Danmarks bedste LinkedIn online læringsunivers

Bliv bedre til LinkedIn gennem live spørgsmål og svar sessioner, feedback, adgang til undervisningsarkiv, erfaringsdeling med andre medlemmer samt skabelonbibliotek.

Social Selling Community er et online læringsmiljø for dig, der bruger LinkedIn i dit professionelle virke uanset om det sker via din personlige profil eller en virksomhedsside.

Dit udbytte:

Du bliver nærmest øjeblikkelig bedre til at bruge LinkedIn

Du bliver bedre

til at bruge LinkedIn

Du er altid up-to-date med nye LinkedIn funktioner

Du er up-to-date

med nye LinkedIn funktioner

Du øger din synlighed overfor dit netværk på LinkedIn

Du øger din synlighed

overfor dit netværk

Du får flere købeklare kunder, der selv henvender sig som følge af dine social selling indsatser på LinkedIn

Du kan få nye kunder

via social selling indsatser

Du får direkte adgang til to af Danmarks bedste LinkedIn eksperter

I Social Selling Community får du direkte adgang til to af Danmarks bedste LinkedIn eksperter, Eva Sachse og Leif Carlsen fra Social Selling Company

Som medlem får du direkte adgang til to af Danmarks bedste LinkedIn eksperter, Eva Sachse og Leif Carlsen, som begge har været på LinkedIn siden 2005.

Vi uddanner dig på løbende basis gennem live spørgsmål og svar sessioner samt feedback, så du får mere ud af din tilstedeværelse på LinkedIn.

Du har adgang til:

Få live svar hver fredag på dine LinkedIn spørgsmål fra LinkedIn eksperterne Eva Sachse og Leif Carlsen

Live spørgsmål og svar

hver fredag via Google Meet

Få svar på dine LinkedIn spørgsmål fra LinkedIn eksperterne Eva Sachse og Leif Carlsen via chatten i Learning Community

Stil spørgsmål

online når det passer dig

Du kan når som helst chatte og debattere med de andre medlemmer i Learning Community om LinkedIn

Chat og debatter

med de andre medlemmer

Du har også adgang til en FAQ med over 70 spørgsmål og svar indenfor LinkedIn

Ofte stillede spørgsmål

med over 70 FAQ'ere

Der er skriveworkshop hver mandag i Social Selling Community

Skriveworkshop

hver mandag via Google Meet

Du kan se alle tidligere Learning Community PRO undervisninger i arkivet

Mere end 100 videoer

i undervisningsarkivet

Du finder en lang række eksempler på LinkedIn Best Practice i Learning Community

LinkedIn Best Practice

med konkrete guider

Du får adgang til vores fulde skabelonbibliotek med skabeloner, der hjælper dig med at blive mere effektiv på LinkedIn

Skabelonbibliotek

med bl.a. AI-prompts

Du får adgang til mere end 150 blogindlæg med inspiration om LinkedIn, social selling, Sales Navigator, employee advocacy m.m.

Over 100 blogindlæg

med LinkedIn inspiration

Du har adgang til replay videoer fra vores LinkedIn inspirationswebinarer

Replay videoer

fra vores inspirationswebinarer

Som soloselvstændig kan man godt blive lidt hjemmeblind. Her er det guld værd at være med i communitiet. Jeg kan varmt anbefale at komme med.

Læs hele anbefalingen.

Jane Buntzen

Jane BuntzenErhvervscoach og rådgiver

Eksempler på personer, der anvender LinkedIn PRO Community for at blive bedre til at bruge LinkedIn - Soloselvstændig, Social Media Manager, marketingmedarbejder, kommunikationsansvarlig, konsulent, rådgiver, sælger eller Key Account Manager og lignende.

Det typiske medlem

Social Selling Community henvender sig til dig, der gerne vil blive bedre til at bruge LinkedIn, lave bedre opslag, øge din synlighed på platformen, måske tiltrække nye kunder og i det hele taget få mere ud af din tilstedeværelse på LinkedIn.

Communitiet er også ideelt for dig, der er administrator af en virksomhedsside, og har brug for ny inspiration, blive holdt ajour i forhold til nye funktioner, best practice optimering m.m.

Eksempler på jobfunktioner, der anvender LinkedIn PRO Community for at blive bedre til at bruge LinkedIn: Soloselvstændig, Social Media Manager, marketingmedarbejder, kommunikationsansvarlig, konsulent, rådgiver, sælger eller Key Account Manager og lignende.

Du kan sikkert se dig selv i en af nedenstående titler:

  • Ejerleder
  • Soloselvstændig
  • Marketingsansvarlig
  • Social Media Manager
  • Konsulent eller rådgiver
  • Kommunikationsansvarlig
  • Salgsdirektør eller salgschef
  • Sælger eller Key Account Manager
Her finder du information om ofte stillede spørgsmål i forbindelse med LinkedIn webinaret

Ofte stillede spørgsmål

Hver fredag henholdsvis kl. 10:00 på lige uger og kl. 13:00 på ulige uger (med undtagelse i ferieperioder og når der er helligdage), afholder vi live spørgsmål og svar sessioner via Google Meet.

På den måde kan du deltage i live spørgsmål og svar sessionerne med live video og lyd. Det er dog ikke noget krav, at du slår dit videokamera til, og du kan også vælge at stille spørgsmålene via chatten.

Endelig har du også mulighed for at ringe op til et almindeligt telefonnummer og deltage på den måde.
Ja, du kan få adgang til Social Selling Community via smartphone ved at downloade Circle Community app’en.

Det gør du ved at søge efter “Circle Communities” app’en i Apples App Store eller Google Play Store (Circle er den platform, som vi bruger til at afvikle Social Selling Community på).

Når du har downloadet app’en, skal du bare logge på med dit community-login.

Derefter har du adgang til Social Selling Community via app’en.
Nej, der findes ikke en gratis prøveperiode og det gør der ikke, da vi synes, at Social Selling Community giver en konkret og håndgribelig værdi til en lav og attraktiv pris.

Faktisk får du nærmest øjeblikkelig udbytte af dit medlemskab – det er i hvert fald erfaringen fra de medlemmer, der deltager i de ugentlige spørgsmål og svar sessioner.

Samtidigt er der ikke nogen form for bindingsperiode, da der ikke er tale om et abonnement. Du har adgang i 3 eller 12 måneder fra købsdato, hvorefter at medlemskabet automatisk ophører, med mindre at du selv proaktivt ønsker at fortsætte som medlem.
Betaling sker med kreditkort via betalingstjenesten Stripe, når du tilmelder dig Social Selling Community.

Da der ikke er tale om et abonnement, bliver du kun opkrævet for et engangsbeløb, der dækker dit medlemskab i enten 3 eller 12 måneder, hvorefter at adgangen automatisk ophører, med mindre at du selv proaktivt ønsker at fortsætte som medlem.
Nej, der er ingen form for bindingsperiode ved et Social Selling Community medlemskab, da der ikke er tale om et abonnement.

Du har adgang til communitiet i 3 eller 12 måneder fra købsdato, hvorefter at adgangen automatisk ophører, med mindre at du selv proaktivt ønsker at fortsætte som medlem.
Ja, det er muligt. Det kræver blot at du kontakter os, hvorefter vi sørger for at ændre det rent teknisk set.
Vores Social Selling Community afvikles på dansk med dansksproget indhold.
Hvis du vil vide mere, er du altid velkommen til at kontakte os

Hvis du vil vide mere

Du er velkommen til at ringe til Eva Sachse på telefon 61 46 93 40 eller sende hende en mail på es@socialsellingcompany.dk, hvis du har spørgsmål til Social Selling Community.