Historien bag Social Selling Company

Social Selling Company blev stiftet af Leif Carlsen og Eva Sachse i 2014 på baggrund af et ønske om at hjælpe virksomheder med at skabe værdifulde relationer gennem deres netværk på sociale medier via social selling og content marketing tankegangen.

Oprindeligt var arbejdstitlen og firmanavnet “The Social Selling Company”, men da navnet i forvejen var meget langt, valgte vi at fjerne “The”. Dermed havde vi fundet frem til et firmanavn, der i sig selv fortalte hvad det er som vi beskæftiger os med, og som heldigvis ikke var optaget som webdomæne. Dermed var vores nye lille “baby” blevet navngivet :)

Sidenhen har Social Selling Company også fået et søsterselskab i form af Content Marketing Company, der hjælper virksomheder med skabe værdifulde relationer og tiltrække kunder ved hjælp af godt og engagerende indhold.

Interessen for social selling kommer sig af, at den traditionelle købs- og salgsproces er under stor forandring og mange oplever, at kold canvas ikke længere har tilstrækkelig effekt.

Historien om opstarten af Social Selling Company

Vi vil skabe bro mellem klassisk salg og social selling

Derfor vil vi gerne bygge bro mellem klassisk salg og social selling, hvor den tillid mennesker har skabt til hinanden via de social medier og relationsopbygning i den fysiske verden kan bruges til at skabe bedre salgsresultater i virksomheder, hvis den bruges rigtigt.

Vi brænder for at skabe gode og stærke kundeoplevelser, og arbejder med stor ekspertviden indenfor sociale medier, social selling, netværksopbygning og content marketing. De hjælper virksomheder og deres medarbejdere med inspiration og hands-on træning i social selling, opdatering af LinkedIn profiler samt skabelsen af indhold af høj kvalitet.

Hos Social Selling Company ønsker vi ikke at få en ordre.

Vi ønsker at få en kunde og en langvarig relation.

Det tror vi på, at vi kan gøre gennem godt og solidt håndværk, en forståelse for kundernes forretning, og at vi som personer brænder for at hjælpe vores kunder med at skabe og udvikle værdifulde relationer, der kan ses på bundlinjen.

De forslag til logoer som vi arbejdede med da vi startede Social Selling Company

De venligste hilsner

Eva Sachse og Leif Carlsen, Social Selling Company

Teamet bag Social Selling Company

Information om Eva Sachse fra Social Selling Company
Information om Leif Carlsen fra Social Selling Company