Sådan bruger du Sales Navigator til B2B-leadgenerering

Individuelt halv- eller heldagskursus, hvor du lærer at finde nye kunder på LinkedIn på en effektiv og automatiseret måde ved hjælp af Sales Navigator og social selling metodikken.

Du bliver trænet i brugen af Sales Navigators avancerede søgefunktioner, der gør det muligt at finde og identificere kundeemner på navneniveau.

Du lærer også, hvordan du får Sales Navigator til at monitorere tidligere, nuværende og potentielle kunders aktivitet på LinkedIn på en automatiseret måde.

Halvdagskurset (3 timer) indeholder:

Du får træning i at bruge social selling metodikken i kombination med Sales Navigator

Træning i leadgenerering

ved hjælp af Sales Navigator

Du får defineret dine målsætninger for din brug af Sales Navigator til at finde nye kunder med

Definition af målsætninger

for din brug af Sales Navigator

Du lærer at definere personaer i Sales Navigator for at effektiviserer dine leadsøgninger

Definition af personaer

som effektiviserer søgninger

Træning i brugen af Sales Navigators søgefunktioner, så du nemt kan finde emner

Søgefunktionstræning

så du nemt kan finde emner

Du lærer at lave Sales Navigator leadlister, der giver dig overblik

Opbygning af leadlister

der giver dig overblik

Som en del af Sales Navigator halvdagskurset får du træning i opbygning af dynamiske søgninger

Opbygning af søgninger

der holder øje med emner

Træning i hvordan du kan interagere med leads

Træning i interagering

med dine leads

Du får 30 minutters opfølgningssparring efter Sales Navigator for hjælpe dig med at holde momentum på dine indsatser

30 minutters sparring

via video efter kursusafholdelse

Heldagskurset (6 1/2 timer) indeholder endvidere:

Connect med emner og leads på en professionel og effektiv måde

Connect med emner

med skræddersyede tekster

Stil spørgsmål i chatten i Learning Community og få svar online

Salg via beskedfunktion

med skræddersyede tekster

Sådan laver du målrettet kommentering via Sales Navigator

Målrettet kommentering

på opslag fra dine leads

Indsatser, der kan holde gang i dine B2B-leads så du er "top of mind" hos dem

Hold dine emner varme

ved at være "top of mind"

Sådan skaber du et behov hos dine B2B-leads

Sådan skaber du behov

hos dine B2B-leads

Sådan kan du lave lead nurturing via Sales Navigator

Lead nurturing

via Sales Navigator

Udbytte

  • Du bliver mere effektiv og målrettet i arbejdet med at finde nye B2B-leads via LinkedIn
  • Du får et bedre overblik over beslutningstagere og influenter
  • Du får en større leadvolumen
  • Du kan følge dine emners aktivitet på LinkedIn på en automatiseret måde
  • Du øger din salgsproduktivitet
  • Du kan øge din win rate

Priser og tilmelding

HALVDAGSKURSUS3.999,-

Book videoundervisning

Book kursus på dit kontor

HELDAGSKURSUS6.499,-

Book videoundervisning

Book kursus på dit kontor

Virksomheder vi bl.a. har holdt kurset for

Eksempler på virksomheder som vi har afholdt Sales Navigator kurset for

Afholdelsesgaranti

Når du har booket og betalt for din plads, giver vi dig garanti for, at Sales Navigator-kurset bliver afholdt.

Målgruppe

Sales Navigator halvdagskurset er for dig, der på eksekverende niveau arbejder med salg til erhvervskunder, relationssalg og længerevarende salgscyklusser, og ønsker professionel undervisning i, hvordan du kan bruge Sales Navigator i dine salgsindsatser.

Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:

  • Sælger, key account manager eller en anden kundevendt rolle
  • Konsulent eller rådgiver med eget salgsbudget
  • Soloselvstændig

Din Sales Navigator-instruktør

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er LinkedIn-ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at få øget synlighed og nye kunder via social selling-metodikken på LinkedIn. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Social Selling Community, som er et online læringsunivers med fokus på videndeling, inspiration og best practice indenfor LinkedIn.

Ofte stillede spørgsmål

Det åbne Sales Navigator-kursus er for både uøvede LinkedIn-brugere såvel som mere erfarne. Det er ikke et krav, at du har et forudgående kendskab til brugen af Sales Navigator.

Når kurset starter, skal du:

  • Medbringe din egen laptop (tablets/iPads dur ikke)
  • Medbringe en strømforsyning, så du har strøm under hele kurset
  • Have oprettet en LinkedIn-profil
  • Have adgangskoden til din profil, hvis du skal lave ændringer
  • Have adgang til et Sales Navigator-abonnement
  • Have Office-pakken installeret, da du kommer til at arbejde med skabeloner i Word-format
Da der er tale om et individuelt halv- eller heldagskursus, er der kun én deltager i kurset og det er dig 😊 Eneste undtagelse er, hvis I er flere deltagere i samme virksomhed, der ønsker at blive undervist. I så fald kontakt os for at aftale nærmere for at finde en pakkepris til jer.
Du betaler via kreditkort i forbindelse med din bestilling.
Ja, du kan ændre hvem der er tilmeldt helt frem til 24 timer før afholdelse af Sales Navigator halvdagskurset, så hvis du bliver forhindret i at deltage, kan en anden således få glæde af tilmeldingen.
Afhængig af om du vælger halv- eller heldagskurset, tager det henholdvis 3 eller 6 1/2 timer (der er frokost inkluderet i heldagskurset).
Vi afholder normalvis kurset på dansk og anvender dansksprogede slides, men vi holder det også gerne på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Hvis du vil vide mere

Du er meget velkommen til at ringe til Leif på telefon 41 900 800 eller sende ham en mail på lc@socialsellingcompany.dk, hvis du har spørgsmål, eller hvis du ønsker at aftale nærmere omkring det åbne Sales Navigator-kursus.