Historien bag Social Selling Company

Ikke desto mindre endte vi ud med at få et enkelt og (synes vi) let genkendeligt logo med en blå kasse og vores firmanavn, som en del af den blå kasse. Hvis du for øvrigt synes at farven på vores logo minder lidt om den samme blå logofarve som LinkedIn og Facebook har valgt, så er det selvfølgelig helt tilfældeligt ;-)

Sidenhen har Social Selling Company også fået et søsterselskab i form af Content Marketing Company, der hjælper virksomheder med at skabe værdifulde relationer og tiltrække kunder ved hjælp af godt og engagerende indhold.

Visualisering af, at købsprocessen er under stor forandring

Derfor vil vi gerne bygge bro mellem klassisk salg og social selling, hvor den tillid mennesker har skabt til hinanden via de social medier og relationsopbygning, kan bruges i den fysiske verden til at skabe bedre salgsresultater.

Vi brænder for at skabe gode og stærke kundeoplevelser, og arbejder med stor ekspertviden indenfor sociale medier, social selling, netværksopbygning og content marketing.

Vi hjælper virksomheder og deres medarbejdere med inspiration og hands-on træning i social selling, opdatering af LinkedIn profiler samt skabelsen af indhold af høj kvalitet.

Hos Social Selling Company ønsker vi ikke at få en ordre.

Vi ønsker at få en kunde og en langvarig relation.

Det tror vi på, at vi kan gøre gennem godt og solidt håndværk, en forståelse for kundernes forretning, og at vi som personer brænder for at hjælpe vores kunder med at skabe og udvikle værdifulde relationer, der kan ses på bundlinjen.

De venligste hilsner

Eva Sachse og Leif Carlsen, Social Selling Company