Sådan opbygger og driver du en LinkedIn virksomhedsside

En LinkedIn virksomhedsside (også kendt som en “Page” eller ”Company Page”) er din virksomheds “digitale sendemast” på LinkedIn, og kan bruges som en effektiv måde at kommunikere til både nuværende kunder og potentielle nye kunder, samarbejdspartnere samt ikke mindst jeres nuværende og kommende medarbejdere.

På virksomhedssiden kan I poste indlæg, som kan indeholde tekst (op til 1.300 tegn inklusive mellemrum, links og hashtags), links til eksempelvis jeres website, billeder (op til 9 billeder i et indlæg), video (op til 10 minutters spilletid, hvis der er tale om såkaldte “native video” eller links til YouTube eller Vimeo videoer) samt dokumenter i form af PDF-, PowerPoint- eller Word-format.

Der er således masser af tekniske og formatmæssige muligheder for at kommunikere jeres budskaber til jeres målgrupper via en LinkedIn virksomhedsside.

Idéen med denne workshop er at hjælpe jer med konkret sparring til, hvordan I kan udnytte disse muligheder i forhold til jeres virksomhed, og de budskaber som I ønsker at få kommunikeret.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Workshoppen henvender sig primært til salgs- og marketingorganisationer, som arbejder med relationssalg herunder salgschefer og salgsdirektører, CSO’ere, COO’ere, marketingkoordinatorer, social selling managers, marketingchefer, marketingdirektører og CMO’ere, som ønsker at indarbejde social selling metodikken i virksomhedens salgs- og markedsføringsindsatser.

Workshoppen afholdes via Zoom videoplatformen.

Vi har valgt Zoom fordi, at denne platform efter vores mening, tilbyder høj streamingkvalitet af både video og lyd samtidigt med, at den er nem at bruge for deltagerne.

Det er gratis for dig at bruge Zoom, og kræver blot at du registrerer dig som bruger hos Zoom og downloader og installerer deres videosoftware på din Windows eller Mac computer.

Hvis jeres kontor ligger indenfor Hovedstadsområdet, kommer Eva også gerne forbi jer mod en merpris på kr. 900 ekskl. moms, som dækker ekstra tidsforbrug, transportomkostninger og eventuelle parkeringsomkostninger.

I er også meget velkommen til at besøge Eva på vores kontor i Kokkedal og afholde workshoppen.

En LinkedIn virksomhedsside workshop indeholder en online workshop af 2-3 timers varighed samt yderligere 2 x 1 times video- eller telefonsparring, der gennemføres henholdsvis en og to måneder efter workshoppens afholdelse.

Vi afholder som udgangspunkt workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Efter at workshoppen er gennemført, har du 12 måneders gratis support, hvilket betyder at du kan ringe eller skrive til Eva, hvis du har spørgsmål til jeres LinkedIn virksomhedsside.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert og social selling specialist, og kommer med en solid baggrund fra både logistik- og it-branchen, hvor hun blandt andet var 12 år hos Microsoft. Eva er social selling specialist med stor viden og erfaring om specielt LinkedIn. Hun brænder for at hjælpe virksomheder og individer med at vokse gennem blandt andet øget synlighed på de sociale medier og gennem brugen af social selling og content marketing til personlig branding.

For mere information, så kig forbi Eva Sachses biografi her på websitet.

Hvis du har spørgsmål

Har du spørgsmål til indholdet, udbyttet, ønsker til indhold, praktiske forhold eller andet relateret til workshoppen, er du altid velkommen til at ringe til Eva Sachse på telefon 61 46 93 40 eller send hende en mail på es@socialsellingcompany.dk.

Andre workshops og sparring