Sådan skriver og poster du indhold til LinkedIn

Dette er et åbent LinkedIn kursus, hvor du kan lære hvordan du skaber og poster indhold til LinkedIn med henblik på at øge din synlighed og tilstedeværelse på verdens største professionelle sociale medie.

Vi har lavet et hands-on orienteret kursusformat, hvor du mellem kl. 10.00 og 16.00 kommer til at lære om hvordan du kan skabe værdifuldt og engagerende indhold.

Det betyder at du kommer til at sidde med din bærbare computer og arbejde med at skabe konkrete indlæg, der kan blive postet på din LinkedIn profil.

Dernæst kommer vi også til at lave brainstormingøvelser med henblik på at få idéer til indhold og overskrifter, definition af relevante hashtags og sidst, men ikke mindst, komme igang med at skrive konkrete indlæg.

Det hele foregår i en uformel stemning med fokus på inspiration og læring.

LinkedIn indholdskurset afholdes 1-2 gange hver måned – både som fysisk kursus på vores kontor i Kokkedal, og som online kursus via Zoom videoplatformen (for flere detaljer læs afsnittet kursusafvikling).

Prisen er kun kr. 4.995 ekskl. moms (kr. 6.243,75 inklusive moms) pr. deltager.

Ved tilmelding af 2 eller flere personer fra samme virksomhed er prisen kr. 4.495 (kr. 5.618,75 inklusive moms) pr. deltager ved en samlet faktura. I så fald bedes du ringe til Leif Carlsen på telefon 41 900 800 eller sende ham en mail på lc@socialsellingcompany.dk for at aftale nærmere.

Alle kursusmaterialer er inkluderet i prisen lige som du også får adgang til de anvendte Word og Excel skabeloner.

Du har fri support i 12 måneder efter afholdelse af kurset. Det betyder at du kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til LinkedIn eller social selling metodikken.

Her finder du information om fysisk LinkedIn kursus med LinkedIn ekspert Leif Carlsen

Du finder aktuelle datoer for det fysiske kursus ved at klikke på den røde boks ovenfor.

Her finder du information om online LinkedIn kursus med LinkedIn ekspert Leif Carlsen

Du finder aktuelle datoer for online kurset ved at klikke på den grønne boks ovenfor.

Hvis en af de anførte datoer ikke passer ind i din planlægning, så kontakt os for at høre om muligheden for at finde en anden kursusdato til dig.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Ja, du kan annullere din tilmelding op til 14 dage inden afholdelse af kurset og få det fulde beløb retur ved at sende en mail til os.

Tilbagebetaling sker i løbet af 1-3 hverdage efter at vi har modtaget din annullering.

Ja, du kan ændre hvem der er tilmeldt helt frem til 24 timer før afholdelse af kurset, så hvis du bliver forhindret i at deltage kan en anden således få glæde af tilmeldingen.

Kurset starter kl. 10.00 og slutter kl. 16.00.

Som følge af coronavirusudbruddet har vi valgt at reducere deltagerantallet fra tidligere op til 8 personer til maksimalt 4 personer for at sikre, at vi kan have rigtig god afstand til hinanden i undervisningslokalet.

Du har også mulighed for at deltage i online udgaven af kurset, hvor der selvsagt ikke er nogen form for fysisk kontakt med de andre deltagere :-)

Vi afholder kurset med følgende corona guidelines:

  • Kursuslokalet bliver sprittet grundigt af forud for afholdelse af kurset.
  • Kursuslokalet bliver løbende sprittet af under afholdelse af kurset.
  • Deltagere og instruktør holder altid minimum 2 meters afstand fra hinanden.
  • Der vil være håndsprit og papirservietter ved deltagerpladserne.
  • Der vil stå afsprittet service og bestik ved deltagerpladserne.
  • Morgenmad, frokost og kage serveres i særskilte poser og æsker som deltagerne selv åbner.
  • Drikkevarer serveres i særskilte flasker som deltagerne selv åbner.
  • Der luftes løbende ud i undervisningslokalet.

Du har også mulighed for at deltage i en online udgave af kurset, som afvikles via Zoom videoplatformen.

Når du møder op til kurset skal du have oprettet en LinkedIn profil. For at hjælpe dig på vej til at få en professionel og appellerende profil, kan du med fordel gennemgå vores gratis LinkedIn profil kursus, som du finder i linket lige her.

Du skal medbringe din egen bærbare computer således, at du under kurset kan arbejde på LinkedIn. Du kan vælge at bruge en iPad eller anden tablet, men erfaringsmæssigt vil du få mest ud af kurset ved at medbringe en rigtig bærbar computer.

Husk også at medbringe oplader således, at du har strøm nok til hele dagen :-)

Med hensyn til installeret software, så kommer vi til at arbejde med skabeloner i Word- og Excel-format så det er en fordel, hvis du har Office pakken installeret på din computer.

LinkedIn kurset henvender sig til dig, der gerne vil blive bedre til at skabe relevant og engagerende indhold til enten din personlige LinkedIn profil eller en virksomhedsside, og derigennem øge synligheden for dig som person eller din virksomhed.

Du har således et ønske om at lære at bruge LinkedIn til eksempelvis at:

  • blive set af dit netværk og netværkets netværk
  • sætte særlig fokus på områder, der er vigtige for dig eller din virksomhed
  • skabe synlighed omkring din professionelle rolle
  • udstille din eller virksomhedens ekspertise og viden
  • opbygge tillid i dit netværk på LinkedIn

Det kan også handle om at du er blevet jobsøgende, og i den sammenhæng ønsker at skabe indhold, der kan postes på LinkedIn med henblik på at sælge dig selv, og derigennem finde frem til et nyt job.

Vi afholder kurset på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med social selling metodikken som omdrejningspunkt og et særligt fokus på LinkedIn.

For mere information kig forbi Leif Carlsens biografi her på websitet.

Information om hvordan du finder vej til os

Du kan finde vej til vores kontor i denne kørselsvejledning.

Der er gratis parkering umiddelbart udenfor vores kontor.

Afvikling af online kursus

Information om at vi bruger Zoom platformen til vores online kursusOnline kurset bliver afholdt via Zoom videoplatformen.

Vi har valgt Zoom fordi at denne platform, efter vores mening, tilbyder høj streamingkvalitet af både video og lyd samtidigt med at den er nem at bruge for deltagerne.

Det er gratis for dig at bruge Zoom, og kræver blot at du registrerer dig som bruger hos Zoom og downloader og installerer deres videosoftware på din Windows eller Mac computer.

Husk at du også skal have et webcam installeret for at kunne deltage i online kurset – enten i form af et indbygget webcam i din computerskærm eller bærbare computer eller ved at du har et eksternt webcam monteret på din skærm.

Vi sørger for at online kurset bliver optaget således, at du efterfølgende kan gense det.

Når du har booket din plads på online kurset, får du automatisk tilsendt et unikt link til Zoom videomødet.