Fakta om social selling foredragetFor at give dig, der arbejder med ledelse, salg og/eller markedsføring, indsigt og inspiration om social selling metodikken, har vi udviklet et foredrag som har til formål at inspirere dig og jeres medarbejdere – både på overordnet basis, men også i forhold til, hvordan I operationelt kan indarbejde det i de daglige salgs- og markedsføringsindsatser i jeres virksomhed.

Formålet med dette er i den sidste ende, at hjælpe jer med at komme tættere på kunderne og øge deres tillid og loyalitet til jeres virksomhed, produkter og services gennem brugen af social selling metodikken på LinkedIn.
 

Indhold i social selling foredraget

  • Hvad er social selling?
  • Hvorfor overhovedet arbejde med social selling?
  • Hvad er koblingen mellem klassisk salg og social selling?
  • Kundernes købsproces er under stor forandring: Hvilken betydning har det for din forretning?
  • Hvordan kan vi bruge de sociale medier til at få dig til at være “top of mind” hos kunderne?
  • Hvordan fungerer social selling i praksis?
  • Hvordan kan du anvende LinkedIn og andre sociale medier til at markedsføre din virksomhed, produkter og services?
  • Sådan kan I udstille jeres ekspertise og viden via LinkedIn eller andre sociale medier
  • Sådan kan I anvende virksomhedens og jeres personlige netværk til effektivt at sprede jeres budskaber
  • Lad være med at sælge, hvis du vil sælge via social selling
  • Sådan får du kunderne til at komme til dig

 

Målgruppe

Klik her for at ringe til os hvis du vil høre mere om social selling foredragetForedraget henvender sig primært til salgs- og marketingorganisationer som arbejder med relationssalg, herunder sælgere, key account managers, salgschefer og salgsdirektører samt social media managers og marketingmedarbejdere, som ønsker at bruge LinkedIn som et professionelt salgs- og markedsføringsværktøj.

Andre medarbejdergrupper kan med fordel også deltage i foredraget med det formål at give medarbejderne inspiration til, hvordan de gennem like og deling i deres personlige netværk kan hjælpe virksomheden med at nå bredere ud med de markedsføringsmæssige budskaber.
 

Udbytte ved foredraget

  • I får inspiration og viden om, hvordan LinkedIn og social selling kan bruges til salg, relationsudvikling, markedsføring m.m.
  • I får inspiration og idéer til, hvordan I kan øge påvirkning i den indledende del af købsprocessen
  • I får inspiration og idéer til, hvordan I kan opnå øget synlighed i markedet og kan nå ud til nye målgrupper
  • I får inspiration og idéer til, hvordan I kan synliggøre jeres ekspertise overfor kunderne
  • I får ny energi og fremdrift ind i jeres salgs- og markedsføringsproces

 

Hvor afholdes foredraget?

Social selling foredraget afholdes normalvis på jeres adresse med mindre andet aftales. Vi afholder foredrag over alt i Danmark eller for den sags skyld også i udlandet, og naturligvis også gerne i din virksomhed. Hvad angår tidspunkt på dagen, så tilpasser det selvfølgelig således, at det passer ind i jeres planlægning.
 

Foredragsholdere

Kort beskrivelse af Leif Carlsen, Social Selling CompanyLeif Carlsen er passioneret social selling specialist og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om at stå på scenen til foredrag, facilitering af workshops eller i en-til-en sammenhæng. Leif kommer med mere end 25 år erfaring fra virksomheder som Acer, PC-WARE, HP og har stor ekspertise inden for salg, indkøb og markedsføring.

Kort beskrivelse af Eva SachseEva Sachse kommer med en solid baggrund fra både logistik- og it-branchen, hvor hun blandt andet var 12 år hos Microsoft. Eva er social selling specialist med stor viden og erfaring om specielt LinkedIn. Hun brænder for at hjælpe virksomheder med at vokse gennem blandt andet øget synlighed på de sociale medier og gennem brugen af social selling og content marketing til personlig branding. Eva er kendt for en stærk sans for forretningsudvikling, rådgivning, projektstyring og utraditionelle løsninger.

Kort beskrivelse af Casper PedersenCasper Pedersen er digitalt indfødt og den yngste i flokken hos Social Selling Company. Han bruger mange timer på de sociale medier, og ved altid, hvad der rør sig. Casper har et særligt talent for at gøre sin kommunikation original og autentisk – uanset om det er som foredragsholder eller i workshop eller lignende. Hans viden og erfaring benyttes til at rådgive og hjælpe virksomhederne med opnå øget synlighed gennem social selling og content marketing. Det bedste for Casper er, når hans viden kan gøre en forskel for andre.
 

Øvrige oplysninger

  • Varighed: 45-90 minutter plus eventuel tid til spørgsmål/dialog
  • Deltagerantal: Der er ingen begrænsning på deltagerantal
  • Sprog: Vi afholder normalvis social selling foredraget på dansk og anvender dansksprogede slides, men vi holder også meget gerne foredraget på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale
  • Tekniske forudsætninger: Foredragslokalet skal være udstyret med LCD-projektor med et fysisk VGA- eller HDMI-kabel (trådløse videoforbindelser som AirTame eller Barco ClickShare kan desværre ikke bruges) og flipover eller whiteboard. Der skal endvidere være adgang til internet

 

Vil du vide mere om foredraget?

Ja tak til mere information om social selling foredragetVil du vide mere om social selling foredraget, hvad det koster og hvordan vi kan hjælpe dig og dit salgsteam med at bruge social selling metodikken til at sælge og markedsføre med, så ring gerne til Eva Sachse på telefon 61 46 93 40 eller send hende en mail på es@socialsellingcompany.dk.
 

Hvad siger kunderne om os?

Hvis du har lyst til at læse lidt om, hvad kunderne siger om os og hvad de har fået ud af at bruge Social Selling Company som samarbejdspartner i forhold til LinkedIn, social selling og content marketing, så klik her og se oversigten med vores kundereferencer.