Social selling strategi og taktik workshop

Hvis du arbejder med salgsledelse og/eller markedsføring, og ønsker at få hjælp til at få udarbejdet en social selling strategi og taktik for jeres virksomhed, så er denne workshop som skræddersyet til dig. Vi vil nemlig med denne workshop hjælpe dig med at få udarbejdet en klar og skarpt formuleret strategi og køreplan for din virksomhed.

Det gør vi i løbet af de typisk 2-3 timer som selve workshoppen tager at gennemføre. Vi lægger stor vægt på, at det er en meget praktisk orienteret workshop, som skal hjælpe jer med at få udarbejdet en konkret social selling køreplan.

Det gør vi ved at tage udgangspunkt i jeres virksomhed, produkter, services, løsninger, de ressourcer I har, det marked I navigerer rundt i og den position I har i dag, samt hvor I ønsker at bevæge jer hen gennem brugen af de digitale platforme.

Sidst, men ikke mindst, bliver I også klædt på i forhold til at undgå typiske fælder, når der skal implementeres social selling i jeres salgsproces.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Workshoppen henvender sig primært til salgs- og marketingorganisationer, som arbejder med relationssalg herunder salgschefer og salgsdirektører, CSO’ere, COO’ere, marketingkoordinatorer, social selling managers, marketingchefer, marketingdirektører og CMO’ere, som ønsker at indarbejde social selling metodikken i virksomhedens salgs- og markedsføringsindsatser.

Workshoppen afholdes via Zoom videoplatformen.

Vi har valgt Zoom fordi, at denne platform efter vores mening, tilbyder høj streamingkvalitet af både video og lyd samtidigt med, at den er nem at bruge for deltagerne.

Det er gratis for dig at bruge Zoom, og kræver blot at du registrerer dig som bruger hos Zoom og downloader og installerer deres videosoftware på din Windows eller Mac computer.

Hvis jeres kontor ligger indenfor Hovedstadsområdet, kommer vi også gerne forbi jer mod en merpris på kr. 900 ekskl. moms, som dækker ekstra tidsforbrug, transportomkostninger og eventuelle parkeringsomkostninger.

I er også meget velkommen til at afholde workshoppen på vores kontor i Kokkedal.

En social selling strategi og taktik workshop tager typisk 2-3 timer.

Endvidere inkluderer workshoppen yderligere 2 x 1 times opfølgende sparring og rådgivning via Zoom eller telefon.

Vi afholder som udgangspunkt workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Efter at workshoppen er gennemført har I 12 måneder gratis support, hvilket betyder at I kan ringe eller skrive til Eva og Leif, hvis I har spørgsmål eller har brug for at vende noget i forhold til jeres social selling strategi.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med social selling metodikken som omdrejningspunkt og et særligt fokus på LinkedIn.

For mere information kig forbi Leif Carlsens biografi her på websitet.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert og social selling specialist, og kommer med en solid baggrund fra både logistik- og it-branchen, hvor hun blandt andet var 12 år hos Microsoft. Eva er social selling specialist med stor viden og erfaring om specielt LinkedIn. Hun brænder for at hjælpe virksomheder og individer med at vokse gennem blandt andet øget synlighed på de sociale medier og gennem brugen af social selling og content marketing til personlig branding.

For mere information, så kig forbi Eva Sachses biografi her på websitet.

På den måde får du adgang til at se konkrete datoforslag med det samme, og få låst dato og tid for afholdelse af workshoppen.

Du er også velkommen til at ringe til Eva Sachse på telefon 61 46 93 40 eller sende hende en e-mail på es@socialsellingcompany.dk med henblik på at finde frem til en konkret dato for afholdelse af workshoppen.

Hvis du har spørgsmål til workshoppen

Har du spørgsmål til indholdet, udbyttet, ønsker til indhold, praktiske forhold eller andet relateret til workshoppen, er du altid velkommen til at ringe til Eva Sachse 61 46 93 40 eller sende hende en mail på es@socialsellingcompany.dk.

Hvis I vil blive bedre til social selling og LinkedIn