Sådan bruger du Sales Navigator i dine salgsindsatser
SALES NAVIGATOR TRÆNING: Vil du lære at bruge LinkedIns Sales Navigator værktøj til prospekting og leadgenering indenfor B2B-relationssalg? Har du brug for at monitorere tidligere, nuværende og potentielle kunders aktivitet på LinkedIn på en automatiseret måde?
Så er der inspiration og viden at hente fra LinkedIn ekspert Leif Carlsen, som kan hjælpe dig med et hands-on orienteret halvdagskursus i brugen af Sales Navigator som salgsværktøj.
Helt konkret kan Leif træne dig i brugen af de forskellige funktioner i Sales Navigator, og hjælpe dig med at få opbygget rutiner og systematik omkring dine daglige social selling indsatser.
Træningen tager udgangspunkt i din situation og rolle samt de kundemålgrupper, som du arbejder med. Samtidigt vil Leif give dig inspiration til, hvilke indsatser du kan gennemføre, når du først har identificeret et emne via Sales Navigator.
- Du får indsigt i, hvad forskellen er på gratisudgaven af LinkedIn og Sales Navigator, og hvornår du skal bruge den ene version fremfor den anden.
- Du får inspiration til, hvordan du identificerer karakteristika ved dine ideelle kundetyper.
- Du får viden om, hvordan Sales Navigators søgefunktion virker.
- Du får viden om, hvordan Sales Navigators listefunktion virker.
- Du får viden om, hvordan Sales Navigators Team Link-funktion virker.
- Du får viden om, hvordan du kan lave søgninger på emner, virksomheder og brancher, og efterfølgende gemme dem som automatiserede søgninger.
- Du får inspiration om, hvordan du kan bruge Sales Navigator til at skabe et overblik over beslutningstagere hos nuværende og potentielle kunder.
- Du får inspiration til, hvilke social selling og klassiske salgsindsatser du kan udføre i forhold til at arbejde med dine prospekts, emner og kunder.
Sales Navigator kurset er delt op i følgende elementer:
Vi starter med en dialog om, hvad du gerne vil opnå gennem brugen af Sales Navigator som relations- og prospectingværktøj.
Dernæst får du en detaljeret gennemgang af social selling metodikken med særlig fokus push social selling, som er den måde som vi bruger Sales Navigator på til B2B-salgsindsatser via LinkedIn.
Du vil også blive trænet i en 5-trins metode, der går under forkortelsen “SIICK”, der står for Søg, Identificer, Interager, Connect og Konverter.

Vi runder halvdagskurset af med at lave en handlingsplan med de SIICK-indsatser, som du skal gennemføre i løbet af de næste 30 dage.
Endvidere har du fri support i 1 måned efter gennemførelsen af kurset. Det betyder, at du kan ringe eller skrive til Leif, hvis du har spørgsmål til Sales Navigator og social selling.

Prisen er kun kr. 2.995 ekskl. moms (kr. 3.743,75 inklusive moms).
Du kan frit vælge mellem at afholde Sales Navigator kurset med Leif via et online videomøde eller på vores kontor i Birkerød.
Kurset kan alternativt også gennemføres på dit kontor i Hovedstadsområdet mod en merpris på kr. 900 ekskl. moms, som dækker transporttid, transportomkostninger og eventuelle parkeringsomkostninger.

Du kan booke online halvdagskurset med Leif direkte i hans kalender ved at vælge en af de ledige datoer og tidspunkter, som du finder i oversigten nedenfor.
Vil du hellere mødes på vores kontor i Birkerød?

Hvis du foretrækker at mødes ansigt-til-ansigt på vores kontor i Birkerød, kan du booke Leif direkte i hans kalender ved at klikke på knappen nedenfor.
Sales Navigator halvdagskurset henvender sig til dig, der ønsker professionel undervisning i, hvordan du kan få indarbejdet Sales Navigator og push social selling i dine B2B-salgsindsatser.
Betaling sker med kreditkort når du booker halvdagskurset.
Ja, du kan annullere din tilmelding op til 8 dage inden afholdelse af halvdagskurset og få det fulde beløb retur ved at sende en mail til os.
Tilbagebetaling sker i løbet af 1-3 hverdage efter at vi har modtaget din annullering.
Ja, du kan ændre hvem der er tilmeldt helt frem til 24 timer før afholdelse af Sales Navigator halvdagskurset, så hvis du bliver forhindret i at deltage kan en anden således få glæde af tilmeldingen.
Når du møder op til halvdagskurset skal du have købt adgang til en Sales Navigator licens, da træningen er meget hands-on orienteret. Du kommer således til at lave meget af træningen på din Sales Navigator konto.
Hvis vi mødes på vores kontor, vil det klart være en fordel, at du medbringer din egen bærbare computer således, at du under halvdagskurset kan arbejde med Sales Navigator.
Du kan vælge at bruge en iPad eller anden tablet, men erfaringsmæssigt vil du få mest ud af kurset ved at medbringe en rigtig bærbar computer.
Husk også at medbringe oplader således, at du har strøm nok til hele kurset :-)
Vi afholder kurset på dansk eller engelsk efter dit ønske.
Leif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af åbne kurser, skræddersyede kurser eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med social selling metodikken som omdrejningspunkt og et særligt fokus på LinkedIn.
Hvis du vil vide mere om Sales Navigator halvdagskurset med Leif
Du er meget velkommen til at ringe til Leif på telefon 41 900 800 eller sende ham en mail på lc@socialsellingcompany.dk, hvis du har spørgsmål, eller hvis du ønsker at aftale nærmere omkring dato og tidspunkt for halvdagskurset.