Sådan kombinerer du klassisk salg og social selling
Hvornår skal du bruge klassiske salgsindsatser som kold canvas og mødebooking?
Hvornår skal du bruge henholdsvis pull og push social selling?
Og hvordan kan du kombinere disse salgsmetodikker?
Disse spørgsmål og flere til får du svar på, når Leif Carlsen fra Social Selling Company og Leon Birdi afholder inspirationswebinar.
- Den moderne beslutningstager har digitaliseret sin købsproces: Hvilken betydning har det for dig?
- Forskellen på hvilke indsatser du skal gennemføre afhængig af om dit kundeemne er i en passiv eller aktiv købsproces
- Hvornår du skal du bruge henholdsvis klassisk salg og social selling?
- Hvordan måler du på indsatser, effekter og resultater?
- Spørgsmål og svar
Webinaret afholdes onsdag 23. oktober 2024 kl. 10:00-10:45.
Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video.
Du får konkret inspiration og idéer til, hvordan du kan kombinere klassisk salg og social selling med henblik på at være tilstede både i den indledende del af købsprocessen og når kunden er klar til at træffe en beslutning.
Webinaret er for dig, som arbejder med B2B-relationssalg og længerevarende salgscyklusser. Du har enten en strategisk eller eksekverende rolle, og kan sikkert se dig selv i en af disse titler:
- Ejerleder
- Soloselvstændig
- CSO, salgsdirektør eller salgschef
- Sælger eller key account manager
- Konsulent og rådgiver med salgsansvar
Leif Carlsen er LinkedIn ekspert og hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn i kommerciel sammenhæng. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Learning Community, som er Danmarks første dedikerede læringsunivers indenfor LinkedIn og social selling.
Leon Birdi, der ofte omtales som “Mr. Classic Sales”, er anerkendt som en af Danmarks dygtigste undervisere inden for klassisk salg. Leon dyrker i høj grad princippet om “Fail fast, learn fast” ud fra en tankegang om, at det gælder om at få eksekveret i hverdagen på den indlærte salgstræning, for derigennem at finde ud af hvad der virker ude hos den enkelte kunde. Leon står endvidere bag salgspodcasten “Sælg for helvede”.
Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.
Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.
Ja, du er meget velkommen til at stille spørgsmål undervejs, og på den måde få ekstra udbytte ud af at deltage live i webinaret.
Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.
Det officielle program for webinaret tager 45 minutter. Der er afsat tid spørgsmål undervejs, men kan vi ikke nå at svare på alle spørgsmål indenfor de 45 minutter, fortsætter vi efter at det officielle program slutter kl. 10.45.
Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.