Danish Business Travel Association (DBTA) er en netværksforening, hvor alle medlemmer lever af at sælge produkter og viden, både eksternt til kunder og internt i deres virksomheder. Vi havde bedt Leif Carlsen levere et oplæg, der kunne gøre alle bedre til at forstå social selling og bedre til at anvende LinkedIn i deres virke.

Vi fik leveret et meget relevant og brugbart oplæg og Leif formåede at tilgodese både ”buyers” og ”suppliers” medlemmer. Leif leverer budskabet med stor energi, glimt i øjet og meget ”spot on” – og med visuelt flotte og spændende slides.

Vi fik efterfølgende en masse godt og brugbart materiale tilsendt, som nemt kunne deles med alle medlemmer og der var super god feedback fra alle deltagere.

Det har været godt med et forløb for at fastholde læring og momentum. Det at arbejde med social selling er nyt for de fleste. Derfor tager det tid at få det ind i de daglige salgsaktiviteter.

Det er hverken første eller sidste gang, at vi har inviteret Leif Carlsen og Social Selling Company med til et DBTA møde.

Anne Mette Berg

Anne Mette BergGeneral Manager - Danish Business Travel Association (DBTA)