Workshoppen er for dig eller et team, som enten på strategisk eller eksekverende niveau arbejder med virksomhedens tilstedeværelse på LinkedIn, herunder via jeres virksomhedsside.

Du eller I kan sikkert se dig selv i en af disse titler:

  • Ejerleder
  • Soloselvstændig
  • Social Media Manager
  • Kommunikationsansvarlig
  • CMO, marketingdirektør eller marketingchef
  • CSO, COO, salgsdirektør eller salgschef
Workshoppen afholdes enten på jeres kontor, på vores kontor i Birkerød eller online via Zoom, Teams eller Google Meet.

Hvis workshoppen afholdes hos jer, tillægges der transportomkostninger efter statens takster samt samt eventuel broafgift og/eller færgebilletter.
Workshoppen tager typisk 3 timer at afvikle. Endvidere er der inkluderet 2 x 1 times opfølgning og sparring via online video eller telefon.
Vi anbefaler, at der maksimalt deltager 3 personer fra virksomheden med henblik på at sikre en effektiv afvikling af workshoppen.
Betaling sker med kreditkort i forbindelse med din booking af workshoppen, hvorefter I får tilsendt en PDF-faktura via e-mail.
Vi afholder som udgangspunkt virksomhedsworkshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.