Webinar: Sådan fungerer social selling metodikken - Social Selling Company

Gratis webinar: Sådan fungerer social selling metodikken

Den moderne B2B-beslutningstager er blevet en digital superbruger og tager i snit 60 procent af købsprocessen selv, blandet andet gennem brugen af Google og sociale medier som eksempelvis LinkedIn. Dermed er kundernes købsproces under stor og hastig forandring, og vi kan som salgsorganisation ikke længere nå igennem til kunderne på samme måde som tidligere.

Det skyldes blandt andet, at den moderne beslutningstager har fået Google som sin bedste ven. Det betyder, at kunderne selv kan klare store dele af den indledende købsproces selv eller endda hele købsprocessen, hvis der er tale om ”commodity” orienterede varer, der kan puttes i en indkøbskurv i en webshop.

Virksomheder er derfor nødt til at nytænke deres salgs- og markedsføringsindsatser for populært sagt at nå ind på radaren hos de potentielle kunder.

Under webinaret vil social selling og LinkedIn ekspert Leif Carlsen inspirere og dele konkret viden om forandringerne i kundernes købsproces og principperne bag social selling metodikken.

Webinaret afholdes en gang om måneden, og tager en times tid. Der er afsat masser af tid undervejs til at svare på spørgsmål fra deltagerne.

Hvis en af datoerne for live webinaret ikke passer dig, har du mulighed for at se webinaret i en on-demand udgave nedenfor her og nu – dog uden mulighed for at kunne stille spørgsmål, da on-demand webinaret er optaget på forhånd.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif er social selling og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med social selling metodikken og LinkedIn som omdrejningspunkt.

Du kan finde mere information i Leifs biografi her på websitet.

Hvis du vil blive bedre til social selling og LinkedIn