Social selling salgsstrategi workshop - Social Selling Company

Social selling salgsstrategi workshop

Hvis du er salgschef, salgsdirektør eller virksomhedsejer, og ønsker at bruge LinkedIn og social selling som en proaktiv del af jeres salgsindsatser, har du måske brug for sparring og rådgivning til at få udarbejdet en social selling salgsstrategi med henblik på at få kickstartet implementeringen af social selling.

LinkedIn ekspert Leif Carlsen hjælper dig med at gå systematisk og metodisk til denne opgave, og bistå dig i udarbejdelsen af strategien.

Det handler om at forstå social selling metodikken, og skabe en kobling mellem de strategiske målsætninger og de konkrete social selling indsatser, der skal gennemgøres for at nå salgsmæssige resultater.

Formålet er at udstyre dig med en kombination af inspiration, viden, sparring og analyse af de nuværende sindsatser samt at få konkrete anbefalinger og idéer til indsatsområder.

Sidst, men ikke mindst, vil du også blive klædt på i forhold til at undgå typiske fælder, når der skal implementeres social selling i jeres salgsproces.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Workshoppen henvender sig primært til salgs- og marketingorganisationer, som arbejder med relationssalg herunder salgschefer og salgsdirektører, CSO’ere, COO’ere, marketingkoordinatorer, social selling managers, marketingchefer, marketingdirektører og CMO’ere, som ønsker at indarbejde social selling metodikken i virksomhedens salgs- og markedsføringsindsatser.

social selling salgsstrategi workshoppen foregår normalvis på jeres kontor, hvor Leif kommer forbi og gennemfører workshoppen hos jer.

Hvis jeres kontor ligger udenfor Hovedstadsområdet kommer han stadigvæk gerne forbi jer, men der afregnes så transportomkostninger efter statens takster tur/retur.

Alternativt er I også meget velkommen til at besøge os på vores kontor i Kokkedal.

En social selling salgsstrategi workshop indeholder en halvdags workshop samt yderligere 2 x 1 times video- eller telefonsparring, der gennemføres henholdsvis en og to måneder efter workshoppens afholdelse.

Vi afholder som udgangspunkt workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Efter at workshoppen er gennemført, har du 12 måneders gratis support, hvilket betyder at du kan ringe eller skrive til Leif, hvis du har spørgsmål eller har brug for at vende noget i forhold til jeres social selling salgsstrategi.

Undervisningslokalet skal være udstyret med en lysstærk LCD-projektor eller passende storskærm, som skal kunne tilgås via et fysisk VGA- eller HDMI-kabel.

Klik her for flere detaljer om tekniske krav og forudsætninger.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med social selling metodikken som omdrejningspunkt og et særligt fokus på LinkedIn.

For mere information kig forbi Leif Carlsens biografi her på websitet.

Her finder du information om MobilePay betalingslink for Social Selling CompanyBetaling sker når du booker med enten kreditkort eller via MobilePay senest dagen før afholdelse af workshoppen med Leif.

Hvis du foretrækker at betale med MobilePay kan du bruge dette betalingslinks eller klikke på MobilePay billedet.

Det er også muligt at få tilsendt en faktura og betale via bankoverførsel.

Hvis I vil blive bedre til social selling og LinkedIn