Fakta om GoLearn online kurset med Leif Carlsen fra Social Selling CompanyHvad er social selling, og hvordan kan du helt konkret bruge det til at markedsføre og sælge med på LinkedIn? Det får du svaret på i dette online kursus med Leif Carlsen fra Social Selling Company, som gennem 10 lektioner og 2,25 timers on-demand video klæder dig på til at arbejde professionelt med social selling metodikken.

Den moderne beslutningstager tager cirka 60 procent af købsprocessen selv, og en stor del af dette foregår via Google og sociale medier som eksempelvis LinkedIn. Det er derfor afgørende at du er proaktivt tilstede på disse platforme således, at potentielle kunder kan finde frem til dig og din virksomhed.
 

Derfor skal du tage dette online kursus

Hvis du synes at det er en udfordring at komme igennem på telefonen til potentielle kunder for at få et møde med dem, og at det i det hele taget er svært at komme tilbage i den indledende del af købsprocessen, så er dette online kursus lige noget for dig.

Priser på GoLearn online LinkedIn kursetDer er en lang række konkrete fordele for dig ved at vælge GoLearn kurset:

  • Du kan komme i gang med at lære om social selling med det samme
  • Online videoformatet er en hurtig og effektiv måde at lære nyt på
  • Du kan tage kurset når du har tid og lyst
  • Du kan altid gense hele kurset eller dele af det
  • Du har mulighed for at få certificering på din viden (PRO)
  • Du får mulighed for at stille spørgsmål direkte til instruktøren (PRO)

Du får adgang til 35 online kurser for kun kr. 299 pr. måned

Det koster kr. 299 ekskl. moms pr. måned at få adgang til social selling online kurset. Men udover ubegrænset adgang til dette kursus, så får du faktisk også adgang til alle de 34 andre online kurser på GoLearn portalen. Så for kun kr. 299 ekskl. moms pr. måned har du således ubegrænset adgang til hele 35 kurser og alle fremtidige kurser.

Link til tilmeldingsside hos GoLearnHvis du vælger PRO udgaven til kr. 369 ekskl. moms får du endvidere mulighed for at stille spørgsmål til instruktøren og tage en certificering efter hvert kursus.

Der er ingen bindingsperiode så du kan opsige det fra måned til måned.
 

Dette lærer du på online kurset

På GoLearn social selling online kurset lærer du blandt andet:

  • at opbygge din egen unikke social selling strategi og taktik
  • at arbejde med din LinkedIn profil så den fremstår professionel og appellerende
  • at udvide dit netværk med nye potentielle kunder
  • at skrive personlige invitationstekster på en effektiv måde
  • at synliggøre din ekspertise gennem relevante indlæg og artikler
  • at systematisere dine social selling indsatser

Din instruktør

Leif Carlsen er passioneret social selling specialist og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om e-learning, at stå på scenen til foredrag, facilitering af workshops eller i en-til-en sammenhæng. Leif kommer med mere end 25 år erfaring fra virksomheder som Acer, PC-WARE, HP og har stor ekspertise inden for salg, indkøb og markedsføring.
 

 

Udbytte ved tage online kurset

Du vil få følgende udbytte ved at tage dette online kursus:

  • Du får opbygget konkret viden og kompetencer i hvordan du kan bruge social selling metodikken og LinkedIn til salg, relationsudvikling, markedsføring m.m.
  • Du kan øge påvirkningen i den indledende del af købsprocessen
  • Du kommer i mere direkte kontakt og dialog med beslutningstagerne
  • Du får synliggjort din ekspertrolle overfor kunderne
  • Du får kunderne til at “lytte” direkte til dine budskaber
  • Du får en øget synlighed i markedet og kan nå ud til nye målgrupper
  • Du bliver i langt højere grad “top of mind” hos kunder og potentielle nye kunder
  • Du får ny energi og fremdrift ind i din personlige salgsproces

Lektioner og indhold

GoLearn social selling online kurset indeholder følgende lektioner:

  • Lektion 1.1: Introduktion til kurset om social selling (2 minutter og 35 sekunder)
  • Lektion 1.2: Hvad er social selling og hvad får du ud af det? (11 minutter og 58 sekunder)
  • Lektion 1.3: Få styr på din social selling strategi og sæt retningen på dine indsatser (ca. 22 minutter og 58 sekunder)
  • Lektion 1.4: Sådan gør du din LinkedIn profil klar til social selling (14 minutter og 14 sekunder)
  • Lektion 1.5: Find nye kunder: Sådan udvider du dit netværk med potentielle kunder (26 minutter og 4 sekunder)
  • Lektion 1.6: Udstil din ekspertise og tiltræk de rigtige forbindelser (6 minutter og 22 sekunder)
  • Lektion 1.7: Sådan planlægger du dine social selling indsatser (11 minutter og 38 sekunder)
  • Lektion 1.8: Fang dit netværks interesse med skarpe statusopdateringer (13 minutter og 59 sekunder)
  • Lektion 1.9: 7 daglige indsatser, der hjælper dig på vej (16 minutter og 1 sekund)
  • Lektion 1.10: Hjemmearbejdet er nøglen til succes med social selling (7 minutter og 43 sekunder)

Hvem henvender dette online kursus sig til?

Social selling online kurset er for dig, der direkte eller indirekte arbejder med B2B relationssalg og længerevarende salgscyklusser.

Du har et ønske om at dygtiggøre dig indenfor brugen af social selling metodikken, og lære at bruge LinkedIn som et stærk branding- og relationsværktøj i forhold til dig selv og din virksomhed.

Titelmæssigt kan du eksempelvis være indehaver, selvstændig, konsulent, rådgiver, salgskonsulent, account manager, key account manager, salgschef, salgs- og marketingchef, salgsdirektør, salgs- og marketingdirektør, Chief Sales Officer (CSO), Chief Commercial Officer (CCO) eller lignende.

Workshoppen kan også være for dig, der arbejder med B2B marketing og social media, og har brug for konkrete planer og værktøjer til brug hjemme i virksomheden. Formålet er populært sagt at vi gerne vil uddanne dig til at blive en superhelt for dine kolleger i salgsafdelingen.

Titelmæssigt kan du eksempelvis være marketingkoordinator, social media manager, content manager, marketingchef, marketingdirektør, Chief Marketing Officer (CMO) eller lignende.
 

Forudsætninger

Social selling online kurset er til dig, der allerede har oprettet en LinkedIn profil og nu kan se et potentiale i at markedsføre dig selv og din virksomhed igennem et stærk netværk på LinkedIn. Så hvis du søger hjælp til at komme igang med at skrive gode og relevante opslag på LinkedIn, der kan tiltrække den for dig rigtige målgruppe, så er dette online kursus det rigtige sted at starte.
 

Tilmelding

Link til tilmeldingsside hos GoLearnDu kan tilmelde dig GoLearn online kurset via linket her (eller ved at klikke på den røde tilmeldingsknap), som åbner en ny webside hos GoLearn, hvor du foretager selve tilmeldingen.

Når du tilmelder dig så husk følgende:

  • Du får ubegrænset adgang til social selling online kurset
  • Du får også ubegrænset adgang til de øvrige GoLearn kurser
  • Det koster fra kr. 299 ekskl. moms om måneden at være medlem af GoLearn
  • Der er ingen bindingsperiode så du kan opsige medlemsskabet fra måned til måned

Vi håber at se dig ovre på GoLearn online portalen :-)