I vores daglige salg af specialiserede NAV løsninger til B2B-markedet, besluttede vi os som et led i Dynateams markedsføring, at bruge Social Selling Company. Vi havde da en profil på LinkedIn, men havde slet ikke nogen klar strategi på området.
Social Selling Company startede ud med, at sætte nogle klare retningslinjer op for os, til brugen af vores Company Page, og på bare få måneder havde vi mere end 50 nye interesserede kontakter.
Som salgschef fik jeg også en profil-makeover. En 100% opdateret profil hvori jeg både ”brander” Dynateam, samt mit ansvar overfor mine kunder og kontakter – det giver os det ønskede ansigt vi ønsker udad til, og giver samtidig vores kunder tryghed.
Hos Dynateam ønsker vi en god kommunikation med vores kunder, også inden de beslutter sig for en IT-partner, og Social Selling Company var en god beslutning, som en langtidsinvestering for os.
I det store hele, gavner det bestemt vores forretning på længere sigt – og giver os løbende nye kontakter. Kontakter der er interesseret i vores løsninger!