Sådan bliver du en del af dine kunders købsrejse
INSPIRATIONSWEBINAR: Din B2B-salgsproces er sandsynligvis analog, lineær og sekventiel opbygget, men dine kunders købsproces er det stik modsatte!
Faktisk starter op mod 95% af dine potentielle kunder digitalt, når de er stimuleret til at købe dit produkt eller ydelse. Mange B2B-salgsorganisationer prioriterer dog fortsat de mere “analoge” salgsindsatser som kold canvas og mødebooking.
Samtidigt tabes mange kunder på gulvet som følge af “friktion” i processen med at søge viden og finde frem til priser og vilkår. Her har den moderne beslutningstager en meget begrænset tålmodighed, og er der det mindste besvær, så klikker vedkommende på tilbage-knappen og fortsætter til næste søgeresultat.
Det gælder derfor om at møde de potentielle B2B-kunder der, hvor de selv starter, og sikre en stærk kobling mellem den digitale købsrejse, dit website og dine social selling indsatser på LinkedIn.

Men hvordan gør du det i praksis?
Det taler Peter Schjødt og Leif Carlsen om i dette inspirationswebinar, hvor de to blandt andet kommer ind på:
- Den digitale købsrejse: Hvad gør kunderne i dag?
- Din salgsproces kontra dine kunders digitale købsrejse
- Hvordan kan du skabe en stærk kobling mellem den digitale købsrejse, jeres website og B2B-social selling indsatser på LinkedIn?
Webinaret tager en time, og der er afsat masser af tid undervejs til at svare på spørgsmål fra deltagerne.
Du får også adgang til slides samt replay video af webinaret.
Se replay udgave her og nu
Dato for næste webinar
Tilmelding
Du kan selvfølgelig til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.
Ofte stillede spørgsmål
Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.
Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.
Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.
Webinaret tager en times tid, og der er afsat masser af tid undervejs til at svare på spørgsmål.
Ja, webinaret bliver optaget. Når det er afholdt, sender vi et link til en replay video til alle tilmeldte.
Ja, det kan du sagtens. Bare tilmeld dig alligevel, selv om du ikke kan deltage på selve dagen. På den måde får du automatisk tilsendt en mail med link til replay video, når webinaret er afholdt.
Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.
Dine webinarværter
Leif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på LinkedIn Talkshowet, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn Community.
Peter Schjødt står bag virksomheden Plead, der hjælper kommercielle organisationer, virksomheder og brands med at mappe digitale kunderejser og digitaliseringsprocesser. Siden 2010 har Peter studeret brugernes adfærd på det mobile medie, og den viden bruger han blandt andet i podcasten “Mobil-Strategi”, der er Danmarks eneste podcast, som udelukkende fokuserer på brugen af mobilen i salgs- og markedsføringsaktiviteter.