Social selling strategi og taktik workshop

SOCIAL SELLING STRATEGI: Hvis du arbejder med salgsledelse og/eller markedsføring, og ønsker at få hjælp til at få udarbejdet en social selling strategi og taktik for jeres virksomhed, så er denne workshop som skræddersyet til dig.

Social selling og LinkedIn ekspert Leif Carlsen vil gennem denne workshop hjælpe jer med at få udarbejdet en klar og skarpt formuleret strategi og køreplan for jeres virksomhed. Det gør vi i løbet af de typisk 3 timer, som selve workshoppen tager at gennemføre.

Vi lægger stor vægt på, at det er en meget praktisk orienteret workshop, som skal hjælpe jer med at få udarbejdet en konkret social selling køreplan. Det gør vi ved at tage udgangspunkt i jeres virksomhed, produkter, services, løsninger, de ressourcer I har, det marked I navigerer rundt i og den position I har i dag, samt hvor I ønsker at bevæge jer hen gennem brugen af de digitale platforme.

Sidst, men ikke mindst, bliver I også klædt på i forhold til at undgå typiske fælder, når der skal implementeres social selling i jeres salgsproces.

Social selling strategi og taktik workshop

Eksempler på virksomheder som vi har afholdt workshoppen for

Eksempler på virksomheder som vi har afholdt social selling strategi workshoppen for

En social selling strategi og taktik workshop koster kr. 7.500 eksklusive moms (kr. 9.375 inklusive moms) ved afholdelse på Social Selling Companys kontor i Birkerød, jeres kontor i Storkøbenhavnsområdet eller online via video.

Prisen på kr. 7.500 eksklusive moms inkluderer indledende briefingmøde over telefon eller videomøde, vores forberedelse, gennemførelse af selve workshoppen samt 1 times opfølgende sparring og rådgivning over video eller telefon.

Ved afholdelse af workshoppen på en lokation på Sjælland udenfor Storkøbenhavn, tillægges der en omkostning på kr. 1.500 eksklusive moms, som dækker transporttid, transportomkostninger og eventuelle parkeringsomkostninger.

Ved afholdelse af workshoppen på en lokation på Fyn, tillægges der en omkostning på kr. 3.000 eksklusive moms, som dækker transporttid, transportomkostninger, broafgift og eventuelle parkeringsomkostninger.

Ved afholdelse af workshoppen på en lokation i Jylland, tillægges der en omkostning på kr. 4.000 eksklusive moms, som dækker transporttid, transportomkostninger, bro- eller færgeafgift samt eventuelle parkeringsomkostninger.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Workshoppen henvender sig primært til salgs- og marketingorganisationer, som arbejder med relationssalg herunder salgschefer og salgsdirektører, CSO’ere, COO’ere, marketingkoordinatorer, social selling managers, marketingchefer, marketingdirektører og CMO’ere, som ønsker at indarbejde social selling metodikken i virksomhedens salgs- og markedsføringsindsatser.

Workshoppen afholdes på vores kontor i Birkerød, jeres kontor i Storkøbenhavnsområdet eller online via Google Meet, Zoom eller Teams.

Hvis jeres kontor ligger indenfor Storkøbenhavnsområdet, kommer vi også gerne forbi jer mod en merpris (se punktet pris for detaljer).

Vi anbefaler, at der deltager 1-3 personer fra virksomheden med henblik på at sikre en effektiv afvikling af workshoppen.

En social selling strategi og taktik workshop tager typisk 3 timer.

Workshoppen inkluderer yderligere 1 times opfølgende sparring og rådgivning via online video eller telefon.

I forbindelse med booking af workshop fremsender vi faktura med en betalingsfrist på 8 dage netto kontant, hvor betaling kan ske via bankoverførsel eller MobilePay.

Vi afholder som udgangspunkt workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Efter at workshoppen er gennemført har I 1 måneds gratis support, hvilket betyder at I kan ringe eller skrive til Leif, hvis I har spørgsmål eller har brug for at vende noget i forhold til jeres social selling strategi.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af åbne kurser, skræddersyede kurser eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med social selling metodikken som omdrejningspunkt og et særligt fokus på LinkedIn.

Hvis du har spørgsmål til workshoppen

Du er meget velkommen til at ringe til Leif på telefon 41 900 800 eller sende ham en mail på lc@socialsellingcompany.dk, hvis du har spørgsmål, eller hvis du ønsker at aftale nærmere omkring dato og tidspunkt for workshoppen.

close

Abonnér på vores LinkedIn nyhedsbrev.

Vi lover, at vi ikke kommer til at spamme dig. Vi sender nemlig kun nyhedsbrev en gang om måneden :-)

Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet.