Sådan bruger du Sales Navigator til B2B-leadgenerering

Åbent halv- eller heldagskursus, hvor du lærer at finde nye kunder på LinkedIn på en effektiv og automatiseret måde ved hjælp af Sales Navigator og social selling metodikken.

Du bliver trænet i brugen af Sales Navigators avancerede søgefunktioner, der gør det muligt at finde og identificere kundeemner på navneniveau.

Du lærer også, hvordan du får Sales Navigator til at at monitorere tidligere, nuværende og potentielle kunders aktivitet på LinkedIn på en automatiseret måde.

Halvdagskurset (3 timer) indeholder:

Du får træning i at bruge social selling metodikken i kombination med Sales Navigator

Træning i leadgenerering

ved hjælp af Sales Navigator

Du får defineret dine målsætninger for din brug af Sales Navigator til at finde nye kunder med

Definition af målsætninger

for din brug af Sales Navigator

Du får træning i det vi kalder for SIICK-metodikken i.f.t. din brug af Sales Navigator til at finde leads med

Træning i "SIICK" metoden

der sætter system i leadgenereringen

Du lærer at definere personaer i Sales Navigator for at effektiviserer dine leadsøgninger

Definition af personaer

som effektiviserer søgninger

Træning i brugen af Sales Navigators søgefunktioner, så du nemt kan finde emner

Søgefunktionstræning

så du nemt kan finde emner

Du lærer at lave Sales Navigator leadlister, der giver dig overblik

Opbygning af leadlister

der giver dig overblik

Som en del af Sales Navigator halvdagskurset får du træning i opbygning af dynamiske søgninger

Opbygning af søgninger

der holder øje med emner

Træning i hvordan du kan interagere med leads

Træning i interagering

med dine leads

Du får adgang til vores fulde skabelonbibliotek med skabeloner, der hjælper dig med at blive mere effektiv på LinkedIn

Adgang til skabeloner

og materialer fra kurset

Du får adgang til LinkedIn PRO Community i 2 måneder efter kurset

Social Selling Community

adgang i 30 dage

Heldagskurset (6 1/2 timer) indeholder endvidere:

Connect med emner og leads på en professionel og effektiv måde

Connect med emner

med skræddersyede tekster

Stil spørgsmål i chatten i Learning Community og få svar online

Salg via beskedfunktion

via skræddersyede tekster

Sådan laver du målrettet kommentering via Sales Navigator

Målrettet kommentering

på opslag fra dine leads

Indsatser, der kan holde gang i dine B2B-leads så du er "top of mind" hos dem

Hold dine emner varme

ved at være "top of mind"

Sådan skaber du et behov hos dine B2B-leads

Sådan skaber du behov

hos dine B2B-leads

Sådan kan du lave leadnurturing via Sales Navigator

Lead nurturing

via Sales Navigator

Dit udbytte ved at deltage i denne LinkedIn workshop

Udbytte

  • Du bliver mere effektiv og målrettet i arbejdet med at finde nye B2B-leads via LinkedIn
  • Du får et bedre overblik over beslutningstagere og influenter
  • Du får en større leadvolumen
  • Du kan følge dine emners aktivitet på LinkedIn på en automatiseret måde
  • Du øger din salgsproduktivitet
  • Du kan øge din win rate
Her finder du information om prisen på denne LinkedIn strategi workshop

Priser og tilmelding

HALVDAGSKURSUS3.500,-

  • Videoundervisning eller på vort kontor i Birkerød

Se ledige kursusdatoer

HELDAGSKURSUS5.500,-

  • Videoundervisning eller på vort kontor i Birkerød

Se ledige kursusdatoer

Eksempler på virksomheder og organisationer som vi har hjulpet med LinkedIn, social selling eller employee advocacy

Virksomheder vi bl.a. har holdt kurset for

Eksempler på virksomheder som vi har afholdt Sales Navigator kurset for
Dit udbytte ved at deltage i denne LinkedIn workshop

Afholdelsesgaranti

Når du har booket og betalt for din plads, giver vi dig garanti for at Sales Navigator halvdagskurset bliver afholdt. Vi gennemfører alle vores åbne kurser – selv hvis der kun er én deltager!

Her finder du information om målgruppen for denne LinkedIn workshop

Målgruppe

Sales Navigator halvdagskurset er for dig, der på eksekverende niveau arbejder med salg til erhvervskunder, relationssalg og længerevarende salgscyklusser, og ønsker professionel undervisning i, hvordan du kan bruge Sales Navigator i dine salgsindsatser.

Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:

  • Sælger, key account manager eller en anden kundevendt rolle
  • Konsulent eller rådgiver med eget salgsbudget
  • Soloselvstændig
Såvel uøvede som mere erfarne LinkedIn-brugere kan uden problemer deltage i dette kursus

Dit erfaringsniveau

Det åbne Sales Navigator-kursus kan rumme såvel uøvede LinkedIn-brugere såvel som mere erfarne. Det er heller ikke et krav, at du har et forudgående kendskab til brugen af Sales Navigator.

Her finder du information om forberedelsen til dette LinkedIn-kursus

Din forberedelse

Når kurset starter, skal du:

  • Medbringe din egen laptop (tablets/iPads dur ikke)
  • Medbringe en strømforsyning, så du har strøm under hele kurset
  • Have oprettet en LinkedIn profil
  • Have adgangskoden til profilen, hvis du ikke er logget på
  • Have adgang til et Sales Navigator-abonnement
  • Have Microsoft Office-pakken installeret, da vi kommer til at arbejde med skabeloner i Word-format
Her finder du information om vores rådgivere i.f.m. denne workshop

Din underviser

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er LinkedIn-ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at få øget synlighed og nye kunder via social selling-metodikken på LinkedIn. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Social Selling Community, som er et online læringsunivers med fokus på videndeling, inspiration og best practice indenfor LinkedIn.

Her finder du information om ofte stillede spørgsmål i forbindelse med LinkedIn webinaret

Ofte stillede spørgsmål

For at sikre høj kvalitet i undervisningen, har vi valgt at begrænse antallet af deltagere til at være maksimalt 3 personer pr. hold. Vi gennemfører dog undervisningen selv ved kun en tilmelding og tilbyder således afholdelsesgaranti.
Du betaler via kreditkort i forbindelse med din bestilling.

Ja, du kan annullere din tilmelding op til 8 dage inden afholdelse af kurset og få det fulde beløb retur ved at sende en mail til os.

Tilbagebetaling sker i løbet af 2-5 hverdage efter at vi har modtaget din annullering.

Ja, du kan ændre hvem der er tilmeldt helt frem til 24 timer før afholdelse af Sales Navigator halvdagskurset, så hvis du bliver forhindret i at deltage, kan en anden således få glæde af tilmeldingen.
Afhængig af om du vælger halv- eller heldagskurset, tager det henholdvis 3 eller 6 1/2 timer (der er frokost inkluderet i heldagskurset).
Vi afholder kurset på dansk eller engelsk efter dit ønske.
Hvis du vil vide mere, er du altid velkommen til at kontakte os

Hvis du vil vide mere

Du er meget velkommen til at ringe til Leif på telefon 41 900 800 eller sende ham en mail på lc@socialsellingcompany.dk, hvis du har spørgsmål, eller hvis du ønsker at aftale nærmere omkring det åbne Sales Navigator halvdagskursus.