Sådan opbygger du en knivskarp LinkedIn virksomhedsstrategi
Synes du at det er svært at at skabe en rød tråd i jeres indsatser på LinkedIn – både i forhold til jeres virksomhedsside og jeres medarbejderes profiler?
Så er dette webinar lige noget for dig.
Vi, det vil sige social selling og LinkedIn eksperterne Eva Sachse og Leif Carlsen, vil gerne flytte dig og jeres virksomhedsside fra tilfældige og ligegyldige opslag, over til relevante, målrettede og planlagte budskaber, som skaber værdi for jeres følgere.
Det vil vi gøre ved at give dig inspiration til, hvordan du skaber en stærk strategi med en klar kobling til taktik og eksekvering.
Under webinaret kommer vi bl.a. til at tale om:
- Strategi
- Formålet med jeres virksomhedsside
- Målgrupper
- Kommunikative fyrtårne
- Eksekvering og engagement
Der er rig mulighed for at du kan stille spørgsmål undervejs.
Du får også adgang til slides samt replay video af webinaret.
Det er gratis at deltage, og kræver blot, at du tilmelder dig nedenfor.
Dato for webinaret
Tilmelding
Du kan selvfølgelig til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.
Dine webinarværter
Eva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem øget synlighed på LinkedIn og social selling. Endvidere er hun medstifter af LinkedIn PRO Community.
Leif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på LinkedIn Talkshowet, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn Community.
Ofte stillede spørgsmål
Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.
Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.
Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.
Webinaret tager en times tid, og der er afsat masser af tid undervejs til at svare på spørgsmål.
Ja, webinaret bliver optaget. Når det er afholdt, sender vi et link til en replay video til alle tilmeldte.
Ja, det kan du sagtens, hvis du tilmelder dig, selv om du ikke kan deltage på selve dagen. På den måde får du automatisk tilsendt en mail med link til replay video, når webinaret er afholdt.
Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.