og stjæl vores idéer!"

Dato for næste webinar

Tilmelding

Du kan selvfølgelig til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Ofte stillede spørgsmål

Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.

Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.

Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.

Webinaret tager en times tid, og der er afsat masser af tid undervejs til at svare på spørgsmål.

Ja, webinaret bliver optaget og deltagerne får efterfølgende tilsendt link til en replay video.

Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.

Dine webinarværter

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med specielt LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem blandt andet øget synlighed på LinkedIn. Endvidere er hun medstifter af LinkedIn PRO Community.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på LinkedIn Talkshowet, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn Community.

Her finder du en beskrivelse af René HjettingRené Hjetting er copywriter og community ekspert. I to årtier har René hjulpet mennesker med at få succes med deres kommunikation og online forretning med fokus på at hjælpe såvel nye som erfarne forfattere med at udkomme med bøger. Det gør han bl.a. gennem såkaldte skrivecamps. Endvidere hjælper René folk med at etablere communities som fremtidens forretningsmodel gennem rådgivning og community design workshops.