2020 har på mange måder været et udfordrende år, hvor den traditionelle tilgang til at skabe relationer med vores kunder blev udfordret.


På baggrund af dette besluttede vi os for, at blive mere digitalt orienteret, hvoraf LinkedIn var en af vores kanaler mod markedet. Her så vi muligheden i at komme i kontakt med vores eksisterende sociale netværk og nye potentielle kunder.


Efter grundig research faldt valget hurtigt på firmaet Social Selling Company, som vi oplevede som en kompetent sparringspartner.


I slutningen af 2020 og starten af 2021 har vi været igennem et forløb med 5 workshops, hvor Leif og Eva med sikker hånd førte os igennem nogle inspirerende workshops. Deltagerne var fra forskellige afdelinger, lige fra administrativ afdeling til salg, marketing og teknisk afdeling.


Formålet var at gøre os mere synlige på en professionel måde, synliggøre vores ekspertiser og udfærdige vores post på en mere inspirerende måde. Seancen har helt klart været investeringen værd, på trods af at metodikken omkring social selling er nyt for de fleste og tager tid at blive betroet med.


Resultatet er en markant forbedring af kvaliteten, på de post vi sender ud, opdaterede LinkedIn profiler hos alle medarbejdere, kontakt med nye potentielle kunder og en positiv tilgang til at kommentere kollegaernes kreative post.


Vi har efterfølgende etableret et internt team, som på månedligt basis vil arbejde videre med de metodikker vi har lært igennem forløbet med Leif og Eva.


Jeg kan kun give Social Selling Company de varmeste anbefalinger med på vejen.


Leif og Eva har på bedste vis hjulpet Bosch Rexroth med at være mere synlige på LinkedIn på en professionel måde. De har en fantastisk evne til at gøre undervisning levende og tilpasse sig vores behov i forløbet.

Per Nørgaard Rossen

Per Nørgaard RossenNordisk direktør, Industri Applikationer - Bosch Rexroth A/S