Social Selling CompanySocial Selling Company
  • (+45) 61 46 93 40
  • Search
    • Vi hjælper med
      • Sparring og rådgivning
      • Salg via LinkedIn (social selling)
      • Øget synlighed på LinkedIn
      • LinkedIn virksomhedssider
      • LinkedIn profiloptimering
      • Online LinkedIn træning
    • Kunder
      • Kunder som vi har hjulpet
      • Hvad siger kunderne om os?
      • Kundecases
    • Viden
      • Artikler og blogindlæg
      • Nyhedsbrev
      • Webinarer
      • Podcast
      • Video
      • Social selling bogen
    • Om os
      • Sådan hjælper vi dig
      • Historien bag os
      • Om Eva Sachse
      • Om Leif Carlsen
    • Kontakt
    • Vi hjælper med
      • Sparring og rådgivning
      • Salg via LinkedIn (social selling)
      • Øget synlighed på LinkedIn
      • LinkedIn virksomhedssider
      • LinkedIn profiloptimering
      • Online LinkedIn træning
    • Kunder
      • Kunder som vi har hjulpet
      • Hvad siger kunderne om os?
      • Kundecases
    • Viden
      • Artikler og blogindlæg
      • Nyhedsbrev
      • Webinarer
      • Podcast
      • Video
      • Social selling bogen
    • Om os
      • Sådan hjælper vi dig
      • Historien bag os
      • Om Eva Sachse
      • Om Leif Carlsen
    • Kontakt
    Blogindlæg og guide til, hvordan du gennem 5 trin kan få succes med LinkedIns Sales Navigator

    5 trin til at få succes med leadgenerering via Sales Navigator

    Leif Carlsen2025-05-08T22:00:51+02:00 SALES NAVIGATOR LEADGENERATION: Har du brug for at finde nye potentielle kunder via LinkedIn på en effektiv og mere automatiseret måde? Vil du gerne have besked, når tidligere, nuværende og potentielle kunder poster opslag på LinkedIn? Eller hvis de skifter job? Så skal du overveje at bruge Sales Navigator, der er et af LinkedIns Premium produkter. Sales Navigator er et såkaldt prospecting-værktøj, der gennem avancerede søgefunktioner,...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Blogindlæg om, at LinkedIn og social selling på ingen måde er spild af tid for den moderne sælger

    Nej, kære salgschef, LinkedIn og social selling er ikke spild af tid

    Leif Carlsen2025-05-08T21:55:27+02:00 SOCIAL SELLING: Jeg oplever desværre til stadighed, at nogle salgsledelser opfatter social selling som noget unødvendigt pjat fordi at det foregår på LinkedIn og at det jo "bare er opslag". For så spilder sælgeren jo sin dyrebare tid på at være på et socialt medie underforstået at det er noget, der hører fritiden til - ikke arbejdstiden, og at det ikke har noget at...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Blogindlæg med 37 spørgsmål der bringer dig tættere på ordren

    37 gode spørgsmål der bringer dig tættere på ordren

    Leif Carlsen2025-05-08T21:48:56+02:00 SALGSPROCES: Oplever du at beslutningen om et potentielt projekt bliver udskudt igen og igen fordi beslutningstageren hos kunden venter på information fra andre eller en godkendelse? Eller har du prøvet at miste en ordre som du følte dig sikker på at du ville få? De fleste brancher har igennem de seneste år oplevet, at kundernes samlede købsproces trækker tidsmæssigt ud, fordi de bruger længere tid...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Blogindlæg om hvordan marketing kan få kunderne til at sige ja

    Sådan får marketing kunderne til at sige ja

    Leif Carlsen2025-05-08T21:50:37+02:00 SALGSPROCES: Du kan rent faktisk som marketingmedarbejder lave virksomhedens næste salg via godt og værdifuldt indhold. Men det kræver, at du forstår hele salgsprocessen. Det kræver, at du ved, hvilke salgsknapper du skal trykke på med dit indhold, og vigtigst af alt hvilke vinkler og formål dit indhold skal have. Det er ikke nogen hemmelighed, at der i årenes løb har været en kamp mellem salg...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Blogindlæg om, hvorfor at du skal tage kommentering på LinkedIn seriøst

    Derfor skal du tage det at kommentere på LinkedIn seriøst!

    Leif Carlsen2025-05-05T08:02:49+02:00 LINKEDIN KOMMENTERING: Der er efter min mening en lang række gode grunde til, hvorfor at du skal tage det seriøst, at kommentere på andres opslag på LinkedIn. Jeg har derfor sat mig til tasterne for at lave en guide, som giver dig inspiration og indsigt i dette emne. Først og fremmest handler det for mig om, at værdifulde relationer skabes gennem dialoger, og på LinkedIn sker...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Guide som viser dig hvordan du kan uploade flere billeder ad gangen i et LinkedIn indlæg

    Sådan uploader du flere billeder ad gangen i et LinkedIn indlæg

    Eva Sachse2025-05-05T07:36:37+02:00 Du har sikkert allerede set indlæg med mere end et billede, altså at der en slags fotoalbum i indlægget. Du har måske også lagt mærke til, at der sommetider kommer et +-tegn frem på nogle af dem. Du har måske endda klikket på +-tegnet og set, at der kommer flere billeder, når du trykker på det. Du er på den måde blevet præsenteret for LinkedIns...
    By Eva Sachse
    Read more...
    Her finder du et blogindlæg og en podcast episode om, hvad Employee Advocacy er og hvad du kan bruge det til

    Hvad er Employee Advocacy?

    Leif Carlsen2025-06-13T09:48:19+02:00 Hvad er Employee Advocacy eller på dansk medarbejderambassadørskab? Det er et forholdsvist nyt begreb, som dækker over når en virksomhed aktivt bliver promoveret af sine medarbejdere på de sociale medier eller i offline sammenhæng. Derved optræder medarbejderne som ambassadører for virksomheden. Historisk set har der altid eksisteret Employee Advocacy i form af medarbejdere, der proaktivt har omtalt virksomheden og dennes produkter i positive vendinger. Det kunne...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Sådan bruger du LinkedIn til synliggørelse og markedsføring af din virksomhed

    Sådan bruger du LinkedIn til synliggørelse og markedsføring

    Leif Carlsen2025-04-06T23:30:03+02:00 KOMMERCIEL BRUG AF LINKEDIN: Hvordan kan vi som virksomhed bruge LinkedIn og social selling metodikken til at synliggøre vores kommercielle aktiviteter? Det spørgsmål vil jeg forsøge at svare på i dette blogindlæg, og komme med konkret inspiration og idéer til, hvordan du gøre det uanset om du er soloselvstændig eller en virksomhed. Men inden jeg kommer til det, vil jeg gerne bruge et...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Guide som fortæller dig hvordan du skriver det perfekte LinkedIn indlæg

    Sådan skriver du det perfekte LinkedIn indlæg

    Eva Sachse2025-03-27T14:42:13+01:00 Blogindlægget, som du er begyndt at læse på, er en konkret og lavpraktisk guide til, hvordan du kan skrive indlæg, der bliver set og skaber engagement i dit LinkedIn netværk fordi dine indlæg er relevante og værdifulde. Der postes i tusindvis af indlæg på de sociale medier hver dag, og LinkedIn er ingen undtagelse. Vi kan selvfølgelig ikke nå at læse alle indlæg, men mange af...
    By Eva Sachse
    Read more...
    LinkedIn hjælp: Her finder du information om hvordan du kan få gratis LinkedIn support 24/7/365

    LinkedIn hjælp: Sådan kan du få gratis LinkedIn support 24/7/365

    Leif Carlsen2025-03-27T10:10:09+01:00 LINKEDIN HJÆLP: Hvis du på et tidspunkt får brug for at få hjælp til et teknisk spørgsmål til din LinkedIn profil eller jeres LinkedIn virksomhedsside, eller du oplever en dediceret fejl i forbindelse med din profil, så er der faktisk gratis hjælp at hente direkte fra LinkedIn - vel at mærke 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året. Du kan nemlig...
    By Leif Carlsen
    Read more...
      Prev123…18Next  

    KUNDESERVICE

    Kontakt os
    Find vej til os
    Firmaoplysninger
    Persondatapolitik
    Krav til teknisk udstyr
    Salgs- og leveringsbetingelser

    YDELSER

    Kurser
    Foredrag
    Workshops
    Online læring
    Sparring og rådgivning
    Få et tilbud fra os

    OM OS

    Sådan hjælper vi dig
    Historien bag os
    Om Eva Sachse
    Om Leif Carlsen
    Trackingfri zone
    Presse

    Referencer

    Eksempler på kunder vi har hjulpet
    Hvad siger kunderne om os
    Kundecases

    Facebook Youtube Linkedin
    © 2014-2025 Social Selling Company. Websitet overholder GDPR og cookieloven, er fri for trackingkode og tredjepartscookies, og kræver således ikke cookiesamtykke.