Information om LinkedIn virksomhedsside workshop

Sådan opbygger og driver du en LinkedIn virksomhedsside

En LinkedIn virksomhedsside (også kendt som en “Page” eller ”Company Page”) er din virksomheds “digitale sendemast” på LinkedIn, og kan bruges som en effektiv måde at kommunikere til både nuværende kunder og potentielle nye kunder, samarbejdspartnere samt ikke mindst jeres nuværende og kommende medarbejdere.

På virksomhedssiden kan I poste indlæg, som kan indeholde tekst (op til 3.000 tegn inklusive mellemrum, links og hashtags), links til eksempelvis jeres website, billeder (op til 9 billeder i et indlæg), video (op til 10 minutters spilletid, hvis der er tale om såkaldte “native video” eller links til YouTube eller Vimeo videoer) samt dokumenter i form af PDF-, PowerPoint- eller Word-format.

Der er således masser af tekniske og formatmæssige muligheder for at kommunikere jeres budskaber til jeres målgrupper via en LinkedIn virksomhedsside.

Idéen med denne workshop er at hjælpe jer med konkret sparring til, hvordan I kan udnytte disse muligheder i forhold til jeres virksomhed, og de budskaber som I ønsker at få kommunikeret.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Workshoppen henvender sig primært til salgs- og marketingorganisationer, som arbejder med relationssalg herunder salgschefer og salgsdirektører, CSO’ere, COO’ere, marketingkoordinatorer, social selling managers, marketingchefer, marketingdirektører og CMO’ere, som ønsker at indarbejde social selling metodikken i virksomhedens salgs- og markedsføringsindsatser.

Workshoppen afholdes på vores kontor i Kokkedal, jeres kontor i Storkøbenhavnsområdet eller online via Zoom eller Teams.

Hvis jeres kontor ligger indenfor Storkøbenhavnsområdet, kommer vi også gerne forbi jer mod en merpris (se punktet priser for detaljer).

En LinkedIn virksomhedsside workshop indeholder en online workshop af 2-3 timers varighed samt yderligere 2 x 1 times video- eller telefonsparring, der gennemføres henholdsvis en og to måneder efter workshoppens afholdelse.

Vi afholder som udgangspunkt workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Efter at workshoppen er gennemført, har du 12 måneders gratis support, hvilket betyder at du kan ringe eller skrive til Eva, hvis du har spørgsmål til jeres LinkedIn virksomhedsside.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert og social selling specialist, og kommer med en solid baggrund fra både logistik- og it-branchen, hvor hun blandt andet var 12 år hos Microsoft. Eva er social selling specialist med stor viden og erfaring om specielt LinkedIn. Hun brænder for at hjælpe virksomheder og individer med at vokse gennem blandt andet øget synlighed på de sociale medier og gennem brugen af social selling og content marketing til personlig branding.

For mere information, så kig forbi Eva Sachses biografi her på websitet.

Hvis du har spørgsmål

Har du spørgsmål til indholdet, udbyttet, ønsker til indhold, praktiske forhold eller andet relateret til workshoppen, er du altid velkommen til at ringe til Eva Sachse på telefon 61 46 93 40 eller send hende en mail på es@socialsellingcompany.dk.

Information om sparring med LinkedIn ekspert Eva Sachse
close

Abonnér på vores LinkedIn og social selling nyhedsbrev.

Vi lover, at vi ikke kommer til at spamme dig. Vi sender nemlig kun nyhedsbrev en gang om måneden :-)

Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet.