Social selling strategi og taktik workshop
Hvis du arbejder med salgsledelse og/eller markedsføring, og ønsker at få hjælp til at få udarbejdet en social selling strategi og taktik for jeres virksomhed, så er denne workshop som skræddersyet til dig.
Social selling og LinkedIn ekspert Leif Carlsen vil gennem denne workshop hjælpe jer med at få udarbejdet en klar og skarpt formuleret strategi og køreplan for jeres virksomhed. Det gør vi i løbet af de typisk 3 timer, som selve workshoppen tager at gennemføre.

Vi lægger stor vægt på, at det er en meget praktisk orienteret workshop, som skal hjælpe jer med at få udarbejdet en konkret social selling køreplan. Det gør vi ved at tage udgangspunkt i jeres virksomhed, produkter, services, løsninger, de ressourcer I har, det marked I navigerer rundt i og den position I har i dag, samt hvor I ønsker at bevæge jer hen gennem brugen af de digitale platforme.
Sidst, men ikke mindst, bliver I også klædt på i forhold til at undgå typiske fælder, når der skal implementeres social selling i jeres salgsproces.
Udbytte
- I får defineret jeres social selling strategi i.f.t. retning og målsætninger
- I får defineret jeres social selling taktik, herunder definition af stadier i salgstragten i forhold til indsatser og indholdstyper, kommunikative fyrtårne m.m.
- I får indsigt i, hvordan I kan anvende Sales Navigator i jeres push social selling indsatser
- I får belyst om der er andre digitale platforme og sociale medier I skal være tilstede på for at kunne ramme jeres målgruppe
- I får defineret operationelle målsætninger, herunder KPI’ere og milestones
- I får diskuteret ressourcer og rollefordelinger samt definition af stakeholders og interessenter
- I får defineret målsætninger for brugen af jeres indhold, herunder om der findes allerede produceret indhold, der kan bruges i pull social selling indsatserne
- I får defineret frekvens for produktion og publicering af indhold
- I får defineret hvem, der kommunikerer hvad i teamet/organisationen
Eksempler på virksomheder som vi har afholdt workshoppen for
Pris for workshoppen

En social selling strategi og taktik workshop koster kr. 7.500 eksklusive moms (kr. 9.375 inklusive moms) ved afholdelse på jeres kontor eller online via Microsoft Teams.
Prisen på kr. 7.500 eksklusive moms inkluderer indledende briefingmøde over telefon eller videomøde, vores forberedelse, gennemførelse af selve workshoppen samt 1 times opfølgende sparring og rådgivning over video eller telefon.
Ved afholdelse uden for Storkøbenhavn tillægges der transportomkostninger.
Ved afholdelse af workshoppen på en lokation på Sjælland udenfor Storkøbenhavn, tillægges der en omkostning på kr. 1.500 eksklusive moms, som dækker transporttid, transportomkostninger og eventuelle parkeringsomkostninger.
Ved afholdelse af workshoppen på en lokation på Fyn, tillægges der en omkostning på kr. 3.000 eksklusive moms, som dækker transporttid, transportomkostninger, broafgift og eventuelle parkeringsomkostninger.
Ved afholdelse af workshoppen på en lokation i Jylland, tillægges der en omkostning på kr. 4.000 eksklusive moms, som dækker transporttid, transportomkostninger, bro- eller færgeafgift samt eventuelle parkeringsomkostninger.
Booking af workshop
Vil du hellere mødes online?
Ofte stillede spørgsmål (FAQ)
Workshoppen henvender sig primært til salgs- og marketingorganisationer, som arbejder med relationssalg herunder salgschefer og salgsdirektører, CSO’ere, COO’ere, marketingkoordinatorer, social selling managers, marketingchefer, marketingdirektører og CMO’ere, som ønsker at indarbejde social selling metodikken i virksomhedens salgs- og markedsføringsindsatser.
Workshoppen afholdes på jeres kontor i eller online via Microsoft Teams.
Hvis jeres kontor ligger indenfor Storkøbenhavnsområdet, kommer vi også gerne forbi jer mod en merpris i.f.m. transportomkostninger (se punktet pris for detaljer).
Vi anbefaler, at der deltager 1-3 personer fra virksomheden med henblik på at sikre en effektiv afvikling af workshoppen.
En social selling strategi og taktik workshop tager typisk 3 timer.
Workshoppen inkluderer yderligere 1 times opfølgende sparring og rådgivning via online video eller telefon.
I forbindelse med booking af workshop fremsender vi faktura med en betalingsfrist på 8 dage netto kontant, hvor betaling kan ske via bankoverførsel eller MobilePay.
Vi afholder som udgangspunkt workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.
Efter at workshoppen er gennemført har I 1 måneds gratis support, hvilket betyder at I kan ringe eller skrive til Leif, hvis I har spørgsmål eller har brug for at vende noget i forhold til jeres social selling strategi.
Din rådgiver
Leif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn Community.
Hvis du har spørgsmål til workshoppen
Du er meget velkommen til at ringe til Leif på telefon 41 900 800 eller sende ham en mail på lc@socialsellingcompany.dk, hvis du har spørgsmål, eller hvis du ønsker at aftale nærmere omkring dato og tidspunkt for workshoppen.