Social Selling CompanySocial Selling Company
  • (+45) 61 46 93 40
  • Search
    • Vi hjælper med
      • Sparring og rådgivning
      • Salg via LinkedIn (social selling)
      • Øget synlighed på LinkedIn
      • LinkedIn virksomhedssider
      • LinkedIn profiloptimering
      • Online LinkedIn træning
    • Kunder
      • Kunder som vi har hjulpet
      • Hvad siger kunderne om os?
      • Kundecases
    • Viden
      • Artikler og blogindlæg
      • Nyhedsbrev
      • Webinarer
      • Podcast
      • Video
      • Social selling bogen
    • Om os
      • Sådan hjælper vi dig
      • Historien bag os
      • Om Eva Sachse
      • Om Leif Carlsen
    • Kontakt
    • Vi hjælper med
      • Sparring og rådgivning
      • Salg via LinkedIn (social selling)
      • Øget synlighed på LinkedIn
      • LinkedIn virksomhedssider
      • LinkedIn profiloptimering
      • Online LinkedIn træning
    • Kunder
      • Kunder som vi har hjulpet
      • Hvad siger kunderne om os?
      • Kundecases
    • Viden
      • Artikler og blogindlæg
      • Nyhedsbrev
      • Webinarer
      • Podcast
      • Video
      • Social selling bogen
    • Om os
      • Sådan hjælper vi dig
      • Historien bag os
      • Om Eva Sachse
      • Om Leif Carlsen
    • Kontakt
    Blogindlæg om hvordan du bruger hashtags på LinkedIn

    Sådan bruger du hashtags på LinkedIn

    Eva Sachse2025-03-17T11:03:32+01:00 Hashtags er som sådan ikke noget nyt i social media sammenhæng. Det har eksisteret i mange år og de fleste kender begrebet fra sociale medier som Instagram og på X (tidligere kendt som Twitter). På X blev det faktisk indført helt tilbage i 2007. Vi skulle til gengæld helt hen til 2018, før LinkedIn introducerede hashtags, og der gik yderligere et par år før at brugerne...
    By Eva Sachse
    Read more...
    Her finder du den ultimative guide til den perfekte LinkedIn profil med både video, lydbog og tekst

    LinkedIn guide: Den ultimative guide til en professionel LinkedIn profil

    Eva Sachse og Leif Carlsen2025-04-06T23:31:39+02:00 LINKEDIN GUIDE: Den ultimative guide til en professionel LinkedIn profil er et gratis LinkedIn kursus til dig, der gerne vil opdatere din profil, og gøre den mere appellerende og søgbar. Det er uanset, om du ønsker at arbejde med personlig branding, er på udkig efter et nyt job eller du har brug for at få nye kunder gennem brugen af social selling metodikken på din...
    By Eva Sachse og Leif Carlsen
    Read more...
    Her finder du information om, hvad social selling er og hvordan du arbejder med det i praksis

    Hvad er social selling og hvordan arbejder du med det?

    Leif Carlsen2025-02-23T18:23:14+01:00 SOCIAL SELLING: Hvad er social selling for en størrelse? Helt kort fortalt er det salg uden at sælge forstået på den måde, at social selling er en ikke-invasiv metode til at skabe og udvikle kunderelationer som en del af salgsprocessen. Skåret ind til benet handler det om at få en potentiel køber til at kende dig, kunne lide dig og stole på dig via markedsførings- og...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Blogindlæg om at du skal lade være med at sælge på LinkedIn, hvis du vil have succes med social selling

    Kodeordet er unselling når du skal sælge på LinkedIn

    Leif Carlsen2025-02-27T05:04:58+01:00 UNSELLING: Jeg mødte på et tidspunkt en sælger, der brugte kold canvas i sit salgsarbejde. Desværre oplevede sælgeren, at han fik mindre og mindre ud af at lave kold canvas, og at det var meget svært at få kunderne til at sige ja til et kundemøde. Sælgeren blev derfor demotiveret af de utallige afvisninger, samtidigt med at der ikke var sammenhæng mellem indsatser og resultater. En...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Guide til hvordan du skriver en LinkedIn artikel

    Guide: Sådan skriver du en LinkedIn artikel

    Leif Carlsen2025-03-14T23:23:35+01:00 LINKEDIN ARTIKLER: Når vi hjælper virksomheder med at implementere social selling og social business, og bruge LinkedIn som et moderne salgs- og markedsføringsværktøj, oplever vi ofte, at mange bliver skræmte, når vi kommer til den del, der omhandler det at lave indhold og specielt at skrive blogindlæg og artikler. Mange siger eksempelvis "jeg er jo ikke tekstforfatter", ”jeg kan...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Blogindlæg med 5 grunde til at fotos og illustrationer skal indgå i dit indhold

    5 grunde til at fotos og illustrationer skal indgå i dit indhold

    Leif Carlsen2025-02-18T16:59:08+01:00 VISUEL STOPEFFEKT: Selv om du og din virksomhed sikkert har mange læsere, der påskønner jeres skrevne ord i form af indlæg på de sociale medier, blogindlæg på websitet, LinkedIn artikler, rapporter, guider m.m., så vil I med stor sandsynlighed ramme en større målgruppe, hvis jeres indhold også indeholder visuelle elementer, som billeder, grafik, tegninger og video. Det handler om, at vi mennesker fra naturens...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Blogindlæg om, at det ikke haster med at poste på LinkedIn, men at det er vigtigere at et opslag er relevant og opbygget på en god måde teknisk set

    Nej, det haster ikke med at få postet på LinkedIn!

    Leif Carlsen2025-02-14T00:46:07+01:00 Jeg ser ret ofte opslag i min nyhedsstrøm på LinkedIn, hvor det tydeligvis handler om “tempo”, altså at opslaget bare skulle postes i en fart desuagtet, at relevansen er til den tynde side og/eller den tekniske opbygning er mangelfuld. Det er ærgerligt, for kan det sende forkerte signaler til modtageren i forhold til selve kvaliteten af opslaget. Måske virker det ligefrem sjusket, hvilket kan resultere i,...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Her finder du information om, hvordan du opretter en LinkdIn profil på mindre end 6 minutter

    Sådan opretter du en LinkedIn profil på mindre end 6 minutter

    Leif Carlsen2025-02-09T22:47:35+01:00 HVORDAN OPRETTER JEG EN LINKEDIN PROFIL? Det gør du ved at følge denne kvikguide, som gør det muligt for dig at oprette en LinkedIn profil fra bunden af på mindre end 6 minutter. Dermed kan du hurtigt komme i luften med en personlig profil på verden største erhvervsorienterede sociale medie med over 1 milliard brugere fordelt på mere end 200 lande, herunder cirka 3,7 millioner...
    By Leif Carlsen
    Read more...
    Her finder du information om hvad der kendetegner et godt og professionelt LinkedIn profilfoto

    Hvad kendetegner et godt LinkedIn profilfoto?

    Eva Sachse og Leif Carlsen2025-02-09T22:28:25+01:00 LINKEDIN PROFILFOTO: Der er helt sikkert mange meninger om, hvad der kendetegner et godt LinkedIn profilfoto. Ikke desto mindre vover vi at komme med vores bud på, hvad der kendetegner det professionelle profilfoto. Nøgleordet i denne sammenhæng er professionel. For LinkedIn er verdens største erhvervsorienterede professionelle sociale medie, og derfor handler det netop om at være professionel - også i den visuelle fremtoning. Vi har lavet vores...
    By Eva Sachse og Leif Carlsen
    Read more...
    Her finder du oversigten over de mest brugte danske LinkedIn hashtags

    De mest brugte danske LinkedIn hashtags

    Eva Sachse2025-03-17T11:04:40+01:00 DANSKE LINKEDIN HASHTAGS: Brugen af hashtags på LinkedIn bliver mere og mere udbredt, når der publiceres indlæg og artikler, men også i tekstfelterne på de personlige LinkedIn profiler, bliver hashtags brugt mere og mere flittigt. Desværre findes der ikke et officielt overblik fra LinkedIns side over hvilke hashtags, der anvendes oftest eller hvor mange følgere de enkelte hashtags har - ej heller på dansk. Jeg har...
    By Eva Sachse
    Read more...
      Prev1234…18Next  

    KUNDESERVICE

    Kontakt os
    Find vej til os
    Firmaoplysninger
    Persondatapolitik
    Krav til teknisk udstyr
    Salgs- og leveringsbetingelser

    YDELSER

    Kurser
    Foredrag
    Workshops
    Online læring
    Sparring og rådgivning
    Få et tilbud fra os

    OM OS

    Sådan hjælper vi dig
    Historien bag os
    Om Eva Sachse
    Om Leif Carlsen
    Trackingfri zone
    Presse

    Referencer

    Eksempler på kunder vi har hjulpet
    Hvad siger kunderne om os
    Kundecases

    Facebook Youtube Linkedin
    © 2014-2025 Social Selling Company. Websitet overholder GDPR og cookieloven, er fri for trackingkode og tredjepartscookies, og kræver således ikke cookiesamtykke.