Nej, Sales Navigator-kurset er for både uøvede LinkedIn-brugere såvel som mere erfarne. Det er heller ikke et krav, at deltagerne skal have forudgående kendskab til brugen af Sales Navigator.

Ja, deltagerne skal medbringe deres bærbare computer, således at de under kurset kan arbejde på LinkedIn. Man kan vælge at bruge en iPad eller anden tablet, men erfaringsmæssigt vil man få mest ud af kurset ved at medbringe en rigtig bærbar computer.

Husk også at medbringe oplader således, at der er strøm nok til hele kurset 😊

Når kurset starter, skal deltagerne:

  • Have oprettet en LinkedIn-profil
  • Have adgangskoden til profilen, hvis man ikke er logget på
  • Have adgang til hver deres Sales Navigator-licens
  • Have Office-pakken installeret, da vi kommer til at arbejde med skabeloner i Word- og Excel-format
Kurset varer 6 1/2 timer inklusive pauser. I forbindelse med bookingen aftaler vi nærmere i forhold til jeres ønsker for start- og sluttidspunkt for kurset, men vi starter ofte kl. 9.30 og slutter kl. 16.00.

Undervisningslokalet skal være udstyret med en lysstærk LCD-projektor eller passende storskærm. VIGTIGT: Projektoren eller skærmen skal kunne tilgås via et fysisk HDMI-kabel.

Klik her for flere detaljer om tekniske krav og forudsætninger.

Vi afholder normalvis kurset på dansk og anvender dansksprogede slides, men vi holder det også gerne på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.