Employee advocacy: Muligheder, fælder og succesparametre

Hvad er employee advocacy (forkortes ofte EA) for en størrelse og hvad skal du være opmærksom på, hvis du vil implementere det i jeres virksomhed?

De spørgsmål og mange flere får du svar på, når LinkedIn eksperterne Eva Sachse og Leif Carlsen deler ud af inspiration og viden om emnet, og inviterer til debat med deltagerne.

Her finder du information om hvad vi bl.a. kommer til at tale om af emner under LinkedIn webinaret

Agenda

  • Hvad er employee advocacy?
  • Hvad er udbytte ved at arbejde med EA?
  • Hvad kræver det at drive employee advocacy?
  • Hvilke KPI’ere og succesparametre kan du arbejde med?
  • Hvilke fælder er der?
  • Do’s and Don’ts
Her finder du information om dato og tidspunkt for afholdelse af dette LinkedIn webinar

Dato og tidspunkt

Webinaret afholdes onsdag den 9. juli 2025 kl. 10:00-10:45.

Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video.

Her kan du tilmelde dig LinkedIn inspirationswebinar

Tilmelding

Her finder du information om udbyttet ved at deltage i dette LinkedIn inspirationswebinar

Udbytte

Du får konkret inspiration og viden om, hvordan I som organisation kan arbejde med employee advocacy og social selling, og skabe en god balance mellem de to forskellige discipliner.

Her finder du information om målgruppen for dette LinkedIn webinar

Målgruppe

Webinaret er for dig, der på den ene eller anden måde arbejder med enten employee advocacy og/eller social selling. Du har enten en strategisk eller eksekverende rolle, og kan sikkert se dig selv i en af disse titler:

  • Social media medarbejder
  • Employee advocacy ansvarlig
  • Kommunikationsansvarlig
  • HR-/personaleansvarlig
  • Direktør eller ejerleder
Her finder du information om vores webinarværter

Dine webinarværter

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn-ekspert, social selling-specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med specielt LinkedIn, skabelse af indhold samt hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Endvidere er hun medstifter af Social Selling Community, som er et online læringsunivers med fokus på videndeling, inspiration og best practice indenfor LinkedIn.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er LinkedIn-ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at få øget synlighed og nye kunder via social selling-metodikken på LinkedIn. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Social Selling Community, som er et online læringsunivers med fokus på videndeling, inspiration og best practice indenfor LinkedIn.

Her finder du information om ofte stillede spørgsmål i forbindelse med LinkedIn webinaret

Ofte stillede spørgsmål

Du "betaler" kun med din mailadresse i.f.t. tilmelding til vores nyhedsbrev (som du til enhver tid kan afmelde dig), men derudover er det gratis at at deltage.
Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.
Ja, du er meget velkommen til at stille spørgsmål undervejs, og på den måde få ekstra udbytte ud af at deltage live i webinaret.
Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.
Det officielle program for webinaret tager 45 minutter. Der er afsat tid spørgsmål undervejs, men kan vi ikke nå at svare på alle spørgsmål indenfor de 45 minutter, fortsætter vi efter at det officielle program slutter kl. 10.45.
Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.