Sådan opbygger og driver du en LinkedIn virksomhedsside
En LinkedIn virksomhedsside (også kendt som en “Page” eller ”Company Page”) er din virksomheds “digitale sendemast” på LinkedIn, og kan bruges som en effektiv måde at kommunikere til både nuværende kunder og potentielle nye kunder, samarbejdspartnere samt ikke mindst jeres nuværende og kommende medarbejdere.
På virksomhedssiden kan I poste indlæg som kan indeholde tekst (op til 1.300 tegn inklusive mellemrum, links og hashtags), links til eksempelvis jeres website, billeder (op til 9 billeder i et indlæg), video (op til 10 minutters spilletid, hvis der er tale om såkaldte “native video” eller links til YouTube eller Vimeo videoer) samt dokumenter i form af PDF-, PowerPoint- eller Word-format.
Der er således masser af tekniske og formatmæssige muligheder for at kommunikere jeres budskaber til jeres målgrupper via en LinkedIn virksomhedsside.
Idéen med denne workshop er at hjælpe jer med konkret sparring i forhold til hvordan I kan udnytte disse muligheder i forhold til jeres virksomhed, og de budskaber om I ønsker at få kommunikeret.
- Du får indsigt og viden om hvad der kendetegner en professionel LinkedIn virksomhedsside.
- Du får hjælp til opbygning af virksomhedssiden (hvis I ikke har en side allerede).
- Du får indsigt i hvordan en virksomhedsside i praksis fungerer.
- Du får viden om hvilke administrationsmuligheder I har.
- Du får indsigt i hvilke statistikmuligheder der findes på virksomhedssiden.
- Du får indsigt i hvilke typer indhold I kan poste på siden.
- Du får inspiration til hvordan I kan skabe engagerende og værdiskabende indlæg.
- Du får indsigt i hvordan I kan genbruge indlæg fra virksomhedssiden på individuelle profiler.
- Du får inspiration til hvordan I kan integrere jeres øvrige markedsføringsindsatser på virksomhedssiden.
Workshoppen henvender sig primært til salgs- og marketingorganisationer, som arbejder med relationssalg herunder salgschefer og salgsdirektører, CSO’ere, COO’ere, marketingkoordinatorer, social selling managers, marketingchefer, marketingdirektører og CMO’ere, som ønsker at indarbejde social selling metodikken i virksomhedens salgs- og markedsføringsindsatser.
Workshoppen foregår normalvis på jeres kontor, hvor Eva kommer forbi og gennemfører workshoppen hos jer.
Hvis jeres kontor ligger udenfor Hovedstadsområdet kommer hun stadigvæk gerne forbi jer, men der afregnes så transportomkostninger efter statens takster tur/retur.
Alternativt er I også meget velkommen til at besøge os på vores kontor i Kokkedal.
En LinkedIn virksomhedsside workshop indeholder en halvdags workshop samt yderligere 2 x 1 times video- eller telefonsparring, der gennemføres henholdsvis en og to måneder efter workshoppens afholdelse.
Vi afholder som udgangspunkt workshoppen på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer, men vi holder også meget gerne workshoppen på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.
Efter at workshoppen er gennemført, har du 12 måneders gratis support, hvilket betyder at du kan ringe eller skrive til Eva, hvis du har spørgsmål til jeres LinkedIn virksomhedsside.
Undervisningslokalet skal være udstyret med en lysstærk LCD-projektor eller passende storskærm, som skal kunne tilgås via et fysisk VGA- eller HDMI-kabel.
Klik her for flere detaljer om tekniske krav og forudsætninger.
Eva Sachse er LinkedIn ekspert og social selling specialist, og kommer med en solid baggrund fra både logistik- og it-branchen, hvor hun blandt andet var 12 år hos Microsoft. Eva er social selling specialist med stor viden og erfaring om specielt LinkedIn. Hun brænder for at hjælpe virksomheder og individer med at vokse gennem blandt andet øget synlighed på de sociale medier og gennem brugen af social selling og content marketing til personlig branding.
For mere information, så kig forbi Eva Sachses biografi her på websitet.
En LinkedIn virksomhedsside workshop med Eva koster kr. 7.500 ekskl. moms (kr. 9.375 inkl. moms).
Du har mulighed for at betale med VISA dankort eller Mastercard i forbindelse med din bestilling.
Hvis du ønsker at betale med MobilePay eller få tilsendt en faktura med henblik på at lave bankoverførsel, så skriv til Eva Sachse på e-mail es@socialsellingcompany.dk for at aftale nærmere herom.
Du kan booke LinkedIn virksomhedsside workshoppen online ved at klikke her.
Du kan også booke Eva ved at ringe til hende på telefon 61 46 93 40 eller sende hende en e-mail på es@socialsellingcompany.dk.
Har du spørgsmål til indholdet, udbyttet, ønsker til indhold, praktiske forhold eller andet relateret til workshoppen, er du altid velkommen til at ringe til Eva Sachse på telefon 61 46 93 40 eller send hende en mail på es@socialsellingcompany.dk.