Sådan får du nye kunder ved hjælp af social selling metodikken

Den moderne beslutningstager har forlængst digitaliseret sit arbejde, når der skal findes nye leverandører. Det gælder derfor om, at være tilstede online for at komme i betragtning hos kunderne.

Ved at indarbejde social selling metodikken i dine indsatser på LinkedIn, kan du øge din synlighed overfor potentielle kunder, således at du kan være “top of mind” overfor din målgruppe, når den får behov for dine produkter og services.

Du kan også bruge et salgsværktøj som LinkedIn Sales Navigator til at finde og skabe nye leads med samtidigt med, at du automatisk kan monitorere tidligere, nuværende og potentielle kunder.

LinkedIn eksperterne Leif Carlsen og Eva Sachse vil inspirere og dele konkret viden om, hvordan du kan bruge social selling på LinkedIn til at digitalisere en række af dine B2B-salgsindsatser, og dermed blive mere synlig i den indledende del af kundernes købsproces.

Her finder du information om hvad vi bl.a. kommer til at tale om af emner under LinkedIn webinaret

Agenda

  • Hvorfor skal du arbejde med social selling?
  • Hvad går social selling metodikken ud på?
  • Hvad er forskellen på pull og push social selling?
  • Hvad er udbyttet ved at bruge social selling i dine salgsindsatser?
  • Spørgsmål og svar
Her finder du information om dato og tidspunkt for afholdelse af dette LinkedIn webinar

Dato og tidspunkt

Webinaret afholdes onsdag 17. juli 2024 kl. 10:00-10:45.

Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video og slides.

Her kan du tilmelde dig LinkedIn inspirationswebinar

Tilmelding

Du får adgang til replay video af LinkedIn inspirationswebinaret

Replay video

Alle vores webinarer bliver optaget og du får efterfølgende tilsendt link til replay video, podcast og PDF af de viste slides.

Hvis du ikke kan vente til den kommende dato for webinaret, kan du allerede nedenfor se replay video af den senest afholdte udgave af webinaret.

Se "Sådan får du nye kunder ved hjælp af social selling" webinaret som on-demand video
Her finder du information om udbyttet ved at deltage i dette LinkedIn inspirationswebinar

Udbytte

Du får indsigt i, hvordan social selling virker og inspiration til, hvordan du kan indarbejde metodikken i dine egne eller jeres sælgeres salgsindsatser.

Her finder du information om målgruppen for dette LinkedIn webinar

Målgruppe

Webinaret er for dig, som enten på strategisk eller eksekverende niveau arbejder med relationsdrevet B2B-salg. Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:

  • Ejerleder
  • Soloselvstændig
  • CSO, salgsdirektør eller salgschef
  • Sælger, account manager eller anden kundevendt rolle
Her finder du information om vores webinarværter

Dine webinarværter

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem øget synlighed på LinkedIn og social selling. Endvidere er hun medstifter af Learning Community.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er LinkedIn ekspert og hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn i kommerciel sammenhæng. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Learning Community, som er Danmarks første dedikerede læringsunivers indenfor LinkedIn og social selling.

Her finder du information om ofte stillede spørgsmål i forbindelse med LinkedIn webinaret

Ofte stillede spørgsmål

Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.

Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.

Ja, du er meget velkommen til at stille spørgsmål undervejs, og på den måde få ekstra udbytte ud af at deltage live i webinaret.

Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.

Det officielle program for webinaret tager 45 minutter. Der er afsat tid spørgsmål undervejs, men kan vi ikke nå at svare på alle spørgsmål indenfor de 45 minutter, fortsætter vi efter at det officielle program slutter kl. 10.45.

Ja, du får efterfølgende tilsendt link til en PDF-fil af de viste slides.

Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.