Åbent LinkedIn kursus: Sådan skriver og poster du indhold til LinkedIn

Hver måned afholder vi åbne LinkedIn kurser, hvor du kan lære hvordan du skaber og poster indhold til LinkedIn med henblik på at øge din synlighed og tilstedeværelse på verdens største professionelle sociale medie.

Vi har lavet et kursusformat, hvor du mellem kl. 10.00 og 16.00 kommer til at lære om hvordan du kan skabe værdifuldt og engagerende indhold.

Det foregår gennem konkret hands-on træning i, hvordan du blandt andet kan få idéer til indhold og efterfølgende skrive de konkrete indlæg.

Det betyder at du kommer til at sidde med din bærbare computer og arbejde med at skabe konkrete indlæg, der kan blive postet på din LinkedIn profil. Dermed får du håndgribelig viden og inspiration, og samtidigt får du konverteret teori til praksis i løbet af kursusdagen.

Det hele foregår i en uformel stemning med fokus på inspiration, vidensdeling og læring.

Vores åbne LinkedIn kurser afholdes hver måned året rundt.

Du finder de aktuelle datoer nedenfor:

  • FEBRUAR: Onsdag, den 19. februar 2020 kl. 10.00-16.00 (klik her for at booke)
  • MARTS: Onsdag, den 18. marts 2020 kl. 10.00-16.00 (klik her for at booke)
  • APRIL: Onsdag, den 22. april 2020 kl. 10.00-16.00 (klik her for at booke)
  • MAJ: Onsdag, den 13. maj 2020 kl. 10.00-16.00 (klik her for at booke)
  • JUNI: Onsdag, den 17. juni 2020 kl. 10.00-16.00 (klik her for at booke)
  • JULI: Onsdag, den 8. juli 2020 kl. 10.00-16.00 (klik her for at booke)
  • AUGUST: Onsdag, den 26. august 2020 kl. 10.00-16.00 (klik her for at booke)
  • SEPTEMBER: Onsdag, den 23. september 2020 kl. 10.00-16.00 (klik her for at booke)
  • OKTOBER: Onsdag, den 21. oktober 2020 kl. 10.00-16.00 (klik her for at booke)
  • NOVEMBER: Onsdag, den 18. november 2020 kl. 10.00-16.00 (klik her for at booke)
  • DECEMBER: Onsdag, den 2. december 2020 kl. 10.00-16.00 (klik her for at booke)
00dage00timer00minutter00sekunder

Kurset bliver afholdt hos Social Selling Company, Brønsholmvej 26, 2980 Kokkedal

Der er gratis parkering umiddelbart udenfor vores kontor.

Du kan finde vej til vores kontor i denne guide.

Tilmelding: Du kan tilmelde dig kurset via vores NemTilmeld tilmeldingsside i linket her eller ved at klikke på “Ja tak. Jeg vil gerne tilmeldes” knappen.

Ændring af hvem der er tilmeldt: Du kan ændre i navnet på den person, der skal deltage helt frem til 24 timer før afholdelse af kurset. Så hvis du bliver forhindret i at deltage, bliver syg eller på anden måde ikke kan deltage, kan en anden således få glæde af tilmeldingen.

Annullering af tilmelding: Du kan annullere din tilmelding og få det fulde beløb retur frem til og med 14 dage inden afholdelse af kurset. Det eneste du skal gøre er at følge linket som du fik tilsendt i forbindelse med din tilmelding. Tilbagebetaling sker normalvis i løbet af 1-3 hverdage.

Din personlige LinkedIn profil: Når du møder op til kurset skal du have oprettet en LinkedIn profil. For at hjælpe dig på vej til at få en professionel og appellerende profil, kan du med fordel gennemgå vores gratis LinkedIn profil kursus som du finder i linket lige her.

Udstyr: Du skal medbringe din egen bærbare computer således, at du under kurset kan arbejde på LinkedIn. Du kan vælge at bruge en iPad eller anden tablet, men erfaringsmæssigt vil du få mest ud af kurset ved at medbringe en rigtig bærbar computer. Husk også at medbringe opladeren til din computer/tablet således, at du har strøm nok til hele dagen :-)

Software på din computer: Vi kommer til at arbejde med skabeloner i Word- og Excel-format så det er en fordel, hvis du har Office pakken installeret på din computer.

Sprog: Vi afholder workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.

Andre lignende kurser

Information om vores "Sådan sælger du ved hjælp af LinkedIn (avanceret)" kursus
Information om vores åbne LinkedIn kursus: "Sådan bruger du LinkedIn professionelt"