Sådan bruger du Sales Navigator til B2B-leadgenerering
Åbent halv- eller heldagskursus, hvor du lærer at finde nye kunder på LinkedIn på en effektiv og automatiseret måde ved hjælp af Sales Navigator og social selling metodikken.
Du bliver trænet i brugen af Sales Navigators avancerede søgefunktioner, der gør det muligt at finde og identificere kundeemner på navneniveau.
Du lærer også, hvordan du får Sales Navigator til at at monitorere tidligere, nuværende og potentielle kunders aktivitet på LinkedIn på en automatiseret måde.
Halvdagskurset (3 timer) indeholder:
Heldagskurset (6 1/2 timer) indeholder endvidere:
- Du bliver mere effektiv og målrettet i arbejdet med at finde nye B2B-leads via LinkedIn
- Du får et bedre overblik over beslutningstagere og influenter
- Du får en større leadvolumen
- Du kan følge dine emners aktivitet på LinkedIn på en automatiseret måde
- Du øger din salgsproduktivitet
- Du kan øge din win rate
Når du har booket og betalt for din plads, giver vi dig garanti for at Sales Navigator halvdagskurset bliver afholdt. Vi gennemfører alle vores åbne kurser – selv hvis der kun er én deltager!
Sales Navigator halvdagskurset er for dig, der på eksekverende niveau arbejder med salg til erhvervskunder, relationssalg og længerevarende salgscyklusser, og ønsker professionel undervisning i, hvordan du kan bruge Sales Navigator i dine salgsindsatser.
Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:
- Sælger, key account manager eller en anden kundevendt rolle
- Konsulent eller rådgiver med eget salgsbudget
- Soloselvstændig
Det åbne Sales Navigator-kursus kan rumme såvel uøvede LinkedIn-brugere såvel som mere erfarne. Det er heller ikke et krav, at du har et forudgående kendskab til brugen af Sales Navigator.
Når kurset starter, skal du:
- Medbringe din egen laptop (tablets/iPads dur ikke)
- Medbringe en strømforsyning, så du har strøm under hele kurset
- Have oprettet en LinkedIn profil
- Have adgangskoden til profilen, hvis du ikke er logget på
- Have adgang til et Sales Navigator-abonnement
- Have Microsoft Office-pakken installeret, da vi kommer til at arbejde med skabeloner i Word-format
Leif Carlsen er LinkedIn-ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at få øget synlighed og nye kunder via social selling-metodikken på LinkedIn. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Social Selling Community, som er et online læringsunivers med fokus på videndeling, inspiration og best practice indenfor LinkedIn.
Hvor mange deltager i kurset?
For at sikre høj kvalitet i undervisningen, har vi valgt at begrænse antallet af deltagere til at være maksimalt 3 personer pr. hold. Vi gennemfører dog undervisningen selv ved kun en tilmelding og tilbyder således afholdelsesgaranti.Hvordan betaler jeg?
Du betaler via kreditkort i forbindelse med din bestilling.Kan jeg annullere min tilmelding?
Ja, du kan annullere din tilmelding op til 8 dage inden afholdelse af kurset og få det fulde beløb retur ved at sende en mail til os.
Tilbagebetaling sker i løbet af 2-5 hverdage efter at vi har modtaget din annullering.
Kan jeg ændre hvem der er tilmeldt?
Ja, du kan ændre hvem der er tilmeldt helt frem til 24 timer før afholdelse af Sales Navigator halvdagskurset, så hvis du bliver forhindret i at deltage, kan en anden således få glæde af tilmeldingen.Hvor lang tid varer kurset?
Afhængig af om du vælger halv- eller heldagskurset, tager det henholdvis 3 eller 6 1/2 timer (der er frokost inkluderet i heldagskurset).Sprog
Vi afholder kurset på dansk eller engelsk efter dit ønske.Du er meget velkommen til at ringe til Leif på telefon 41 900 800 eller sende ham en mail på lc@socialsellingcompany.dk, hvis du har spørgsmål, eller hvis du ønsker at aftale nærmere omkring det åbne Sales Navigator halvdagskursus.