Skræddersyet webinar: LinkedIn Do’s and Don’ts

Hvad må du og hvad må du ikke gøre på LinkedIn? Kan du poste billeder af dit nyfødte barn på LinkedIn? Må du sælge på LinkedIn og lave opslag med salgsbudskaber og tilbud? Er det okay at bruge humor i indlæg eller kommentarer? Kan du tillade dig at downloade dine LinkedIn kontakter og begynde at markedsføre din virksomhed overfor dem på Facebook?

Der er helt sikkert mange meninger om, hvad der er rigtigt og forkert at gøre på LinkedIn, som er verdens største professionelle sociale medie, og i Social Selling Company har vi bestemt også en mening om det :-)

Gennem vores arbejde med mere end 200 virksomheder, der bruger LinkedIn i professionel sammenhæng, har vi indsamlet en lang række konkrete erfaringer.

Disse erfaringer er omdrejningspunktet for LinkedIn Do’s and Don’ts inspirationswebinaret, og indeholder blandt andet også en slags LinkedIn best practice, som skal hjælpe medarbejderne med retningslinjer og guidelines for hvad de kan gøre på LinkedIn og hvad de bør afholde sig fra at gøre.

Her finder du information om vores LinkedIn Do's and Don'ts webinar

Ofte Stillede Spørgsmål (OSS/FAQ)

LinkedIn Do’s and Don’ts webinaret henvender sig primært til virksomheder og organisationer, der gerne vil hjælpe deres medarbejdere med at blive bedre til at navigere rundt på LinkedIn, og på den måde undgå åbenlyse fælder.

Samtidigt får deltagerne inspiration til hvad de kan gøre for at skabe værdifulde relationer og bidrage til en konstruktiv tone i debatter på LinkedIn.

I bund og grund kan alle medarbejdergrupper, der er tilstede på LinkedIn, med fordel deltage i inspirationswebinaret med det formål at give dem inspiration til, hvordan de kan bruge LinkedIn til at arbejde med synliggørelse af eksempelvis virksomhedens budskaber fra LinkedIn virksomhedssiden og personlig branding overfor deres netværk.

Et webinar har en typisk varighed på 60-90 minutter.

Vi aftaler selvfølgelig den præcise varighed forud for afholdelsen af webinaret.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs via chatfunktionen, lige som vi kan åbne op for de enkelte deltageres webcam og mikrofon, hvis der er nogen af dem, der ønsker at stille spørgsmål på den måde.

Der kan være op til 150 deltagere i webinaret.

Der er mulighed for at udvide dette til 500 personer mod merpris.

Vi afholder normalvis webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides, men vi holder det også gerne på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Vi sørger for at udarbejde en tilmeldingsside med tilhørende notifikationsmails således, at deltagerne bliver mindet om webinaret henholdsvis 24 timer, 1 time og 15 minutter før afholdelse.

Efter at foredraget er afholdt får alle deltagerne tilsendt et link til en replay video således, at alle kan gense foredraget inklusive dem, der eventuelt ikke havde mulighed for at deltage på dagen. Vi kan også tilsende replay videoen som fil, hvis I ønsker at uploade den til eksempelvis jeres intranet.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif er social selling og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med social selling metodikken som omdrejningspunkt og et særligt fokus på LinkedIn.

Du kan læse mere om Leif ved at klikke her.

Eva Sachse

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva er LinkedIn ekspert og social selling specialist, og kommer med en solid baggrund fra både logistik- og it-branchen, hvor hun blandt andet var 12 år hos Microsoft. Eva er social selling specialist med stor viden og erfaring om specielt LinkedIn. Hun brænder for at hjælpe virksomheder og individer med at vokse gennem blandt andet øget synlighed på de sociale medier og gennem brugen af social selling og content marketing til personlig branding.

Du kan læse mere om Eva ved at klikke her.

Vil du vide mere om webinaret, hvad det koster og hvordan vi kan hjælpe jeres medarbejdere og virksomhed med at bruge på LinkedIn mere professionelt, så ring gerne til Leif på telefon 41 900 800 eller send ham en mail på lc@socialsellingcompany.dk.

Ud fra denne dialog udarbejder vi et konkret forslag til et skræddersyet webinar. Hvis der er behov for tilretninger, aftales dette i forbindelse med at vi kontakter dig og følger op. Når alt er tilrettet og vi er blevet enige om løsningen, aftales næste skridt, herunder fastlæggelse af dato m.m.