Start en uforpligtende dialog med os: Ring 41 900 800 eller e-mail os på info@socialsellingcompany.dk x
30. juni 2016
30 jun 2016

Social Fridays i andet halvår 2016

Så har vi fået kigget i kalenderen og fastlagt alle datoer for Social Fridays i andet halvår 2016, og de er som følger:

  • AUGUST: 26. august kl. 15.30-18.00
  • SEPTEMBER: 23. september kl. 15.30-18.00
  • OKTOBER: 28. oktober kl. 15.30-18.00
  • NOVEMBER: 25. november kl. 15.30-18.00

Hvad er Social Friday for en størrelse?

Social Friday, som vi lancerede tilbage i juni 2014, er et uformelt og afslappet initiativ, som har til formål at styrke det professionelle netværk blandt vores kunder, samarbejdspartnere, venner af huset og andre, der har interesse i at skabe og dyrke nye relationer med udgangspunkt i vores respektive personer og virksomheder. Vi vil så for vores vedkommende gerne krydre det hele med inspiration i forhold til begreberne social selling, content marketing samt LinkedIn.
 

Hvem kan deltage i Social Friday?

Social Friday henvender sig til erhvervsaktive, som arbejder med salg, markedsføring og/eller forretningsudvikling, og som har lyst til at netværke med andre professionelle, der gerne vil dele viden og inspiration med hinanden, og måske sparre omkring muligheder og udfordringer.
 

Hvordan fungerer Social Friday i praksis?

Det foregår i praksis ved at vi faciliterer selve netværksarrangementet og deltagerne på uformel vis udveksler erfaringer, inspiration og idéer hen over et glas vin eller en kold øl.

Arrangementerne afholdes på åbent hus basis, hvilket betyder at du dukker op på et tidspunkt mellem kl. 15.30 og 18.00, og bliver så længe det passer dig. Det er således helt op til dig, om du vil være med i et kvarter eller i alle to og en halv timer. Vi mødes på et relativt centralt sted i Storkøbenhavn, hvilket fremgår af vores arrangementsoversigt som du finder i dette link.
 
Det koster ikke noget at deltage i Social Friday, og det eneste du skal huske at medbringe er godt humør, engagement og en god stak visitkort :-) Du er også meget velkommen til at tage en kollega eller ven med til arrangementerne.

Vel mødt!

De venligste hilsner

Eva og Leif
 

Sharing is caring. Del gerne dette blogindlæg på de sociale medier :-)

Tags: , , , , , , , , ,
0 Svar

Efterlad en Kommentar

Ønsker du at deltage i diskussionen?
er velkommen til at bidrage!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© Copyright 2013-2017 Social Selling Company