LinkedIn guide: Den ultimative guide til en professionel LinkedIn profil
Eva Sachse og Leif Carlsen2025-04-06T23:31:39+02:00 LINKEDIN GUIDE: Den ultimative guide til en professionel LinkedIn profil er et gratis LinkedIn kursus til dig, der gerne vil opdatere din profil, og gøre den mere appellerende og søgbar. Det er uanset, om du ønsker at arbejde med personlig branding, er på udkig efter et nyt job eller du har brug for at få nye kunder gennem brugen af social selling metodikken på din...Hvad er social selling og hvordan arbejder du med det?
Leif Carlsen2025-02-23T18:23:14+01:00 SOCIAL SELLING: Hvad er social selling for en størrelse? Helt kort fortalt er det salg uden at sælge forstået på den måde, at social selling er en ikke-invasiv metode til at skabe og udvikle kunderelationer som en del af salgsprocessen. Skåret ind til benet handler det om at få en potentiel køber til at kende dig, kunne lide dig og stole på dig via markedsførings- og...By Leif Carlsen
Read more...
Kodeordet er unselling når du skal sælge på LinkedIn
Leif Carlsen2025-02-27T05:04:58+01:00 UNSELLING: Jeg mødte på et tidspunkt en sælger, der brugte kold canvas i sit salgsarbejde. Desværre oplevede sælgeren, at han fik mindre og mindre ud af at lave kold canvas, og at det var meget svært at få kunderne til at sige ja til et kundemøde. Sælgeren blev derfor demotiveret af de utallige afvisninger, samtidigt med at der ikke var sammenhæng mellem indsatser og resultater. En...By Leif Carlsen
Read more...
Guide: Sådan skriver du en LinkedIn artikel
Leif Carlsen2025-03-14T23:23:35+01:00 LINKEDIN ARTIKLER: Når vi hjælper virksomheder med at implementere social selling og social business, og bruge LinkedIn som et moderne salgs- og markedsføringsværktøj, oplever vi ofte, at mange bliver skræmte, når vi kommer til den del, der omhandler det at lave indhold og specielt at skrive blogindlæg og artikler. Mange siger eksempelvis "jeg er jo ikke tekstforfatter", ”jeg kan...By Leif Carlsen
Read more...
5 grunde til at fotos og illustrationer skal indgå i dit indhold
Leif Carlsen2025-02-18T16:59:08+01:00 VISUEL STOPEFFEKT: Selv om du og din virksomhed sikkert har mange læsere, der påskønner jeres skrevne ord i form af indlæg på de sociale medier, blogindlæg på websitet, LinkedIn artikler, rapporter, guider m.m., så vil I med stor sandsynlighed ramme en større målgruppe, hvis jeres indhold også indeholder visuelle elementer, som billeder, grafik, tegninger og video. Det handler om, at vi mennesker fra naturens...By Leif Carlsen
Read more...
Nej, det haster ikke med at få postet på LinkedIn!
Leif Carlsen2025-02-14T00:46:07+01:00 Jeg ser ret ofte opslag i min nyhedsstrøm på LinkedIn, hvor det tydeligvis handler om “tempo”, altså at opslaget bare skulle postes i en fart desuagtet, at relevansen er til den tynde side og/eller den tekniske opbygning er mangelfuld. Det er ærgerligt, for kan det sende forkerte signaler til modtageren i forhold til selve kvaliteten af opslaget. Måske virker det ligefrem sjusket, hvilket kan resultere i,...By Leif Carlsen
Read more...
Sådan opretter du en LinkedIn profil på mindre end 6 minutter
Leif Carlsen2025-02-09T22:47:35+01:00 HVORDAN OPRETTER JEG EN LINKEDIN PROFIL? Det gør du ved at følge denne kvikguide, som gør det muligt for dig at oprette en LinkedIn profil fra bunden af på mindre end 6 minutter. Dermed kan du hurtigt komme i luften med en personlig profil på verden største erhvervsorienterede sociale medie med over 1 milliard brugere fordelt på mere end 200 lande, herunder cirka 3,7 millioner...By Leif Carlsen
Read more...
Hvad kendetegner et godt LinkedIn profilfoto?
Eva Sachse og Leif Carlsen2025-02-09T22:28:25+01:00 LINKEDIN PROFILFOTO: Der er helt sikkert mange meninger om, hvad der kendetegner et godt LinkedIn profilfoto. Ikke desto mindre vover vi at komme med vores bud på, hvad der kendetegner det professionelle profilfoto. Nøgleordet i denne sammenhæng er professionel. For LinkedIn er verdens største erhvervsorienterede professionelle sociale medie, og derfor handler det netop om at være professionel - også i den visuelle fremtoning. Vi har lavet vores...De mest brugte danske LinkedIn hashtags
Eva Sachse2025-03-17T11:04:40+01:00 DANSKE LINKEDIN HASHTAGS: Brugen af hashtags på LinkedIn bliver mere og mere udbredt, når der publiceres indlæg og artikler, men også i tekstfelterne på de personlige LinkedIn profiler, bliver hashtags brugt mere og mere flittigt. Desværre findes der ikke et officielt overblik fra LinkedIns side over hvilke hashtags, der anvendes oftest eller hvor mange følgere de enkelte hashtags har - ej heller på dansk. Jeg har...By Eva Sachse
Read more...