LinkedIn Do’s and Don’ts foredrag

Hvad må du og hvad må du ikke gøre på LinkedIn? Kan du poste billeder af dit nyfødte barn på LinkedIn? Må du sælge på LinkedIn og lave opslag med salgsbudskaber og tilbud? Er det okay at bruge humor i indlæg eller kommentarer? Kan du tillade dig at downloade dine LinkedIn kontakter og begynde at markedsføre din virksomhed overfor dem på Facebook?

Der er helt sikkert mange meninger om, hvad der er rigtigt og forkert at gøre på LinkedIn, som er verdens største professionelle sociale medie, og i Social Selling Company har vi bestemt også en mening om det :-)

Gennem vores arbejde med mere end 200 virksomheder, der bruger LinkedIn i professionel sammenhæng, har vi indsamlet en lang konkrete erfaringer.

Disse erfaringer er omdrejningspunktet for LinkedIn Do’s and Don’ts inspirationsforedrag, og indeholder blandt andet også en slags LinkedIn best practice, som skal hjælpe medarbejderne med retningslinjer og guidelines for hvad de kan gøre på LinkedIn og hvad de bør afholde sig fra at gøre.

Information om LinkedIn ekspert Leif Carlsen

Leif Carlsen er LinkedIn ekspert og social selling specialist, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt.

Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om at stå på scenen, til facilitering af workshops, i en-til-en sammenhæng eller i forbindelse med foredrag.

Leif kommer med mere end 25 år erfaring fra virksomheder som Acer, PC-WARE, HP og har stor ekspertise inden for salg, indkøb og markedsføring.

Du kan læse mere om Leif ved at klikke her.

Vil du vide mere om LinkedIn Do’s and Don’ts foredraget, hvad det koster og hvordan vi kan hjælpe dig og dit salgsteam med at bruge social selling metodikken til at sælge og markedsføre med, så ring gerne til Eva Sachse på telefon 61 46 93 40 eller send hende en mail på es@socialsellingcompany.dk.

Ud fra denne dialog udarbejder vi et konkret forslag til et skræddersyet foredrag. Hvis der er behov for tilretninger, aftales dette i forbindelse med at vi kontakter dig og følger op. Når alt er tilrettet og vi er blevet enige om løsningen, aftales næste skridt, herunder fastlæggelse af dato, sted m.m.