Sådan opbygger og driver du en LinkedIn virksomhedsside

LINKEDIN VIRKSOMHEDSSIDE: En såkaldt LinkedIn virksomhedsside (også kendt som en virksomhedsprofil, “Page” eller ”Company Page”) er din virksomheds “digitale sendemast” på LinkedIn, og kan bruges som en effektiv måde at kommunikere til både nuværende kunder og potentielle nye kunder, samarbejdspartnere samt ikke mindst jeres nuværende og kommende medarbejdere.

Imidlertid er der mange virksomheder, der ikke får knækket koden til at få succes med en LinkedIn virksomhedsside. I værste fald kan det ende med, at virksomhedssiden virker helt forladt fordi, at der ikke bliver postet noget regelmæssigt.

Hvis der bliver postet noget, kan det handle om, at opslagene er corporate og kedelige i sit udtryk, at der går salg i den med produktopslag eller at der bliver puttet logoer på opslagene, hvilket trigger folks mentale reklamefilter.

Det gælder derfor om at få etableret en interessant og levende virksomhedsside med varierende indhold, der dels kan skabe synlighed og engagement, og dels kan tiltrække nye følgere.

I denne workshop vil LinkedIn ekspert Eva Sachse hjælpe jer med konkret sparring, idéer og inspiration til, hvordan I kan opbygge og drive jeres LinkedIn virksomhedsside, og derigennem opnå øget synlighed og få kommunikeret jeres budskaber.

Eksempler på firmaer vi har holdt workshoppen for

Udbytte

  • Du får indsigt og viden om hvad der kendetegner en professionel LinkedIn virksomhedsside
  • Du får hjælp til opbygning af virksomhedsprofilen (hvis I ikke har en side allerede)
  • Du får viden om hvilke administrationsmuligheder og statistik I har adgang til
  • Du får udarbejdet en oversigt over målgrupper, kommunikative fyrtårne og idéer til emner
  • Du får indsigt i hvilke typer indhold I kan poste på siden
  • Du får inspiration til hvordan I kan skabe engagerende og værdiskabende indlæg
  • Du får indsigt i hvordan I kan genbruge indlæg fra virksomhedssiden på individuelle profiler
  • Du får inspiration til hvordan I kan integrere jeres øvrige markedsføringsindsatser på virksomhedssiden

Pris for workshoppen

Prisen for denne LinkedIn workshop er kr. 7.500 ekskl. moms og transportomkostninger

En LinkedIn virksomhedsside optimeringsworkshop med Eva koster kr. 7.500 eksklusive moms (kr. 9.375 inklusive moms) ved afholdelse på jeres kontor i eller online via Zoom eller Microsoft Teams.

Prisen på kr. 7.500 eksklusive moms inkluderer briefingmøde over telefonen, vores forberedelse, gennemførelse af selve workshoppen samt 2 x 1 timers opfølgende sparring og rådgivning over video eller telefon.

Ved afholdelse uden for Storkøbenhavn tillægges der transportomkostninger.

Ved afholdelse af workshoppen på en lokation på Sjælland udenfor Storkøbenhavn, tillægges der en omkostning på kr. 1.500 eksklusive moms, som dækker transporttid, transportomkostninger og eventuelle parkeringsomkostninger.

Ved afholdelse af workshoppen på en lokation på Fyn, tillægges der en omkostning på kr. 3.000 eksklusive moms, som dækker transporttid, transportomkostninger, broafgift og eventuelle parkeringsomkostninger.

Ved afholdelse af workshoppen på en lokation i Jylland, tillægges der en omkostning på kr. 4.000 eksklusive moms, som dækker transporttid, transportomkostninger, bro- eller færgeafgift samt eventuelle parkeringsomkostninger.

Booking af workshop

Du kan se mulige datoer for en workshop og booke Eva direkte i hendes kalender ved at klikke på knappen nedenfor.

Klik her for at se datoforslag for afholdelse af social selling strategi og taktik workshop på jeres kontor

Vil du hellere mødes online?

Hvis du foretrækker at mødes via et Microsoft Teams videomøde, kan du booke Eva direkte i hendes kalender ved at klikke på knappen nedenfor.

Klik her for at se datoforslag for afholdelse af workshop via Zoom

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Workshoppen henvender sig primært til salgs- og marketingorganisationer, som arbejder med relationssalg herunder marketingkoordinatorer, social selling managers, marketingchefer, marketingdirektører og CMO’ere, der ønsker at få en mere struktureret måde at kommunikere til følgerne på jeres LinkedIn virksomhedsside/virksomhedsprofil, og få inspiration til at variere indholdet og formen i de enkelte indlæg.

Workshoppen afholdes på vores kontor i Birkerød, jeres kontor i Storkøbenhavnsområdet eller online via Google Meet, Zoom eller Teams.

Hvis jeres kontor ligger indenfor Storkøbenhavnsområdet, kommer vi også gerne forbi jer mod en merpris (se punktet pris for detaljer).

En LinkedIn virksomhedsside workshop indeholder en online workshop af 2-3 timers varighed samt yderligere 2 x 1 times video- eller telefonsparring, der gennemføres henholdsvis en og to måneder efter workshoppens afholdelse.

Vi anbefaler, at der deltager 1-3 personer fra virksomheden med henblik på at sikre en effektiv afvikling af workshoppen.

I forbindelse med booking af workshop fremsender vi faktura med en betalingsfrist på 8 dage netto kontant, hvor betaling kan ske via bankoverførsel eller MobilePay.

Vi afholder som udgangspunkt workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Efter at workshoppen er gennemført, har du 1 måneds gratis support, hvilket betyder at du kan ringe eller skrive til Eva, hvis du har spørgsmål til jeres LinkedIn virksomhedsside.

Din rådgiver

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med specielt LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem blandt andet øget synlighed på LinkedIn.

Hvis du har spørgsmål til workshoppen

Har du spørgsmål til indholdet, udbyttet, ønsker til indhold, praktiske forhold eller andet relateret til workshoppen, er du altid velkommen til at ringe til Eva på 61 46 93 40 eller sende hende en mail på es@socialsellingcompany.dk.