Start en uforpligtende dialog med os: Ring 41 900 800 eller e-mail os på info@socialsellingcompany.dk x
26. juli 2018
26 jul 2018

Sådan får du gult eller rødt kort på LinkedIn

Blogindlæg om hvordan du kan få gult eller rødt kort på LinkedInVidste du at dit netværk på LinkedIn rent faktisk kan give dig både det gule og det røde kort? Faktisk kan du endda få dobbelt og tredobbelt rødt kort på LinkedIn, hvis det går helt galt. Du tænker måske nu, hvorfor jeg begynder at blande fodbold sammen med LinkedIn. Det er normalvis to ting, der ikke hører sammen.

Analogien til at få en advarsel eller lige frem blive udvist i en fodboldkamp, og hvad dit netværk på LinkedIn kan gøre ved dine statusopdateringer, er nu rent faktisk god nok.

For hvis du laver statusopdateringer (også kendt som indlæg) på din LinkedIn profil, og det på en eller anden måde irriterer eller måske ligefrem provokerer en given person i dit netværk, så har vedkommende muligheden for at give dig et gult eller et rødt kort – ja som nævnt endda indtil flere røde kort, hvis vedkommende for alvor ser sig sur på dig.

Hvordan det hele hænger sammen og hvad du kan gøre for at undgå det gule og røde kort på LinkedIn er omdrejningspunktet for mit blogindlæg, som jeg håber at du vil læse videre på.
 

Det gule kort på LinkedIn

Blogindlæg om hvordan du kan få gult eller rødt kort på LinkedInGult i denne sammenhæng betyder at personen klikker på de tre små prikker ud for din statusopdateringer og klikker på valgmuligheden “Skjul dette indlæg”.

Det gør at LinkedIn ikke viser opslaget i din nyhedsstrøm igen – ej heller hvis nogen i dit netværk begynder at like eller kommentere opslaget.

Hvis dette mønster gentager sig, altså at den pågældende person klikker flere gange på “Skjul dette indlæg” ud for dine statusopdateringer, så vil LinkedIns algoritme begynde at skrue ned for visningerne af dine opslag i vedkommende persons nyhedsstrøm.

Og når det er sket et tilstrækkeligt stort antal gange, lukker algoritmen helt af for visning af dine opslag ud fra en tankegang om, at når han eller hun nu igen og igen klikker på “Skjul dette indlæg”, så er det nok fordi at dine opslag virker irriterende eller irrelevante.

Igen holder parallellen til gult og rødt kort ganske godt vand. To gule kort er som bekendt lig med et rødt kort og en udvisning – dog skal der (heldigvis) klikkes på “Skjul dette indlæg” knappen nogle flere gange, før at algoritmen stopper med at vise dine opslag i vedkommendes nyhedsstrøm.
 
Læs mere

17. juli 2018
17 jul 2018

Den perfekte LinkedIn statusopdatering

Guide til hvordan du skriver den perfekte LinkedIn statusopdateringDen perfekte LinkedIn statusopdatering er en guide til hvordan du kan skrive statusopdateringer (også kendt som indlæg på LinkedIn), der bliver set og skaber engagement i dit netværk fordi dine statusopdateringer er relevante og værdifulde.

Over de sidste par år har jeg lavet en del opdateringer og har fået en ret god fornemmelse for hvad der virker, og hvad der ikke virker. Det vil jeg meget gerne dele med dig, og hele mit netværk, så du får mere ud af din indsats med at skrive opdateringer. Det gælder uanset om det er dine egne personlige opdateringer eller opdateringer på din LinkedIn Company Page.

Der postes som bekendt tusindvis af opdateringer på de sociale medier hver dag og LinkedIn er ingen undtagelse. Vi kan selvfølgelig ikke nå at læse alle opdateringer, men mange af de opdateringer, der vises i min strøm, lægger jeg slet ikke mærke til. Det vil sige, at jeg stopper ikke op, ser ikke billedet, læser ikke teksten, klikker ikke på linket eller hvad det nu lige er opdateringen går ud på.

Den grundlæggende årsag til det er, at opdateringen er kedelig, uengagerende og enten med et lille, dårligt eller ingen billede. Den fanger simpelthen ikke min opmærksomhed. Når det sker, så får den opdatering heller ikke et like, en kommentar eller en deling af mig. Ergo hjælper jeg ikke den person eller det firma, der har lavet opdateringen, med at få deres budskab spredt ud i mit netværk! Og det er jo det vi gerne vil med vores opdateringer på de sociale medier. Ved at overholde nogle tommelfingerregler og tænke engagement ind i teksten, er det muligt at lave gode LinkedIn statusopdateringer, der bliver set, delt og kommenteret.
 

Hvad er en LinkedIn statusopdatering?

Inden jeg begynder at fortælle dig om hvordan du laver den perfekte LinkedIn statusopdatering, så må vi hellere får styr på hvad en LinkedIn statusopdatering er for en størrelse.
 
Blogindlæg om hvordan du skriver den perfekte statusopdatering
 
En statusopdatering er – som ordet i sig selv siger – en opdatering på en given status i din professionelle hverdag, som du gerne vil dele med netværket på LinkedIn. Det er som regel noget tidsaktuelt og her og nu orienteret som eksempelvis:

  • Deling af et link til en artikel, hvor du giver dit perspektiv på artiklen og beder netværket om at komme med kommentarer til emnet
  • Du har taget et billede fra et seminar, hvor du bruger billedet som blikfang og supplerer med en tekst med en eller anden form for viden/læring som du tager med derfra
  • Du har brug for input til et givent emne og du så beder netværket om at komme med deres feedback
  • I søger nye medarbejdere, og du deler et link til en landingsside med jobopslaget

En statusopdatering er generelt god til at skabe synlighed i dit netværk på LinkedIn. En fornuftig statusopdatering vil ofte kunne opnå flere tusinde visninger, og er opslaget interessant og relevant vil det også få likes og kommentarer. Når der er gået nogle få dage vil statusopdateringen som regel “tabe pusten” og det går så ned ad bakke med visninger, likes og kommentarer.

Du kan skrive en statusopdatering på op til 1.300 tegn inklusive mellemrum og eventuelle links, som du vil have til at være en del af teksten.

Du kan vedhæfte billeder eller en video. Faktisk anbefaler jeg, at du altid skal medtage et billede (eller flere) eller en video for at opnå en visuel stopeffekt. Der er stor risiko for at din statusopdatering forsvinder i mængden, hvis det bare er et rent tekstopslag. Du kan læse mere om brugen af billeder i statusopdateringer i slutningen af dette blogindlæg.
 
Læs mere

13. juli 2018
13 jul 2018

Hvad er forskellen på en statusopdatering og artikel på LinkedIn?

Blogindlæg om hvad forskellen er på en statusopdatering og en artikel på LinkedInHvad er forskellen på en statusopdatering og en artikel på LinkedIn? Hvornår skal du bruge skrive en statusopdatering og hvornår skal du skrive en LinkedIn artikel?

Det spørgsmål får vi ofte, når vi afholder social selling foredrag eller kurser. Og det er faktisk helt forståeligt, hvis du ikke kender forskellen. For LinkedIn gør ikke meget ud af at fortælle brugerne, hvornår de skal bruge det ene eller andet. Der er derfor en del brugere, der bruger de to contenttyper på LinkedIn på den forkerte måde, og derfor ikke når ud med de budskaber som de ønsker.

Men hvornår skal du så poste henholdsvis en statusopdatering (også kendt navnet indlæg på LinkedIn) eller skrive en LinkedIn artikel (tidligere kendt som Pulse blogindlæg), når du vil dele viden og inspiration med dit netværk på LinkedIn? Hvad er der af lighedstegn og hvad er der af forskelle?


Overblik over forskellen på en statusopdatering og en artikel


Karakteristiska Statusopdatering Artikel
Format Typisk tidsaktuelle emner Typisk ekspert- og meningsindlæg i artikelform
Formatet er bedst til At skabe synlighed At udstille ekspertise og meninger
Levetid Typisk dage Bliver på din profil for altid og kan genbruges
Dialog/engagement Som regel nemt at få dialog/engagement Som regel sværere at få dialog/engagement
Visninger Opnår som regel mange visninger (tusindevis) Opnår som regel færre men ofte mere relevante visninger (hundredevis)
Maksimale antal tegn Op til 1.300 tegn inklusive mellemrum Ikke nogen begrænsning som sådan
Mulighed for tekstformattering Nej Ja (fed, kursiv, understreget, nummerliste, bulletliste samt H1 og H2 overskrifter)
Maksimalt antal billeder Op til 9 billeder 1 primært billede men ikke nogen begrænsning for antallet af billeder i brødteksten
Afspilning af video Ja med enten “native” video eller YouTube/Vimeo link Ja med YouTube/Vimeo link
Mulighed for undertekster Ja, som SRT-fil Skal hardcodes i video eller tekstes via YouTube
Mulighed for hashtags Ja (klikbar via mobil app) Ja men kun som ren tekst
Bliver Google indekseret Nej Ja hvis teksten er over 300 ord
Mulighed for eksterne links Ja (links tæller med i de maks. 1.300 tegn) Ja
Kan postes på en Company Page? Ja Nej, artikler kan kun oprettes på en personlig profil, men artikler kan deles på en firmaside

Læs mere

9. juli 2018
09 jul 2018

Hvad er LinkedIn Social Selling Index?

Hvad er LinkedIn Social Selling Index?Hvad er LinkedIn Social Selling Index? Hvor kan du finde dit personlige Social Selling Index? Hvad kan du bruge Social Selling Index til? Hvad er et godt Social Selling Index? Hvor ofte opdateres Social Selling Index? Det er spørgsmål som jeg får igen og igen når vi afholder foredrag og kurser i social selling og content marketing.

I bund og grund er det udtryk for, hvor aktiv du er på LinkedIn. Social Selling Index, som ofte forkortes til SSI, er LinkedIns officielle måde at sætte et tal på, hvor godt du har indarbejdet LinkedIn’s måde at arbejde med social selling på. SSI scoren består af 4 søjler, som bestemmer din samlede SSI score. Og den fortæller noget om hvor effektiv du er til at:

  1. etablere dit professionelle brand på LinkedIn
  2. finde de rigtige personer på LinkedIn
  3. dele fakta og viden med dit netværk på LinkedIn (engagement)
  4. opbygge relationer på LinkedIn

LinkedIn’s Social Selling Index går fra 0 og op til 100, og hver af de fire nævnte søjler vægter hver mellem 0 og 25. Social Selling Index scoren opdateres dagligt, hvorfor at du vil kunne se resultatet af dine LinkedIn og social selling indsatser (eller mangel på samme) hver eneste dag. Vær dog opmærksom på, at der går 24 timer mellem hver opdatering.
 

Sådan finder du dit personlige Social Selling Index

Hvis du er nysgerrig på at vide hvad dit personlige Social Selling Index er, så skal du bare logge dig på LinkedIn med din helt almindelige login oplysninger. Derefter skal du kopiére nedenstående webadresse ind i din browser:

https://www.linkedin.com/sales/ssi

 
Læs mere

8. juli 2018
08 jul 2018

Sådan får du en god start på dit nye job med LinkedIn

Blogindlæg om hvordan du kan få du en god start på dit nye job med LinkedInSådan får du en god start på dit nye job med LinkedIn er vores bud på en guide med 10 trin til at komme godt i gang med de nye udfordringer ved hjælp af LinkedIn. Idéen er, at du kan få et forspring allerede inden du møder op den første dag.

Det er jo altid spændende at starte i et nyt job. Det betyder ny virksomhed, nye kolleger, nye produkter, nye rutiner og et helt nyt arbejdsmiljø. Det betyder også, at du skal investere ekstra tid og opmærksomhed i din nye rolle. Det er derfor en stor fordel at vide noget om virksomheden, dine fremtidige kolleger og de produkter og services du skal arbejde med inden du tager fat på opgaverne.

Og det er her at LinkedIn kommer ind i billedet. LinkedIn er nemlig er et fantastisk værktøj til at søge informationer og viden med. Du kan derfor med stor fordel bruge LinkedIn til at klæde dig på vidensmæssigt til dit nye job og få indsigt i hvem virksomheden er og hvem din nye kolleger er. Når du så rent faktisk møder op den første arbejdsdag, vil du være ekstra godt forberedt på at komme ind i din nye rolle.
 

10 trin til at komme godt i gang med dit nye job

For at hjælpe dig lidt på vej, har vi lavet nedenstående guide med 10 trin til at komme godt i gang med dit nye job ved hjælp af LinkedIn. Idéen er, at du kan få et forspring allerede inden du starter:

Læs mere

20. juni 2018
20 jun 2018

Sådan kan du lave “Out of Office” på LinkedIn

Overblik over indholdet i dette blogindlægHvis du bruger Microsoft Outlook eller Google Gmail, så kender du sikkert “Out of Office” funktionen, der automatisk sender et svar tilbage til dem, som sender dig mails medens du holder ferie eller i det hele taget er væk fra indbakken.

Det er en god måde at give besked til mailafsenderen om, at vedkommende ikke kan forvente svar fra dig med det samme, fordi du måske har begrænset adgang til din mail, eller at personen først kan forvente svar efter en bestemt dato. Det kan også være en besked om at tage fat i en af dine kolleger eller kundeservice, hvis henvendelsen haster.

Det er efter min mening også en god måde at mindske eventuel stress omkring besvarelse af mails i forbindelse med ferier, helligdage, undervisning, konferencer eller lignende, da du netop har givet besked om at du ikke kan svare lige nu. Når først modtageren har fået denne besked, er der helt sikkert forståelse for, at du ikke svarer medens at du er væk fra kontoret.
 
Læs mere

18. juni 2018
18 jun 2018

Stiller du nok spørgsmål som sælger?

Blogindlæg om du stiller nok spørgsmål som sælgerOplever du at beslutningen om et potentielt projekt bliver skudt igen og igen fordi beslutningstageren hos kunden venter på information fra andre eller en godkendelse? Eller har du prøvet at miste en ordre som du følte dig sikker på at du ville få?

De fleste brancher har igennem de seneste år oplevet, at kundernes samlede købsproces trækker tidsmæssigt ud, fordi de bruger længere tid på at indsamle oplysninger og evaluere disse. Samtidigt er kunderne meget svære at komme i dialog med i den indledende del af købsprocessen fordi de i høj grad gerne selv vil gennemføre denne del af købsprocessen ved hjælp af Google, de sociale medier og deres netværk.

Samtidigt er kompleksiteten blevet øget væsentligt, når der skal gøres forretning med den moderne beslutningstager og indkøber. Nogle gange er det mangel på information i den konkrete sag, der gør det svært at få afdækket behovet hos kunden. Dermed er det svært at afdække behovet hos kunden og nå ind til kernen i kundens udfordringer, ønsker og krav.

Andre gange er der slet ikke nogen sag, når det kommer til stykket, og der er allerhøjest tale om drømme i kundens univers. Kunden har måske svært ved at melde ærligt ud, og sige at det lyder spændende, men der er ikke noget konkret behov her og nu.

Endelig kan der også være tale om, at kunden bare bruger dig til at presse priser og vilkår ned hos sin nuværende leverandør, og faktisk ikke er interesseret i at skifte leverandør.

Idéen med dette blogindlæg er, at give dig idéer og inspiration til, hvordan du gennem mere bevidste spørgeteknikker kan få langt større kontrol over dine sager og din pipeline.

En bedre spørgeteknik er ikke i sig selv med til at give dig flere sager, men ved at stille flere kvalificerende spørgsmål, øger du sandsynligheden for at vinde de enkelte sager – ganske enkelt fordi vi bliver mere proaktive og dermed kan blive endnu bedre til at imødekomme forventninger og krav fra interesserede kunder.
 

Idéer til spørgsmål:

 

Beslutningstagere og influenter

Blogindlæg med forslag til hvordan du som sælger kan stille uddybende spørgsmål

  • Hvem er den endelige beslutningstager?
  • Er der flere beslutningstagere? Er det eksempelvis delt op på økonomi og teknik?
  • Hvem underskriver indkøbsordren? Hvis der er en indkøbs- eller økonomiafdeling ind over sagen, er du så godt nok dækket af i.f.t. denne del af organisationen?
  • Er der andre nøglepersoner eller influenter, der kan påvirke beslutningen?
  • Hvem er den endelige bruger?

 
Læs mere

20. maj 2018
20 maj 2018

Sådan fanger du dit netværks opmærksomhed på LinkedIn

Sådan fanger du dit netværks opmærksomhed på LinkedInSådan fanger du dit netværks opmærksomhed på LinkedIn er overskriften på nærværende blogindlæg, som indeholder min anbefaling til hvordan du kan blive mere synlig og relevant, når du poster en statusopdatering på LinkedIn.

Når vi slår noget op på LinkedIn gør vi det fundamentalt set for at nå ud med et budskab til vores netværk og det som vi betragter som vores målgruppe. Det kan eksempelvis være et opslag med en mening om et aktuel emne. Måske har du lige frem skrevet en LinkedIn artikel om emnet. Det kan også være deling af et link til en ekstern artikel eller et blogindlæg på firmaet website. Det kan være et spørgsmål du stiller til dit netværk, for blot at nævne nogle eksempler.

At nå ud til sit netværk og målgruppe er for øvrigt ikke det samme som at det så gælder om at nå ud til så mange som muligt. For hvis du har et budskab, der egentlig kun er interessant for 50 personer i dit netværk, så må det jo handle om at fange lige netop disse 50 personers interesse – ikke alle mulige andre.
 

 

Du kan ikke målrette det til udvalgte personer på LinkedIn og så alligevel

Desværre kan vi ikke målrette det til udvalgte personer – i hvert fald ikke som almindelig LinkedIn bruger via et opslag i nyhedsstrømmen eller virksomhed, der kommunikerer via en virksomhedsside (også kendt som en Company Page). Som virksomhed kan vi målrette et budskab ved at bruge penge på annoncer, sponsorerede opdateringer eller sponsorerede InMails.

Når det så er sagt, så kan vi – når vi slår noget op på vores personlige profil eller på en Company Page – gennem en bevidst brug af billeder og tekst eller video gøre meget for at tiltrække opmærksomheden fra vores målgruppe.

Hvis du eksempelvis har børn i blealderen, så er der en god chance for at du har styr på hvad bleer koster og du ser sikkert også jævnligt reklamer for disse. Hvis du til gengæld ikke har børn i blealderen, har du sandsynligvis mindre eller ingen styr på hvad de koster og du ser næppe særligt mange blereklamer – ikke fordi de ikke er der, men fordi du ikke er i markedet for bleer.

Så hvis vi målretter vores kommunikation gennem en mere bevidst brug af billeder og tekst (eller video), tror jeg på at vi i højere grad kan blive synlig overfor dem, som vi reelt set gerne vil kommunikere til og med.
 

Så derfor skal du altid bruge billeder i dine opslag

Link til blogindlæg om at 1 billede siger mere mere end 1.000 ordSå derfor skal du efter min mening altid bruge billeder, grafik eller video til at forstærke dine budskaber med, når du laver opslag på de sociale medier uanset om det er statusopdateringer eller LinkedIn artikler du publicerer.

Vi er fra naturens side meget visuelt orienterede, og vores hjerne håndterer billeder meget hurtigere end tekst. Faktisk processerer din hjerne billeder 60.000 gange hurtigere end tekst. Derfor har det også en betydning om du bruger billeder eller ej på de sociale medier, hvor du har millisekunder til at fange netværkets interesse, når de scroller sig ned gennem nyhedsstrømmen på eksempelvis LinkedIn.

Alle kender jo det gode gamle ordsprog om at et billede siger mere end tusind ord. Brugt på den rigtige måde kan kombinationen af både billede og tekst resulterer i, at du rent faktisk når ud med budskabet til dem, som du gerne vil kommunikere til og med.

Ved netop at bruge billeder, grafik og video kan du jo forstærke dine budskaber. Sørg derfor for at vælge billeder eller lave video, der netop understøtter dine budskaber. Det kan også være en bod idé at skrive en overskrift eller et spørgsmål ind i billedet for at hjælpe netværket til at forstå pointen med opslaget.
 
Læs mere

13. maj 2018
13 maj 2018

Co-creation: Sådan skaber du indhold sammen med andre

Hvis du har brug for at skabe indhold til de sociale medier eller eksempelvis jeres virksomhedswebsite, er det så altid dig selv, der skal sidde med hele arbejdet med at udvikle, producere og distribuere indholdet? Eller kunne det faktisk gøres i fællesskab med nogle af dine kolleger eller eksterne udenfor virksomheden?

Ved at bruge den såkaldte “co-creation” tankegang kan du nemlig få hjælp til at skabe det indhold, som du er på udkig efter. Fordelen er – ud over at få en hjælpende hånd – at du kan få mobiliseret eksempelvis yderligere ekspertise og få helt nye perspektiver på en given problemstilling. Det kan ganske enkelt være med til at gøre dit indhold bedre og mere relevant.
 

Hvad er co-creation?

Lad os lige få definitionen på co-creation på plads inden vi går videre. Co-creation kan bruges som en decideret forretningsstrategi, hvor man som virksomhed kan involvere sine kunder med henblik på eksempelvis at skabe og udveksle idéer, der kan skabe værdi for begge parter. Ultimativt kan det hjælpe virksomheder med at udvikle helt nye produkter og services, hvor kunderne har været med på rejsen som “co-creators”. Det kan også gøre at virksomheden får skabt nogle stærke ambassadører, der netop gerne vil fortælle deres netværk om at de har været medskabere, og i større eller mindre omfang har sat deres præg på produktet.

Det kan også være at co-creation bliver hele omdrejningspunktet for værdiskabelsen i selve produktet. Et godt eksempel i denne sammenhæng er Facebook, som intet ville være uden de enorme mængder indhold, som Facebook brugerne selv skaber og deler med deres venner. Her sker værdiskabelsen gennem brugerne og Facebook er “bare” platformen, hvor det sker på.

Co-creation er for øvrigt ikke noget, der kun er forbeholdt private og kommercielle virksomheder. Tankegangen bruges også af mange offentlige myndigheder og organisationer. Eksempelvis arbejder det danske politi målrettet med at bruge co-creation som en samarbejdsform til at løse fælles udfordringer i samarbejde med andre myndigheder, privat virksomheder og borgere.
 
Læs mere

16. april 2018
16 apr 2018

Sådan giver du din LinkedIn profil en omgang forårsrengøring

Blogindlæg om hvordan du kan give din LinkedIn profil en omgang forårsrengøringDet er endelig blevet forår, eller det har i hvert fald ikke sneet i halvanden uges tid! Og udover at foråret er ensbetydende med ingen sne, flere lyse timer og varmere vejr, er det også tid for den årlige forårsrengøring. Det er simpelthen tid til at lufte dynerne, åbne vinduerne og finde den store spand med Ajax Universal frem.

Men nu hvor du er i gang, kan du jo ligeså godt give din LinkedIn profil den samme tur. Hvorfor? Jo, fordi din profil er din professionelle digitale identitet, og dermed også det aftryk du efterlader dig, når du bevæger dig rundt på LinkedIn.

Det er derfor vigtigt at du har en LinkedIn profil, der står skarpt og skiller sig ud. Med cirka 2,3 mio. danskere på LinkedIn gør det en stor forskel om du er til at få øje på, hvorfor det er en god idé at friske profil lidt op i ny og næ!

Hvor stor skal denne her forårsrengøring så egentlig være? Jo, det afhænger jo meget af, om din profil bare trænger til at blive støvet lidt af, eller er der tale om den helt store hovedrengøring.

Uanset om din profil bare skal støves af eller have den helt store tur, så har jeg lavet to lettilgængelige guider til, hvordan du kan komme i gang med en forårsrengøring af din LinkedIn profil.

 

Guide til den lette forårsrengøring af din LinkedIn profil

Hvis du ellers synes at din LinkedIn profil spiller ganske godt, så kan du nøjes med den lette forårsrengøring. Her drejer det sig om at opfriske profilen lidt, kigge på de væsentligste elementer og derigennem give profilen et mere professionelt udtryk.

Blogindlæg om hvordan du kan give din LinkedIn profil en omgang forårsrengøring1. Profilfoto: Profilbilledet er det vigtigste element på din profil. Det er det første vi lægger mærke til, og derfor skal det også bare spille. Det skal være i god kvalitet, være vellignende og gerne med et imødekommende smil. Billedet skal være simpelt og skildre hvem du er, og hvordan du se ud, når du tager på arbejde. Ikke noget med et foto af dig sammen med børnene eller lignende. LinkedIn er et rendyrket professionelt værktøj. Derfor skal du glemme alt om hatte og butterflies, med mindre at du reelt går med det til hverdag.

Sort/hvid billeder er også et no go, da dit billede ender med at forsvinde i LinkedIns i forvejen ikke særlig inspirerende valg af farver.
PS: På trods af at foråret er kommet og dermed også mere sol, så lad dig ikke friste af at tage solbrillerne på, når du om lidt lokker en af kollegerne til at tage et nyt billede af dig :-)

2. Baggrundsbillede: Hvis du ikke allerede har et baggrundsbillede på din profil, så kan du tilføje dette element for at forstærke den umiddelbare visuelle oplevelse man får, når man besøger din profil. Sørg for at det også her er et billede af høj kvalitet, og at det passer ind motivmæssigt i forhold til det du beskæftiger sig med professionelt, din ekspertise eller person i det hele taget. Billedet skal være i JPG eller PNG-format og være minimum 1584 x 396 pixels stort.

Læs mere

© Copyright 2013-2017 Social Selling Company