Link til vores kundereferencer

Hvad siger kunderne om os?

Vi lever af glade og tilfredse kunder, og vi er så heldige at kunderne også sætter ord på deres erfaringer med Social Selling Company. Disse anbefalinger finder du nedenfor.

Anbefaling af Social Selling Company fra Ole Dollerup Johansen, Stofa Erhverv

Ole Dollerup JohansenSalgschef - Stofa Erhverv A/S

Jeg tog kontakt til Social Selling Company i foråret 2017. På det tidspunkt var jeg selv begyndt at være aktiv på LinkedIn og kunne se en effekt af at være mere aktiv og synlig. Det ville jeg gerne introducere til resten af salgsorganisationen og vores specialister for jeg tænkte at vi sammen kan hjælpe hinanden og styrke vores synlighed markant.


Sammen med vores marketing afdeling og Social Selling Company lavede vi et forløb hvor vi allerførst fik lagt fundamentet for det vi gerne ville opnå med vores tilstedeværelse på de sociale medier. Det startede i efteråret 2017 med at vi fik defineret vores social selling strategi og taktik.


I 2018 kørte vi så to forløb, hver med tre kursusdage spredt over et halvår. Først et for en pilotgruppe af sælgere og specialister og derefter et for resten af sælgergruppen. Alle fik opdateret deres profiler og de fik træning i hvordan de arbejder professionelt med at udvide deres netværk og bruger LinkedIn som en del af deres salgsaktiviteter.


Det har været godt med et forløb for at fastholde læring og momentum. Det at arbejde med social selling er nyt for de fleste. Derfor tager det tid at få det ind i de daglige salgsaktiviteter.


Resultatet efter træningen har været at flere af mine kolleger er blevet meget mere fortrolige med at arbejde med LinkedIn. De er blevet markant bedre til at poste relevante opdateringer et par gange om måneden og gode til at kommentere på andres opdateringer.


Vi har fået en større synlighed i markedet og nu sker det ofte at sælgerne bliver kontaktet af personer i og udenfor deres netværk, som gerne vil have en snak om et muligt samarbejde.


Jeg kan klart anbefale Social Selling Company som en kompetent sparringspartner når salgsstyrken skal lære at begå sig på LinkedIn og bruge social selling som en aktiv del af deres salgsindsatser.

Anbefaling af Leif Carlsen fra Social Selling Company

Wasim TraboulsiArea Export Manager - Buk-Auto Denmark

Jeg har været til et super lærerigt og interessant kursus om social selling. Jeg har igennem dette kursus øget min viden indenfor social selling metodikken og hvordan denne anvendes i praksis.


Leif er skarp og går til kernen. Og så har han en enestående evne til at fastholde lytternes opmærksomhed og gøre tilhørerne optaget af det, han taler om. Ønsker du at øge din viden indenfor social selling vil jeg helt klart anbefale Leif.


Tak for et fantastisk lærerigt kursus.

Jan GrestedPartner og administrerende direktør - Supporters A/S

Jeg stiftede bekendtskab med Leif Carlsen til et foredrag i 2016. Efterfølgende tog vi kontakt Social Selling Company og ønskede at få defineret et klart ”why” for vores virksomhed. Sammen fandt vi vores “why” som i dag er en del af vores strategi til at skille os ud kommunikations- og værdimæssigt fra konkurrenterne.


Gennem 2017 og 2018 fortsatte vi samarbejdet, nu både med Leif og Eva, hvor de skabte en platform for, at vi blev synlige på LinkedIn og Facebook med ugentlige opdateringer. De har hjulpet os med at synliggøre vores ekspertise og fortælle de gode historier fra vores hverdag. Med deres ekspertise har vi også fået bygget vores eget videostudie, hvor vi fra tid til anden producerer videoer om tips og tricks samt tekniske emner.


Vi har været meget glade for samarbejdet og de har skubbet til os og fået os endnu mere ud af vores comfort zone. Vi har ofte fået positiv respons på vores tilstedeværelse på LinkedIn og Facebook af vores kollegaer, kunder, samarbejdspartnere og jobsøgende.


Jeg vil gerne sende mine bedste anbefalinger om Social Selling Company til andre der ønsker, at benytte de sociale medier til at skabe mere synlighed og øget tillid til virksomheden og dens medarbejdere.

Reference fra Helene Aalling, Living Leadership

Helene AallingStifter og ledelsescoach - Living Leadership

Hos Living Leadership ønskede jeg at gå strategisk til udvikling af min salgsplatform via de sociale medier.


Følgeskabet med Social Selling Company har været utrolig frugtbart. Deres helhedssyn på forretningsformål og salgsaktiviteter og deres måde at udvikle og implementere på, sikrer effektiv forankring af ny praksis.


Som kunde føler jeg mig rigtig godt hjulpet og jeg kan derfor varmt anbefale andre et forløb med Social Selling Company.

Reference fra Jasper Jansen, Backerskeie

Jasper JansenManaging Partner - BackerSkeie A/S

Jeg havde inviteret Leif til at give et indspark omkring LinkedIn og Social Selling i et af de erhvervsnetværk jeg sidder i.


Vi havde 2 fantastiske timer i Leifs selskab med klare budskaber, skarpe kommentarer og høj energi.


Leif evnede på bedste vis, at udfordre den enkelte deltager i den vanetænkning der nemt overfalder os alle i en travl hverdag.

En øjenåbner for hvordan relationer skabes i den virkelighed der allerede er her nu – men som mange måske sidder tilbage og tænker, at der er kun for de unge.

Vi blev alle lidt “yngre” med Leif som facilitator.


Mette Barsøe LarsenSales Manager - Dynateam

I vores daglige salg af specialiserede NAV løsninger til B2B-markedet, besluttede vi os som et led i Dynateams markedsføring, at bruge Social Selling Company. Vi havde da en profil på LinkedIn, men havde slet ikke nogen klar strategi på området.


Social Selling Company startede ud med, at sætte nogle klare retningslinjer op for os, til brugen af vores Company Page, og på bare få måneder havde vi mere end 50 nye interesserede kontakter.


Som salgschef fik jeg også en profil-makeover. En 100% opdateret profil hvori jeg både ”brander” Dynateam, samt mit ansvar overfor mine kunder og kontakter – det giver os det ønskede ansigt vi ønsker udad til, og giver samtidig vores kunder tryghed.


Hos Dynateam ønsker vi en god kommunikation med vores kunder, også inden de beslutter sig for en IT-partner, og Social Selling Company var en god beslutning, som en langtidsinvestering for os.


I det store hele, gavner det bestemt vores forretning på længere sigt – og giver os løbende nye kontakter. Kontakter der er interesseret i vores løsninger!

Christian SchubertFormand - Fredensborg Erhvervsforening

Den 26. maj 2016 afholdt vi medlemsmøde sammen med Hørsholm Erhvervs Netværk.


Emnet var ”Hvordan bruger du de sociale medier til at promovere din virksomhed”.


Leif Carlsen fra Social Selling Company gav en næsten 2 timers særdeles inspirerende og brugbar præsentation af hvorfor og hvordan vi skal bruge de sociale medier til at skabe forretning og bevare den nuværende forretning.

De fremmødte fik virkelig en øjenåbner – at sociale medier er et nødvendigt redskab til at få sit budskab ud til kunderne.


Kan helt klart anbefales.

Louise Leisgaard Langhave ChristensenMarketingassistent - Sanistål A/S

Jeg har netop været på workshop i brugen af LinkedIn sammen med salgsledelsen i en af Saniståls to divisioner.


Fra start til slut formåede Leif Carlsen at motivere og engagere alle deltagere på alle niveauer, hvilket resulterede i skarpe og opdaterede profiler – og ikke mindst begejstrede LinkedIn-brugere.


Jeg kan på det varmeste anbefale Leif og Social Selling Company til andre, der ønsker at opdage og benytte LinkedIn’s mange muligheder.

Michael RasmussenStifter og seniorkonsulent - Attivo Marketing Management

Et meget inspirerende indlæg om social selling på vores netværksmøde i Djøf Selvstændige.

Et indlæg der var præget af stor viden og engagement, og hvor det også lykkedes at involvere deltagerne og fastholde opmærksomheden gennem flere timer – godt gået en sen fredag eftermiddag.

Alle fik noget med hjem, de kunne arbejde videre med. Stor tilfredshed fra alle – og dermed absolut en anbefaling, hvis du vil være noget om social selling.

Mai MartensSales Manager - QBS group

Kunderne tager i dag i snit 60 procent af købsprocessen selv, så for os handlede det i høj grad om at være til stede på LinkedIn for at være en del af processen.


En af vores vigtigste opgaver er at hjælpe QBS partnere med at være synlige uden at larme på de sociale medier, og havde derfor brug for at tage vores egen medicin.


Med professionel sparring fra Social Selling Company på hele vores social selling strategi, er vi i QBS Group blevet endnu bedre i stand til at hjælpe vores partnere med at være til stede på LinkedIn, og dermed være en aktiv del af købsprocessen.


I dag anvender vi LinkedIn professionelt i kommunikationen med vores partnere. På den måde holder vi også partnernes kunder varme, så de forbliver ”top-of-mind”, når det gælder Microsoft Dynamics.

Morten SpringborgPortfolio Manager - Carnegie Asset Management

Jeg og en gruppe medarbejdere i Carnegie Asset Management i København og Stockholm har gennem den senere tid arbejdet med Eva fra Social Selling Company for at få øget vores synlighed og kommunikation med kunder og andre interessenter af vores virksomhed.


Eva er en yderst kompetent og super behagelig person, der kun har fået positive kommentarer fra alle medarbejdere, der har fået hjælp af hende.


Eva har hjulpet os med at forbedre vores profiler MARKANT og gennem konstruktive forslag har bidraget til at løfte kvaliteten af vores kommunikation gennem updates og posts på Linkedin.


Jeg anbefaler på det varmeste andre at anvende Eva og Social Selling Company i deres sociale medie strategi.

Eksempler på kunder vi har hjulpet i Social Selling Company
Information om Social Selling Company
Information om hvordan du finder vej til Social Selling Company