Workshop: Sådan opbygger I en knivskarp og effektiv LinkedIn strategi for jeres virksomhed

Hvis du arbejder med markedsføring, kommunikation eller salgsledelse, og ønsker at få hjælp til at få udarbejdet en LinkedIn strategi for virksomheden, så er denne workshop som skræddersyet til dig.

De to LinkedIn og social selling eksperter Eva Sachse og Leif Carlsen vil gennem denne workshop hjælpe jer med at få udarbejdet en klar og knivskarp formuleret strategi og køreplan for jeres tilstedeværelse på LinkedIn – dels gennem virksomhedssiden og dels gennem jeres medarbejderes personlige profiler.

Her finder du information om vores LinkedIn virksomhedsworkshop, hvor vi udarbejder en konkret plan for jeres LinkedIn strategi, taktik og eksekvering

Elementer i workshoppen:

Dette halvdags LinkedIn-kursus har en varighed på 3 timer

3 timers workshop

med praksisnær rådgivning

Vi hjælper jer med at få udarbejdet et udkast til strategidokument for jeres LinkedIn virksomhedssiden

Udkast til skriftlig plan

for jeres LinkedIn strategi

Inspiration: Sådan kan I bruge LinkedIn virksomhedssiden til at øge jeres synlighed med og til social selling indsatser

Inspiration og viden

om brugen af virksomhedssiden

Baseline: Hvor er I i dag med indsatserne på jeres virksomhedsside

Baseline: Hvor er I i dag

i.f.t. aktiviteter på LinkedIn

Gennem workshoppen får I defineret en klar og tydelig strategi for jeres tilstedeværelse på LinkedIn

Definition af strategi

for jeres LinkedIn tilstedeværelse

I får defineret konkrete taktikker for jeres LinkedIn virksomhedsside

Definition af taktik

for virksomhedssiden

Definition af målgruppen for jeres kommunikation på LinkedIn

Målgruppedefinition

i.f.t. jeres kommunikation

I får fastlagt jeres såkaldte kommunikative fyrtårne i.f.t. LinkedIn virksomhedssiden

Kommunikative fyrtårne

i.f.t. kommunikationsfokus

Definition af KPI'ere og målepunkter for indsatserne på LinkedIn virksomhedssiden

Definition af KPI'er

for jeres indsatser

I får udarbejdet en skabelon for et overordnet årshjul for jeres LinkedIn virksomhedsside

Overordnet årshjul

for publicering af indhold

I får udarbejdet forslag til KPI'er og målepunkter for LinkedIn virksomhedssiden

Statistikmuligheder

og konkurrentovervågning

Deling af best practice i.f.t. effektiv spredning af indhold via virksomhedssiden

Best practice

i.f.t. spredning af publiceret indhold

Workshoppen inkluderer 2 gange 1 times opfølgning via video

2 x 1 times opfølgning

og sparring via video

Vi lægger stor vægt på, at det er en meget praktisk orienteret workshop, som skal hjælpe jer med at få udarbejdet en konkret og skriftlig LinkedIn virksomhedsstrategi.

Det gør vi ved at tage udgangspunkt i jeres virksomhed, produkter, services, løsninger, de ressourcer I har, det marked I navigerer rundt i og den position I har i dag, samt hvor I ønsker at bevæge jer hen gennem brugen af LinkedIn.

Dit udbytte ved at deltage i denne LinkedIn workshop

Udbytte

  • I får sat konkret retning for jeres virksomhedsstrategi
  • I får fastsat et ambitionsniveau i.f.t. jeres tilstedeværelse på LinkedIn
  • I har en konkret køreplan at arbejde ud fra
  • I får en mere stringent kommunikation på LinkedIn
  • I har en køreplan at falde tilbage på, når/hvis I falder af hesten
  • I sparer tid og debatter fremadrettet fordi strategien ligger fast
Her finder du information om prisen på denne LinkedIn strategi workshop

Pris

Workshoppen koster kr. 9.995 eksklusive moms.

Prisen inkluderer:

  • Indledende briefingmøde over telefon/video
  • Forberedelse af workshoppen
  • Gennemførelse af workshoppen (3 timer)
  • Udarbejdelse af udkast til strategiplan
  • Udarbejdelse af endelig strategiplan
  • 2 x 1 times månedsopfølgning via video
  • 2 måneders adgang til Social Selling Community læringsuniverset

Ved afholdelse af workshoppen uden for Storkøbenhavn tillægges der transportomkostninger efter statens takster og eventuelle bro- eller færgeafgifter.

Her finder du information om booking og pris for denne workshop

Booking

Du kan se forslag til ledige workshopdatoer ved at klikke på nedenstående knap.

Du er også velkommen til at ringe til Eva på telefon 61 46 93 40 eller sende hende en mail på es@socialsellingcompany.dk, hvis du ønsker at aftale nærmere omkring dato og tidspunkt for workshoppen, eller hvis du har spørgsmål.

Her finder du information om målgruppen for denne LinkedIn workshop

Målgruppe

Workshoppen er for dig eller et team, som enten på strategisk eller eksekverende niveau arbejder med virksomhedens tilstedeværelse på LinkedIn, herunder via jeres virksomhedsside. Du eller I kan sikkert se dig selv i en af disse titler:

  • Ejerleder
  • Soloselvstændig
  • CMO, marketingdirektør eller marketingchef
  • CSO, COO, salgsdirektør eller salgschef
  • Kommunikationsansvarlig
  • Social Media Manager
Her finder du information om vores rådgivere i.f.m. denne workshop

Dine rådgivere

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem øget synlighed på LinkedIn og social selling. Endvidere er hun medstifter af Social Selling Community.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn og social selling community.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ) i.f.m. denne workshop

Ofte stillede spørgsmål

Workshoppen afholdes enten på jeres kontor, vores kontor i Birkerød eller online via Zoom, Microsoft Teams eller Google Meet.

Vi anbefaler, at der deltager 1-4 personer fra virksomheden med henblik på at sikre en effektiv afvikling af workshoppen.

En LinkedIn strategi workshop tager typisk 3 timer.

Workshoppen inkluderer yderligere 2 x 1 times opfølgning og sparring via online video eller telefon.

I forbindelse med booking af workshop fremsender vi faktura med en betalingsfrist på 8 dage netto kontant, hvor betaling kan ske via bankoverførsel eller MobilePay.

Vi afholder som udgangspunkt workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Eksempler på virksomheder og organisationer som vi har hjulpet med LinkedIn, social selling eller employee advocacy

Virksomheder vi har holdt workshoppen for

Eksempler på virksomheder som vi har afholdt social selling strategi og taktik workshoppen for