Content services

Beslutningstagerne har ændret deres købsadfærd og er selv i fuld kontrol over købsprocessen. De kan selv identificere deres behov via Google og de sociale medier. Denne forandring gør, at du som virksomhed er nødt til at være synlig og tilstede på disse medier. Ellers ender dine kunder med at købe af dine konkurrenter, som er tilstede og synlige undervejs i deres købsproces.

Du er nødt til at producere indhold, som passer til medierne. Det kræver, at du producerer masser af indhold. For 94 % af beslutningstagerne ser på flere stykker indhold fra en leverandør, før de tager det endelige valg. 75 % af dem bruger ikke kun Google, men søger også på de sociale medier efter produkter og services.

Derfor er det vigtigt, at du er tilstede og synlig begge steder. Vi ved, at manglende tid og udfordringer med at producere indhold kan være to væsentlige faktorer til, at du ikke er synlige på de sociale medier. Men vi vil gerne hjælpe dig til at komme tættere på kunderne og øge til deres tillid og loyalitet til jeres virksomhed, produkter og services gennem brugen af engagerende indhold.

For virksomheder, der ønsker hjælp til content marketing, tilbyder vi en række content services. Disse services har til formål at gøre det nemt at få produceret og distribueret engagerende indhold på de sociale medier.

Content services: Indlæg/statusopdateringer

Denne løsning er til dig, der gerne vil have synligheden på LinkedIn. Det kan være, at du har svært ved at producere det værdifulde stykke indhold, eller du ikke har afsat nok tid af til det. Alt efter dine behov og forretningsmål kan vi tilbyde forskellige pakker, som vil gøre dig mere synlig overfor dine eksisterende og potentielle kunder. Denne synlighed vil vi gennem vores indhold bruge til at øge tilliden og loyaliteten mellem dig, dine kunder og leads.

De mange indlæg kan bruges til at uddanne markedet, komme tilbage i den indledende del af købsprocessen, skabe større loyalitet blandt kunder, få flere leads osv. Det handler selvfølgelig om at give målgruppe de samme budskaber flere gange. Samtidig skal du kunne fortælle det meget kort. Indlæg på LinkedIn har nemlig maksimalt 1.300. tegn, hvorfor brugen af billeder og grafik er et vigtigt element for os. Billeder siger mere end ord, hvorfor de er med til at skabe endnu større synlighed omkring dine budskaber.

Information om vores content services indenfor indlæg og statusopdateringer

Content services: Blogindlæg/LinkedIn artikler

Denne løsning er til dig, der gerne vil findes på Google. Det kan gøres ved at lave blogindlæg til din egen blogsektion på din hjemmeside. Eller ved at skrive LinkedIn artikler, som du og dine medarbejdere kan bruge på jeres personlige LinkedIn-profiler.

Både blogindlæg og LinkedIn artikler bliver Google indekseret. Det vil sige, at deres søgemaskine har gennemgået indholdet og vurderet dit indhold. På den måde kan det googles af deres brugere.

Men det kræver en masse tid og ressourcer at producere dette. Det kan være den helt store stopklods, hvilket er et problem, da kunderne også bruger Google og LinkedIn undervejs i købsprocessen.

Information om vores content services indenfor blogindlæg og artikler

Eksempler på et par af vores åbne workshops

Information om vores åbne LinkedIn kursus: Sådan sælger du ved hjælp af LinkedIn
Information om vores LinkedIn kursus: Sådan skaber og poster du indhold på LinkedIn