117 ord, der sælger på LinkedIn (og andre steder) – og 117, der ikke gør!
Hvis du er som de fleste på LinkedIn, vil du sikkert gerne at så mange som muligt ser dine opslag, og rent faktisk læser med og forstår budskaberne.
Det gælder derfor om at vælge de helt rigtige ord – i hvert fald, hvis du vil have læserne til at blive følelsesmæssigt engagerede i dine tekster.
Det handler således om at skabe logiske sammenhænge i ordvalget, fordi det øger troværdigheden i din tekst. Modsat: Når ord ikke hænger logisk sammen – og i nogle tilfælde er decideret modsatrettede – så falder troværdigheden markant.
I mange tilfælde kan nogle ord nemt udskiftes med andre, så teksten fastholder samme logik hele vejen igennem, hvilket vil gøre dine opslag bedre.
Det siger næsten sig selv, men tankegangen gælder selvfølgelig ikke kun opslag på LinkedIn, men også teksterne på jeres website, nyhedsbreve, brochurer m.m.
Hvordan du gør det, kan du få inspiration til når Jannie Ilum Gade fra Institut for Kundetyper og LinkedIn ekspert Leif Carlsen afholder inspirationswebinar om emnet.
- Hvilke ord du ikke længere må bruge
- Hvilke ord du skal bruge meget mere
- Hvilke ord der er modsætninger
- Hvilke ord der kan udskiftes med andre ord
- Spørgsmål og svar
Webinaret afholdes onsdag den 21. august 2024 kl. 10:00-11:00.
Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video og slides.
Alle vores webinarer bliver optaget og du får efterfølgende tilsendt link til replay video, podcast og PDF af de viste slides.
Hvis du ikke kan vente til den kommende dato for webinaret, kan du allerede nedenfor se replay video af den senest afholdte udgave af webinaret.
Du får indsigt i, hvordan du kan bruge segmenteringsværktøjet ”Emotionelle Kundetyper” til blandt andet at skrive bedre tekster til opslag på LinkedIn, uanset om det er til din personlige profil eller jeres virksomhedsside.
Webinaret er for dig, som på eksekverende niveau arbejder med din egen eller virksomhedens tilstedeværelse på LinkedIn. Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:
- Ejerleder
- Soloselvstændig
- Social Media Manager
- Kommunikationsansvarlig
- CSO, salgsdirektør eller salgschef
- CMO, marketingdirektør eller marketingchef
- Sælger, account manager eller en anden kundevendt rolle
Leif Carlsen er LinkedIn ekspert og hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn i kommerciel sammenhæng. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Learning Community, som er Danmarks første dedikerede læringsunivers indenfor LinkedIn og social selling.
Jannie Ilum Gade er direktør for Institut for Kundetyper og arbejder endvidere som kundetyperådgiver, salgschef samt medunderviser og censor på Kundetypeuddannelsen. Hun har +30 års praktisk erfaring inden for salg og forretningsudvikling og har drevet flere selvstændige virksomheder. Jannie er medgrundlægger af Emotionelle Kundetyper og har været med til at udvikle segmenteringsværktøjet og opbygge Kundetypeuddannelsen.
Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.
Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.
Ja, du er meget velkommen til at stille spørgsmål undervejs, og på den måde få ekstra udbytte ud af at deltage live i webinaret.
Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.
Det officielle program for webinaret tager 45 minutter. Der er afsat tid spørgsmål undervejs, men kan vi ikke nå at svare på alle spørgsmål indenfor de 45 minutter, fortsætter vi efter at det officielle program slutter kl. 10.45.
Ja, du får efterfølgende tilsendt link til en PDF-fil af de viste slides.
Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.