Eksempler på kunder som Social Selling Company har hjulpet

Vi lever af glade og tilfredse kunder, og vi er så heldige at kunderne også sætter ord på deres erfaringer med Social Selling Company.

Jan GrestedPartner og administrerende direktør - Supporters A/S

Jeg stiftede bekendtskab med Leif Carlsen til et foredrag i 2016. Efterfølgende tog vi kontakt Social Selling Company og ønskede at få defineret et klart ”why” for vores virksomhed. Sammen fandt vi vores “why” som i dag er en del af vores strategi til at skille os ud kommunikations- og værdimæssigt fra konkurrenterne.


Gennem 2017 og 2018 fortsatte vi samarbejdet, nu både med Leif og Eva, hvor de skabte en platform for, at vi blev synlige på LinkedIn og Facebook med ugentlige opdateringer. De har hjulpet os med at synliggøre vores ekspertise og fortælle de gode historier fra vores hverdag. Med deres ekspertise har vi også fået bygget vores eget videostudie, hvor vi fra tid til anden producerer videoer om tips og tricks samt tekniske emner.


Vi har været meget glade for samarbejdet og de har skubbet til os og fået os endnu mere ud af vores comfort zone. Vi har ofte fået positiv respons på vores tilstedeværelse på LinkedIn og Facebook af vores kollegaer, kunder, samarbejdspartnere og jobsøgende.


Jeg vil gerne sende mine bedste anbefalinger om Social Selling Company til andre der ønsker, at benytte de sociale medier til at skabe mere synlighed og øget tillid til virksomheden og dens medarbejdere.

Niels-Erik HansenNordic Lead - QBS group

Hos QBS group har vi ønsket at udnytte de sociale medier til at skabe øget synlighed blandt Microsoft Dynamics partnerne – dels for at udstille den forretningsmæssige værdi som vi skaber for partnerne og dels for at hjælpe disse med også at få øget synlighed overfor deres målgrupper.


For at opnå dette har vi igennem de sidste to år brugt Social Selling Company til at implementere og arbejde med social selling metodikken i vores salgs- og marketingaktiviteter. Vi har blandt andet fået vores LinkedIn profiler opdateret, og vi er aktive med like, kommentering og deling af vores egne og partnernes opdateringer. Vi er endvidere også gået i gang med at skrive blogs på LinkedIn Pulse for derigennem at udstille vores ekspertise og produkter.


Det har givet QBS group betydelig mere synlighed blandt Microsoft Dynamics partnerne. Vi får ugentlige henvendelser fra nye partnere, der er interesserede i at diskutere hvad de kan få ud af et samarbejde, og vi har udvidet antallet af partnere fra 30 til mere end 50 på bare to år.


Successen med Social Selling Company har bevirket, at vi fra QBS group tilbyder deres services til vore partnere. Vores partnere fortæller, at de får markant flere henvendelser fra interesserede kunder, og at kunderne er langt mere forberedte og klar til at handle, fordi de har fundet relevant information på websites og de sociale medier.


Vi kan således give Social Selling Company de varmeste anbefalinger, hvis man vil i gang med at arbejde med digitale salgs- og markedsføringsindsatser, og derigennem kunne påvirke kunderne i den indledende del af købsprocessen.

Reference fra Helene Aalling, Living Leadership

Helene AallingStifter og ledelsescoach - Living Leadership

Hos Living Leadership ønskede jeg at gå strategisk til udvikling af min salgsplatform via de sociale medier.


Følgeskabet med Social Selling Company har været utrolig frugtbart. Deres helhedssyn på forretningsformål og salgsaktiviteter og deres måde at udvikle og implementere på, sikrer effektiv forankring af ny praksis.


Som kunde føler jeg mig rigtig godt hjulpet og jeg kan derfor varmt anbefale andre et forløb med Social Selling Company.

Reference fra Jasper Jansen, Backerskeie

Jasper JansenManaging Partner - BackerSkeie A/S

Jeg havde inviteret Leif til at give et indspark omkring LinkedIn og Social Selling i et af de erhvervsnetværk jeg sidder i.


Vi havde 2 fantastiske timer i Leifs selskab med klare budskaber, skarpe kommentarer og høj energi.


Leif evnede på bedste vis, at udfordre den enkelte deltager i den vanetænkning der nemt overfalder os alle i en travl hverdag.

En øjenåbner for hvordan relationer skabes i den virkelighed der allerede er her nu – men som mange måske sidder tilbage og tænker, at der er kun for de unge.

Vi blev alle lidt “yngre” med Leif som facilitator.


Mette Barsøe LarsenSales Manager - Dynateam

I vores daglige salg af specialiserede NAV løsninger til B2B-markedet, besluttede vi os som et led i Dynateams markedsføring, at bruge Social Selling Company. Vi havde da en profil på LinkedIn, men havde slet ikke nogen klar strategi på området.


Social Selling Company startede ud med, at sætte nogle klare retningslinjer op for os, til brugen af vores Company Page, og på bare få måneder havde vi mere end 50 nye interesserede kontakter.


Som salgschef fik jeg også en profil-makeover. En 100% opdateret profil hvori jeg både ”brander” Dynateam, samt mit ansvar overfor mine kunder og kontakter – det giver os det ønskede ansigt vi ønsker udad til, og giver samtidig vores kunder tryghed.


Hos Dynateam ønsker vi en god kommunikation med vores kunder, også inden de beslutter sig for en IT-partner, og Social Selling Company var en god beslutning, som en langtidsinvestering for os.


I det store hele, gavner det bestemt vores forretning på længere sigt – og giver os løbende nye kontakter. Kontakter der er interesseret i vores løsninger!

Christian SchubertFormand - Fredensborg Erhvervsforening

Den 26. maj 2016 afholdt vi medlemsmøde sammen med Hørsholm Erhvervs Netværk.


Emnet var ”Hvordan bruger du de sociale medier til at promovere din virksomhed”.


Leif Carlsen fra Social Selling Company gav en næsten 2 timers særdeles inspirerende og brugbar præsentation af hvorfor og hvordan vi skal bruge de sociale medier til at skabe forretning og bevare den nuværende forretning.

De fremmødte fik virkelig en øjenåbner – at sociale medier er et nødvendigt redskab til at få sit budskab ud til kunderne.


Kan helt klart anbefales.

Louise Leisgaard Langhave ChristensenMarketingassistent - Sanistål A/S

Jeg har netop været på workshop i brugen af LinkedIn sammen med salgsledelsen i en af Saniståls to divisioner.


Fra start til slut formåede Leif Carlsen at motivere og engagere alle deltagere på alle niveauer, hvilket resulterede i skarpe og opdaterede profiler – og ikke mindst begejstrede LinkedIn-brugere.


Jeg kan på det varmeste anbefale Leif og Social Selling Company til andre, der ønsker at opdage og benytte LinkedIn’s mange muligheder.

Michael RasmussenStifter og seniorkonsulent - Attivo Marketing Management

Et meget inspirerende indlæg om social selling på vores netværksmøde i Djøf Selvstændige.

Et indlæg der var præget af stor viden og engagement, og hvor det også lykkedes at involvere deltagerne og fastholde opmærksomheden gennem flere timer – godt gået en sen fredag eftermiddag.

Alle fik noget med hjem, de kunne arbejde videre med. Stor tilfredshed fra alle – og dermed absolut en anbefaling, hvis du vil være noget om social selling.

Mai MartensSales Manager - QBS group

Kunderne tager i dag i snit 60 procent af købsprocessen selv, så for os handlede det i høj grad om at være til stede på LinkedIn for at være en del af processen.


En af vores vigtigste opgaver er at hjælpe QBS partnere med at være synlige uden at larme på de sociale medier, og havde derfor brug for at tage vores egen medicin.


Med professionel sparring fra Social Selling Company på hele vores social selling strategi, er vi i QBS Group blevet endnu bedre i stand til at hjælpe vores partnere med at være til stede på LinkedIn, og dermed være en aktiv del af købsprocessen.


I dag anvender vi LinkedIn professionelt i kommunikationen med vores partnere. På den måde holder vi også partnernes kunder varme, så de forbliver ”top-of-mind”, når det gælder Microsoft Dynamics.

Morten SpringborgPortfolio Manager - Carnegie Asset Management

Jeg og en gruppe medarbejdere i Carnegie Asset Management i København og Stockholm har gennem den senere tid arbejdet med Eva fra Social Selling Company for at få øget vores synlighed og kommunikation med kunder og andre interessenter af vores virksomhed.


Eva er en yderst kompetent og super behagelig person, der kun har fået positive kommentarer fra alle medarbejdere, der har fået hjælp af hende.


Eva har hjulpet os med at forbedre vores profiler MARKANT og gennem konstruktive forslag har bidraget til at løfte kvaliteten af vores kommunikation gennem updates og posts på Linkedin.


Jeg anbefaler på det varmeste andre at anvende Eva og Social Selling Company i deres sociale medie strategi.