Start en uforpligtende dialog med os: Ring 41 900 800 eller e-mail os på info@socialsellingcompany.dk x
3. oktober 2016
03 okt 2016

Nyt spændende samarbejde mellem Momentum Academy og Social Selling Company

2 minutters læsning

Vi er meget glade og stolte over at kunne annoncere, at vi har indgået et samarbejde med Momentum Academy om at afholde kurser i social selling og LinkedIn. Vi får ofte spørgsmålet om muligheden for at enkeltpersoner kan komme på kursus for at lære om social selling og LinkedIn, men indtil nu har vi ikke haft åbne kurser på vores palette. Med det nye samarbejde med Momentum Academy kommer vi også til at tilbyde denne type kurser.
 

Lidt om Momentum Academy

Blogindlæg om, at Social Selling Company indleder samarbejde med Momentum AcademyMomentum Academy, som har til huse i det indre København, udbyder og udvikler kurser og foredrag, der tager højde for de udfordringer, som moderne erhvervsfolk møder i dag. De beskæftiger sig med vidensdeling indenfor en bred organisatorisk berøringsflade og træner medarbejdere og ledere i, at udøve aktivt lederskab og forfine deres kompetencer. Gennem kurser og foredrag udvikler Momemtum Academy deltageres evner til at lede med mod og autenticitet og giver hver enkelt værktøjer til at håndtere fremtidige forandringer.

Samtidigt har Momentum Academy en professionel og passioneret tilgang til det at arbejde med kurser, undervisning og netværk på, og det passer utroligt godt ind i vores måde at arbejde med samarbejdspartnere på. Der er ganske enkelt et super godt match i forhold til vores forretnings- og kundemæssige værdier.

 

I første omgang har vi udviklet kurset ”LinkedIn: Den professionelle digitale salgskanal”

Formålet med det første kursus er, at du får mulighed for at lære, hvordan du og din virksomhed får det optimale ud af at bruge LinkedIn. Fokus er på, hvordan du skaber professionelle relationer, markedsfører og brander dig selv som person og virksomheden.

Blogindlæg om hvad er social sellingBaggrunden for kurset, som vi også har beskrevet det på kursusbeskrivelsen, er følgende: Den moderne beslutningstager er blevet digital superbruger og varetager nu i gennemsnit 60 % af købsprocessen selv, blandt andet gennem brugen af Google, YouTube og LinkedIn. Dermed er kundernes købsproces anno 2016 under stor og hastig forandring. Vi kan som virksomhed ikke længere nå igennem til kunderne på samme måde som tidligere.

De fleste danske virksomheder har fået øjnene op for LinkedIn. Alligevel formår mange ikke at udnytte det fulde strategiske potentiale med LinkedIn i deres salgs- og marketingaktiviteter. Der er i dag lidt over 2 millioner danskere på LinkedIn, hvoraf en meget stor del af disse er beslutningstagere og influenter. Det gør at LinkedIn er blandt de vigtigste sociale medier for B2B-virksomheder i Danmark.

Mange ser dog stadigvæk LinkedIn og deres personlige LinkedIn profil som et online CV-værktøj, der nærmest kun opdateres når de skal søge nyt job. Men LinkedIn udvikler sig ligesom alle andre ting, og skal nu om dage opfattes mere som et relations- og markedsføringsværktøj. Her kan du søge viden og inspiration, stille spørgsmål til dit netværk eller i grupper samt søge efter relevante personer, du kan invitere ind i dit netværk. Og så kan du også bruge det til at skabe salg med. Især hvis du bruger social selling tankegangen, hvor det handler om at udnytte dit netværk og den tillid, du har i dit netværk.
 

Første kursus afholdes fredag, den 11. november 2016

Kurset “LinkedIn: Den professionelle digitale salgskanal” afholdes første gang fredag, den 11. november 2016 mellem kl. 9.00 og 17.00.

Hvis du er interesseret i at deltage i kurset, kan du læse mere om det og eventuelt også tilmelde dig i linket her.
 
Vi ser meget frem til samarbejdet med programdirektør Philip Fausing og hans dygtige team hos Momentum Academy.

De venligste hilsner

Eva Sachse og Leif Carlsen
 

Sharing is caring. Del gerne dette blogindlæg på de sociale medier :-)

Tags: , , , , , , , , ,
0 Svar

Efterlad en Kommentar

Ønsker du at deltage i diskussionen?
er velkommen til at bidrage!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© Copyright 2013-2017 Social Selling Company