Sådan øger du engagementet på jeres LinkedIn virksomhedsside
Du kender sikkert til udfordringen med at skabe synlighed omkring virksomhedens kommercielle aktiviter via jeres virksomhedssiden.
Salgsopslagene med produkter og “Ring til os” eller “Læs mere om produktet via linket her” virker bare ikke – hverken når det gælder rækkevidde eller engagement.
Det gælder derfor om at tænke helt anderledes for at få succes med virksomhedssiden, og det er lige præcis hvad LinkedIn og social selling eksperterne Eva Sachse og Leif Carlsen fra Social Selling Company vil give dig inspiration til.
Du får 4 konkrete og operationelle trin til, hvordan du kan skabe retning og fremdrift på jeres virksomhedsside i.f.t. jeres kommercielle aktiviteter.
- Få styr på jeres kommunikative fyrtårne
- Betydningen af at være modtagerorienteret
- Derfor skal eksekveringen spille!
- Sådan kan genbrug af indhold øge engagementet
- Spørgsmål og svar
Webinaret afholdes onsdag 24. januar 2024 kl. 10:00-10:45.
Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video og slides.
Du får inspiration og konkrete indsigter om, hvordan du kan øge engagementet og dermed også rækkevidden på jeres virksomhedsside.
Webinaret er for dig, som enten på strategisk eller eksekverende niveau arbejder med virksomhedens tilstedeværelse på LinkedIn, herunder via jeres virksomhedsside. Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:
- Ejerleder
- Soloselvstændig
- CMO, marketingdirektør eller marketingchef
- Kommunikationsansvarlig
- Social Media Manager
Eva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem øget synlighed på LinkedIn og social selling. Endvidere er hun medstifter af LinkedIn PRO Community.
Leif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på LinkedIn Talkshowet, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn Community.
Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.
Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.
Ja, du er meget velkommen til at stille spørgsmål undervejs, og på den måde få ekstra udbytte ud af at deltage live i webinaret.
Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.
Det officielle program for webinaret tager 45 minutter. Der er afsat tid spørgsmål undervejs, men kan vi ikke nå at svare på alle spørgsmål indenfor de 45 minutter, fortsætter vi efter at det officielle program slutter kl. 10.45.
Ja, du får efterfølgende tilsendt link til en PDF-fil af de viste slides.
Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.