Sådan får marketing kunderne til at sige ja
Leif Carlsen2025-01-07T21:19:37+01:00 SALGSPROCES: Du kan rent faktisk som marketingmedarbejder lave virksomhedens næste salg via godt og værdifuldt indhold. Men det kræver, at du forstår hele salgsprocessen. Det kræver, at du ved, hvilke salgsknapper du skal trykke på med dit indhold, og vigtigst af alt hvilke vinkler og formål dit indhold skal have. Det er ikke nogen hemmelighed, at der i årenes løb har været en kamp mellem salg...By Leif Carlsen
Read more...
Skal jeg vælge LinkedIn Premium?
Leif Carlsen2025-01-07T21:18:01+01:00 LINKEDIN PREMIUM: Hvad er LinkedIn Premium? Skal jeg vælge LinkedIn Premium? Hvad kan de forskellige udgaver af LinkedIn Premium? Hvad koster LinkedIn Premium? Er LinkedIn Premium pengene værd? Eller kan jeg klare mig med gratisudgaven af LinkedIn? Kan jeg bruge Sales Navigator i mit salgsarbejde til at skaffe leads med? De spørgsmål får jeg næsten hver eneste gang at jeg afholder foredrag eller workshops i...By Leif Carlsen
Read more...
Sådan fandt jeg tid til social selling som soloselvstændig
Jane Buntzen2025-01-07T18:32:43+01:00 Kender du det, at det af og til er svært at finde tiden? Ikke tiden til dine opgaver for kunderne. De opgaver skal du nok nå 😉 Nej, jeg taler om tid til alle de andre opgaver. Alle rundt-om-opgaverne. Drive din hjemmeside, administration og salg og markedsføring. Lad os bare tage den sidste. Du ved godt, at salg- og markedsføring er en vigtig opgave som soloselvstændig, men i praksis...By Jane Buntzen
Read more...
Hvad er social selling og hvordan arbejder du med det?
Leif Carlsen2025-01-07T18:25:39+01:00 SOCIAL SELLING: Hvad er social selling for en størrelse? Helt kort fortalt er det salg uden at sælge forstået på den måde, at social selling er en ikke-invasiv metode til at skabe og udvikle kunderelationer som en del af salgsprocessen. Skåret ind til benet handler det om at få en potentiel køber til at kende dig, kunne lide dig og stole på dig via markedsførings- og...By Leif Carlsen
Read more...
Derfor skal du tage det at kommentere på LinkedIn seriøst!
Leif Carlsen2025-01-07T17:19:10+01:00 LINKEDIN KOMMENTERING: Der er efter min mening en lang række gode grunde til, hvorfor at du skal tage det seriøst, at kommentere på andres opslag på LinkedIn. Jeg har derfor sat mig til tasterne for at lave en guide, som giver dig inspiration og indsigt i dette emne. Først og fremmest handler det for mig om, at værdifulde relationer skabes gennem dialoger, og på LinkedIn sker...By Leif Carlsen
Read more...
Nej, kære salgschef, LinkedIn og social selling er ikke spild af tid
Leif Carlsen2025-01-07T17:07:27+01:00 SOCIAL SELLING: Jeg oplever desværre til stadighed, at nogle salgsledelser opfatter social selling som noget unødvendigt pjat fordi at det foregår på LinkedIn og at det jo "bare er opslag". For så spilder sælgeren jo sin dyrebare tid på at være på et socialt medie underforstået at det er noget, der hører fritiden til - ikke arbejdstiden, og at det ikke har noget at...By Leif Carlsen
Read more...
Sådan bruger du LinkedIn til synliggørelse og markedsføring
Leif Carlsen2025-01-07T17:02:52+01:00 KOMMERCIEL BRUG AF LINKEDIN: Hvordan kan vi som virksomhed bruge LinkedIn og social selling metodikken til at synliggøre vores kommercielle aktiviteter? Det spørgsmål vil jeg forsøge at svare på i dette blogindlæg, og komme med konkret inspiration og idéer til, hvordan du gøre det uanset om du er soloselvstændig eller en virksomhed. Men inden jeg kommer til det, vil jeg gerne bruge et...By Leif Carlsen
Read more...
9 fælder du skal undgå i social selling
Leif Carlsen2025-01-07T17:01:52+01:00 SOCIAL SELLING FÆLDER: 9 fælder du skal undgå i social selling er overskriften for en række problemstillinger og udfordringer, som jeg jævnligt oplever hos kunder, når de begynder at indarbejde social selling metodikken i deres salgsproces. Alle vil gerne se resultater så hurtigt som muligt, når man arbejder med salg og markedsføring. Det gælder også i forhold til digitale salgs- og markedsføringsindsatser som social selling. Imidlertid er...By Leif Carlsen
Read more...
De mest brugte danske LinkedIn hashtags
Eva Sachse2024-12-21T22:57:21+01:00 DANSKE LINKEDIN HASHTAGS: Brugen af hashtags på LinkedIn bliver mere og mere udbredt, når der publiceres indlæg og artikler, men også i tekstfelterne på de personlige LinkedIn profiler, bliver hashtags brugt mere og mere flittigt. Desværre findes der ikke et officielt overblik fra LinkedIns side over hvilke hashtags, der anvendes oftest eller hvor mange følgere de enkelte hashtags har - ej heller på dansk. Jeg har...By Eva Sachse
Read more...