Produktion af indlæg til LinkedIn virksomhedssider

For virksomheder, der ønsker hjælp til at opnå regelmæssige synlighed på deres LinkedIn virksomhedsside, tilbyder vi produktion af indlæg som en månedlig content service.

Denne service har til formål at gøre det nemt at få produceret og distribueret engagerende indhold på jeres LinkedIn virksomhedsside.

Udbytte

  • Skaber øget og regelmæssig synlighed på LinkedIn.
  • Sikrer regelmæssig kommunikation af emner og områder, som er vigtig for virksomheden at kommunikere.
  • Skaber en rød tråd i kommunikationen på LinkedIn.
  • Giver indlæg et professionelt og ensartet look.
  • Gør det muligt for medarbejderne at interagere med indhold på virksomhedssiden (like, kommentere og dele).
  • Mulighed for at “pulje” indlæg, der kan bruges af medarbejderne på deres personlige profiler
  • Aflaster marketing-/kommunikationsafdelingen, der så kan fokusere på andre opgaver.

4 INDLÆG PR. MÅNED12.995

  • Udvikling og produktion af 4 månedlige indlæg med tekst og billede (eksempelvis 1 indlæg pr. uge til en virksomhedsside eller 1 indlæg pr. uge for 1 person)
  • 1 briefingmøde á 1 times varighed med tilhørende planlægning af contentkalender
  • kr. 12.995 pr. måned

12 INDLÆG PR. MÅNED22.995

  • Udvikling og produktion af 12 månedlige indlæg med tekst og billede (eksempelvis 3 indlæg pr. uge til en virksomhedsside eller 3 indlæg pr. uge for 1 person)
  • 1 briefingmøde á 2 times varighed med tilhørende planlægning af contentkalender
  • kr. 22.995 pr. måned

Ovenstående beløb er eksklusive moms. Indholdsproduktion faktureres månedsvis forud med 8 dages betalingsfrist. I de første 3 måneder (opstartsperioden) kan indholdsproduktionen ikke opsiges. Herefter er opsigelsesfristen 30 dages skriftlig varsel før næste faktureringsperiode.

Fælles for vores content services

  • Korrekturproces og kvalitetskontrol af de producerede indlæg.
  • Publicering af indlæg på LinkedIn virksomhedsside.
  • Ugentlig telefonbriefing og social media sparring.
0
%
af B2B-indkøbere starter deres købsrejse med online søgninger
0
%
af beslutningstagere siger at de kan lave leverandørlister alene på basis af digitalt indhold