LinkedIn virksomhedsside workshop

En LinkedIn virksomhedsside (også kendt som en “Page” eller ”Company Page”) er din virksomheds “digitale sendemast” på LinkedIn, og kan bruges som en effektiv måde at kommunikere til både nuværende kunder og potentielle nye kunder, samarbejdspartnere samt ikke mindst jeres nuværende og kommende medarbejdere.

På virksomhedssiden kan I poste indlæg som kan indeholde tekst (op til 1.300 tegn inklusive mellemrum, links og hashtags), links til eksempelvis jeres website, billeder (op til 9 billeder i et indlæg), video (op til 10 minutters spilletid, hvis der er tale om såkaldte “native video” eller links til YouTube eller Vimeo videoer) samt dokumenter i form af PDF-, PowerPoint- eller Word-format.

Der er således masser af tekniske og formatmæssige muligheder for at kommunikere jeres budskaber til jeres målgrupper via en LinkedIn virksomhedsside.

Idéen med denne workshop er at hjælpe jer med konkret sparring i forhold til hvordan I kan udnytte disse muligheder i forhold til jeres virksomhed, og de budskaber om I ønsker at få kommunikeret.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Workshoppen henvender sig primært til salgs- og marketingorganisationer, som arbejder med relationssalg herunder salgschefer og salgsdirektører, CSO’ere, COO’ere, marketingkoordinatorer, social selling managers, marketingchefer, marketingdirektører og CMO’ere, som ønsker at indarbejde social selling metodikken i virksomhedens salgs- og markedsføringsindsatser.

Workshoppen foregår normalvis på jeres kontor, hvor Eva kommer forbi og gennemfører workshoppen hos jer.

Hvis jeres kontor ligger udenfor Hovedstadsområdet kommer hun stadigvæk gerne forbi jer, men der afregnes så transportomkostninger efter statens takster tur/retur.

Alternativt er I også meget velkommen til at besøge os på vores kontor i Kokkedal.

En LinkedIn virksomhedsside workshop indeholder en halvdags workshop samt yderligere 2 x 1 times video- eller telefonsparring, der gennemføres henholdsvis en og to måneder efter workshoppens afholdelse.

Vi afholder som udgangspunkt workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Efter at workshoppen er gennemført, har du 12 måneders gratis support, hvilket betyder at du kan ringe eller skrive til Eva, hvis du har spørgsmål til jeres LinkedIn virksomhedsside.

Undervisningslokalet skal være udstyret med en lysstærk LCD-projektor eller passende storskærm, som skal kunne tilgås via et fysisk VGA- eller HDMI-kabel.

Klik her for flere detaljer om tekniske krav og forudsætninger.

Her finder du information om MobilePay betalingslink for Social Selling CompanyBetaling sker når du booker med enten kreditkort eller via MobilePay senest dagen før afholdelse af workshoppen med Eva.

Hvis du foretrækker at betale med MobilePay kan du bruge dette betalingslinks eller klikke på MobilePay billedet.

Det er også muligt at få tilsendt en faktura og betale via bankoverførsel.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert og social selling specialist, og kommer med en solid baggrund fra både logistik- og it-branchen, hvor hun blandt andet var 12 år hos Microsoft. Eva er social selling specialist med stor viden og erfaring om specielt LinkedIn. Hun brænder for at hjælpe virksomheder og individer med at vokse gennem blandt andet øget synlighed på de sociale medier og gennem brugen af social selling og content marketing til personlig branding.

For mere information, så kig forbi Eva Sachses biografi her på websitet.

Hvis du vil blive bedre til at bruge LinkedIn