Workshop: Sådan opbygger I en knivskarp og effektiv LinkedIn strategi for jeres virksomhed

Hvis du arbejder med markedsføring, kommunikation eller salgsledelse, og ønsker at få hjælp til at få udarbejdet en LinkedIn strategi for virksomheden, så er denne workshop som skræddersyet til dig.

De to LinkedIn og social selling eksperter Eva Sachse og Leif Carlsen vil gennem denne workshop hjælpe jer med at få udarbejdet en klar og knivskarpt formuleret strategi og køreplan for jeres tilstedeværelse på LinkedIn – dels gennem virksomhedssiden og dels gennem jeres medarbejderes personlige profiler.

Her finder du information om vores LinkedIn virksomhedsworkshop, hvor vi udarbejder en konkret plan for jeres LinkedIn strategi, taktik og eksekvering

Vi lægger stor vægt på, at det er en meget praktisk orienteret workshop, som skal hjælpe jer med at få udarbejdet en konkret og skriftlig LinkedIn virksomhedsstrategi.

Det gør vi ved at tage udgangspunkt i jeres virksomhed, produkter, services, løsninger, de ressourcer I har, det marked I navigerer rundt i og den position I har i dag, samt hvor I ønsker at bevæge jer hen gennem brugen af LinkedIn.

Her finder du information om indholdet i denne LinkedIn virskomhedstrategi workshop

Indhold i workshoppen

  • Inspiration: Sådan kan I bruge LinkedIn virksomhedssiden til at øge jeres synlighed med og til social selling indsatser
  • Baseline: Hvor er I i dag?
  • Definition af jeres LinkedIn strategi
  • Definition af jeres taktik, herunder formål med virksomhedssiden, målgrupper m.m.
  • Udarbejdelse af kommunikative fyrtårne
  • Overførsel af kommunikative fyrtårne til årshjul/indholdskalender
  • Gennemgang af LinkedIn indholdsformater
  • Fastlæggelse af frekvens for produktion og publicering af indhold
  • Best practice i.f.t. effektiv spredning af publiceret indhold
  • Udarbejdelse af forslag til KPI’ere og milestones
  • Dialog om ressourcer og rollefordelinger
Dit udbytte ved at deltage i denne LinkedIn workshop

Udbytte

  • I får sat konkret retning på jeres virksomhedsstrategi
  • I får fastsat et ambitionsniveau i.f.t. jeres tilstedeværelse på LinkedIn
  • I har en konkret køreplan at arbejde ud fra
  • I får en mere stringent kommunikation på LinkedIn
  • I har en køreplan at falde tilbage på, når/hvis I falder af hesten
  • I sparer tid og debatter fremadrettet fordi strategien ligger fast
Her finder du information om prisen på denne LinkedIn strategi workshop

Pris

Workshoppen koster kr. 9.995 eksklusive moms.

Prisen inkluderer:

  • Indledende briefingmøde over telefon/video
  • Forberedelse af workshoppen
  • Gennemførelse af workshoppen (3 timer)
  • Udarbejdelse af udkast til strategiplan
  • Udarbejdelse af endelig strategiplan
  • 2 x 1 times månedsopfølgning via video
  • 2 måneders adgang til LinkedIn PRO Community online læringsunivers

Ved afholdelse af workshoppen uden for Storkøbenhavn tillægges der transportomkostninger efter statens takster og eventuelle bro- eller færgeafgifter.

Her finder du information om vores rådgivere i.f.m. denne workshop

Dine rådgivere

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem øget synlighed på LinkedIn og social selling. Endvidere er hun medstifter af LinkedIn PRO Community.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på LinkedIn Talkshowet, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn Community.

Her finder du information om målgruppen for denne LinkedIn workshop

Målgruppe

Workshoppen er for dig eller et team, som enten på strategisk eller eksekverende niveau arbejder med virksomhedens tilstedeværelse på LinkedIn, herunder via jeres virksomhedsside. Du eller I kan sikkert se dig selv i en af disse titler:

  • Ejerleder
  • Soloselvstændig
  • CMO, marketingdirektør eller marketingchef
  • CSO, COO, salgsdirektør eller salgschef
  • Kommunikationsansvarlig
  • Social Media Manager
Her finder du information om booking og pris for denne workshop

Booking

Du er meget velkommen til at ringe til Eva på telefon 61 46 93 40 eller sende hende en mail på es@socialsellingcompany.dk, hvis du ønsker at aftale nærmere omkring dato og tidspunkt for workshoppen, eller hvis du har spørgsmål.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ) i.f.m. denne workshop

Ofte stillede spørgsmål

Workshoppen afholdes enten på jeres kontor, vores kontor i Birkerød eller online via Zoom, Microsoft Teams eller Google Meet.

Vi anbefaler, at der deltager 1-4 personer fra virksomheden med henblik på at sikre en effektiv afvikling af workshoppen.

En LinkedIn strategi workshop tager typisk 3 timer.

Workshoppen inkluderer yderligere 2 x 1 times månedsopfølgning og sparring via online video eller telefon.

I forbindelse med booking af workshop fremsender vi faktura med en betalingsfrist på 8 dage netto kontant, hvor betaling kan ske via bankoverførsel eller MobilePay.

Vi afholder som udgangspunkt workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Eksempler på virksomheder og organisationer som vi har hjulpet med LinkedIn, social selling eller employee advocacy

Firmaer vi har holdt workshoppen for

Eksempler på virksomheder som vi har afholdt social selling strategi og taktik workshoppen for