Sådan bruger du Sales Navigator til B2B-leadgenerering
Individuelt halv- eller heldagskursus, hvor du lærer at finde nye kunder på LinkedIn på en effektiv og automatiseret måde ved hjælp af Sales Navigator og social selling metodikken.
Du bliver trænet i brugen af Sales Navigators avancerede søgefunktioner, der gør det muligt at finde og identificere kundeemner på navneniveau.
Du lærer også, hvordan du får Sales Navigator til at monitorere tidligere, nuværende og potentielle kunders aktivitet på LinkedIn på en automatiseret måde.
Halvdagskurset (3 timer) indeholder:
Heldagskurset (6 1/2 timer) indeholder endvidere:
Udbytte
- Du bliver mere effektiv og målrettet i arbejdet med at finde nye B2B-leads via LinkedIn
- Du får et bedre overblik over beslutningstagere og influenter
- Du får en større leadvolumen
- Du kan følge dine emners aktivitet på LinkedIn på en automatiseret måde
- Du øger din salgsproduktivitet
- Du kan øge din win rate
Priser og tilmelding
Virksomheder vi bl.a. har holdt kurset for
Afholdelsesgaranti
Når du har booket og betalt for din plads, giver vi dig garanti for, at Sales Navigator-kurset bliver afholdt.
Målgruppe
Sales Navigator halvdagskurset er for dig, der på eksekverende niveau arbejder med salg til erhvervskunder, relationssalg og længerevarende salgscyklusser, og ønsker professionel undervisning i, hvordan du kan bruge Sales Navigator i dine salgsindsatser.
Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:
- Sælger, key account manager eller en anden kundevendt rolle
- Konsulent eller rådgiver med eget salgsbudget
- Soloselvstændig
Din Sales Navigator-instruktør
Leif Carlsen er LinkedIn-ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at få øget synlighed og nye kunder via social selling-metodikken på LinkedIn. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Social Selling Community, som er et online læringsunivers med fokus på videndeling, inspiration og best practice indenfor LinkedIn.
Ofte stillede spørgsmål
Dit erfaringsniveau
Det åbne Sales Navigator-kursus er for både uøvede LinkedIn-brugere såvel som mere erfarne. Det er ikke et krav, at du har et forudgående kendskab til brugen af Sales Navigator.Hvad skal du forberede til kurset?
Når kurset starter, skal du:
- Medbringe din egen laptop (tablets/iPads dur ikke)
- Medbringe en strømforsyning, så du har strøm under hele kurset
- Have oprettet en LinkedIn-profil
- Have adgangskoden til din profil, hvis du skal lave ændringer
- Have adgang til et Sales Navigator-abonnement
- Have Office-pakken installeret, da du kommer til at arbejde med skabeloner i Word-format
Hvor mange deltager i kurset?
Da der er tale om et individuelt halv- eller heldagskursus, er der kun én deltager i kurset og det er dig 😊 Eneste undtagelse er, hvis I er flere deltagere i samme virksomhed, der ønsker at blive undervist. I så fald kontakt os for at aftale nærmere for at finde en pakkepris til jer.Hvordan betaler jeg?
Du betaler via kreditkort i forbindelse med din bestilling.Kan jeg ændre hvem der er tilmeldt?
Ja, du kan ændre hvem der er tilmeldt helt frem til 24 timer før afholdelse af Sales Navigator halvdagskurset, så hvis du bliver forhindret i at deltage, kan en anden således få glæde af tilmeldingen.Hvor lang tid varer kurset?
Afhængig af om du vælger halv- eller heldagskurset, tager det henholdvis 3 eller 6 1/2 timer (der er frokost inkluderet i heldagskurset).Sprog
Vi afholder normalvis kurset på dansk og anvender dansksprogede slides, men vi holder det også gerne på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.Hvis du vil vide mere
Du er meget velkommen til at ringe til Leif på telefon 41 900 800 eller sende ham en mail på lc@socialsellingcompany.dk, hvis du har spørgsmål, eller hvis du ønsker at aftale nærmere omkring det åbne Sales Navigator-kursus.















