Social Selling CompanySocial Selling Company
  • (+45) 61 46 93 40
  • Search
    • Vi hjælper med
      • Sparring og rådgivning
      • Salg via LinkedIn (social selling)
      • Øget synlighed på LinkedIn
      • LinkedIn virksomhedssider
      • LinkedIn profiloptimering
      • Online LinkedIn træning
    • Kunder
      • Kunder som vi har hjulpet
      • Hvad siger kunderne om os?
      • Kundecases
    • Viden
      • Artikler og blogindlæg
      • Nyhedsbrev
      • Webinarer
      • Podcast
      • Video
      • Social selling bogen
    • Om os
      • Sådan hjælper vi dig
      • Historien bag os
      • Om Eva Sachse
      • Om Leif Carlsen
    • Kontakt
    • Vi hjælper med
      • Sparring og rådgivning
      • Salg via LinkedIn (social selling)
      • Øget synlighed på LinkedIn
      • LinkedIn virksomhedssider
      • LinkedIn profiloptimering
      • Online LinkedIn træning
    • Kunder
      • Kunder som vi har hjulpet
      • Hvad siger kunderne om os?
      • Kundecases
    • Viden
      • Artikler og blogindlæg
      • Nyhedsbrev
      • Webinarer
      • Podcast
      • Video
      • Social selling bogen
    • Om os
      • Sådan hjælper vi dig
      • Historien bag os
      • Om Eva Sachse
      • Om Leif Carlsen
    • Kontakt
    Her finder du den ultimative guide til den perfekte LinkedIn profil med både video, lydbog og tekst

    LinkedIn guide: Den ultimative guide til en professionel LinkedIn profil

    Eva Sachse og Leif Carlsen2025-07-15T12:12:32+02:00 LINKEDIN GUIDE: Den ultimative guide til en professionel LinkedIn profil er et gratis LinkedIn kursus til dig, der gerne vil opdatere din profil, og gøre den mere appellerende og søgbar. Det er uanset, om du ønsker at arbejde med personlig branding, er på udkig efter et nyt job eller du har brug for at få nye kunder gennem brugen af social selling metodikken på din...
    By Eva Sachse og Leif Carlsen
    Read more...
    Her finder du et blogindlæg med information og statistik om de 98 danske kommuners tilstedeværelse på LinkedIn

    Danske kommuner på LinkedIn: Statistik, eksempler og anbefalinger

    Eva Sachse2025-07-15T06:34:48+02:00 For nogle år siden var de fleste kommuners LinkedIn-virksomhedsside som spøgelsesbyer, hvor der en meget sjælden gang blev postet et indlæg. Det var som regel et jobopslag, hvor billedet var et Word-dokument med teksten i 10-punkts skriftstørrelse – altså en kedelig side at følge. Sådan er det ikke mere! Der er nemlig kommet gang i de danske kommuners LinkedIn-virksomhedssider, så de er blevet mere interessante...
    By Eva Sachse
    Read more...
    Guide med den ultimative guide: De oftest stillede spørgsmål om LinkedIn, social selling og Sales Navigator (FAQ)

    LinkedIn FAQ: Få svar på de 85 oftest stillede spørgsmål om LinkedIn

    Leif Carlsen2025-07-10T15:16:27+02:00 LINKEDIN FAQ (de oftest stillede spørgsmål om LinkedIn): Hvorfor skal jeg være på LinkedIn? Kan jeg fortryde et like? Er det gratis at bruge LinkedIn? Hvordan lukker jeg min LinkedIn profil? Findes LinkedIn på dansk? Er LinkedIn Premium pengene værd? Hvordan slår jeg totrinsverifikation til på min profil? Hvad er Thought Leader Ads? Det er blot nogle af de mange spørgsmål til LinkedIn som min...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Blogindlæg og guide om LinkedIn Premium og de forskellige udgaver af Premium

    Skal jeg vælge LinkedIn Premium?

    Leif Carlsen2025-07-10T08:42:56+02:00 LINKEDIN PREMIUM: Hvad er LinkedIn Premium? Skal jeg vælge LinkedIn Premium? Hvad kan de forskellige udgaver af LinkedIn Premium? Hvad koster LinkedIn Premium? Er LinkedIn Premium pengene værd? Eller kan jeg klare mig med gratisudgaven af LinkedIn? Kan jeg bruge Sales Navigator i mit salgsarbejde til at skaffe leads med? Og hvad får vi ud af at vælge Premium til vores virksomhedsside? De spørgsmål får...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Blogindlæg med en beskrivelse af de mange forskellige indholdsformater, der findes på LinkedIn

    Den ultimative guide til LinkedIns indholdsformater

    Eva Sachse2025-07-03T22:48:26+02:00 LINKEDIN INDHOLDSFORMATER: De fleste bliver overrasket, når de hører, hvor mange forskellige indholdsformater, der faktisk findes på LinkedIn. Det gælder også når jeg underviser eksempelvis sælgere i, hvordan kan de skrive og publicere indhold på LinkedIn, som en del af deres social selling indsatser. Mange tror nemlig, at der kun findes et indholdsformat på LinkedIn i form af et tekstopslag, som...
    By Eva Sachse
    Read more...
    Guide om rekruttering på LinkedIn: 4 måder du kan gøre det på

    Rekruttering på LinkedIn: 4 måder du kan gøre det på

    Eva Sachse2025-07-03T22:55:23+02:00 Siden LinkedIn blev etableret i 2003, har den grundlæggende idé med platformen handlet om, at give verdens fagfolk og professionelle mulighed for, på en nem måde, at etablere netværk samt skabe og dyrke relationer, der kan gøre dem mere produktive og succesfulde. Et vigtigt delelement i denne sammenhæng, handler om at opdatere sin LinkedIn profil med henblik på at gøre det nemt for netværket at...
    By Eva Sachse
    Read more...
    Blogindlæg om, at LinkedIn og social selling på ingen måde er spild af tid for den moderne sælger

    Nej, kære salgschef, LinkedIn og social selling er ikke spild af tid

    Leif Carlsen2025-07-02T08:20:01+02:00 SOCIAL SELLING: Jeg oplever desværre til stadighed, at nogle salgsledelser opfatter social selling som noget unødvendigt pjat fordi at det foregår på LinkedIn og at det jo "bare er opslag". For så spilder sælgeren jo sin dyrebare tid på at være på et socialt medie underforstået at det er noget, der hører fritiden til - ikke arbejdstiden, og at det ikke har noget at...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Her finder du blogindlæg, podcast og webinar replay om, hvordan du kan gøre dine kunder mere købeklare gennem "need generation"

    Sådan gør du dine kundeemner mere købeklare

    Leif Carlsen2025-07-02T01:01:44+02:00 Igennem det sidste års tid har har nogle sælgere oplevet, at kunderne sidder tungere på pengekasssen og holder igen med investeringer. Det gør at det ikke længere er nok “bare” at prikke kunderne på skulderen for at komme i gang med dialogen. Dermed skal det salgsmæssige fokus ændres fra “lead generation” til "need generation", altså arbejdet med at skabe behov hos dine kundeemner. Der har ellers...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Hvornår er det bedste tidspunkt at poste på LinkedIn baseret på best practice og konkrete erfaringer

    Hvornår er det bedste tidspunkt at poste på LinkedIn?

    Leif Carlsen2025-07-02T00:59:08+02:00 BEDSTE TIDSPUNKT: Når jeg underviser eller afholder webinarer om LinkedIn og social selling metodikken, får jeg meget ofte spørgsmålet: Hvornår er det bedste tidspunkt at poste på LinkedIn? Det er desværre ikke et spørgsmål, der findes et præcist svar på. Det skyldes blandt andet, at der er flere forhold og parametre, der spiller ind når vi publicerer indhold på en personlig LinkedIn profil eller...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Blogindlæg om, hvorfor at det er en dårlig idé at poste flere gange om dagen på LinkedIn

    Derfor skal du ikke poste på LinkedIn flere gange samme dag

    Leif Carlsen2025-07-02T00:56:55+02:00 Poster du indlæg flere gange om dagen på LinkedIn via din personlige profil eller jeres virksomhedsside, så skal du helt klart læse med her. For det gør det sværere for dig eller jer at nå ud med budskaberne. Faktisk kan det skade din rækkevidde (også kendt som "reach"), for algoritmen skruer populært sagt ned for lydstyrken for dine opslag, hvis du poster mere...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    12…18Next  

    KUNDESERVICE

    Kontakt os
    Find vej til os
    Firmaoplysninger
    Persondatapolitik
    Krav til teknisk udstyr
    Salgs- og leveringsbetingelser

    YDELSER

    Kurser
    Foredrag
    Workshops
    Online læring
    Sparring og rådgivning
    Få et tilbud fra os

    OM OS

    Sådan hjælper vi dig
    Historien bag os
    Om Eva Sachse
    Om Leif Carlsen
    Trackingfri zone
    Presse

    Referencer

    Eksempler på kunder vi har hjulpet
    Hvad siger kunderne om os
    Kundecases

    Facebook Youtube Linkedin
    © 2014-2025 Social Selling Company. Websitet overholder GDPR og cookieloven, er fri for trackingkode og tredjepartscookies, og kræver således ikke cookiesamtykke.