Sådan bruger I Sales Navigator til leadgenering og salg
Heldagskursus, hvor deltagerne bliver trænet i brugen af Sales Navigator til leadgenering og salg. Det foregår gennem en kombination af teori, inspiration, vidensdeling og hands-on træning i, hvordan I konkret bruger Sales Navigator i det daglige salgsarbejde.

Kurset indeholder:
- I lærer at bruge kombinationen af Sales Navigator og push social selling til B2B-relationssalg
- I bliver mere effektive og målrettede i arbejdet med at finde nye B2B-leads via LinkedIn
- I får et bedre overblik over beslutningstagere og influenter
- I får en større leadvolumen at arbejde med
- I kan komme i mere direkte kontakt og dialog med beslutningstagerne
- I kan følge jeres emners aktivitet på LinkedIn på en automatiseret måde
- I øger sælgernes salgsproduktivitet
- Ultimativt får I nemmere ved at opnå jeres salgsmæssige mål
Ved afholdelse af kurset uden for Storkøbenhavn, tillægges der transportomkostninger efter statens takster og eventuelle bro- eller færgeafgifter.
Sales Navigator heldagskurset er ideelt for sælgere og andre med kundevendte roller, der på eksekverende niveau arbejder med længerevarende salgscyklusser og relationssalg til erhvervskunder.
I kan sikkert se jer selv i en af disse titler:
- Sælger, Key Account Manager eller en anden kundevendt rolle
- CSO, salgschef eller salgsdirektør med egne kunder
- Konsulent eller rådgiver med eget salgsbudget
Sales Navigator-kurset er for såvel uøvede LinkedIn-brugere såvel som mere erfarne. Det er heller ikke et krav, at deltagerne skal have forudgående kendskab til brugen af Sales Navigator.
Vi afholder Sales Navigator-kurset på jeres kontor eller en anden fysisk lokation efter jeres ønske.
Undervisningen kan også gennemføres som online træning via videomødeplatforme som Teams, Zoom eller Google Meet, hvis I foretrækker det.
Når kurset starter, skal deltagerne:
- Medbringe deres egen laptop (tablets/iPads dur ikke)
- Medbringe en strømforsyning, så der er strøm under hele kurset
- Have oprettet en LinkedIn profil
- Have adgangskoden til profilen, hvis man ikke er logget på
- Have adgang til hver deres Sales Navigator licens
- Have Office-pakken installeret, da vi kommer til at arbejde med skabeloner i Word-format
Leif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Social Selling Community læringsuniverset.
Vi afholder kurset på jeres kontor eller en anden fysisk lokation efter jeres ønske. Undervisningen kan også gennemføres som online træning via Teams eller Zoom, hvis I foretrækker det.
Kurset tager 6 1/2 timer inklusive pauser undervejs. I forhold til start- og sluttidspunkt for kurset, så tilpasser vi det efter jeres ønsker.
Vi afholder normalvis kurset på dansk og anvender dansksprogede slides, men vi holder også det meget gerne på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.
Undervisningslokalet skal være udstyret med en lysstærk LCD-projektor eller passende storskærm, som skal kunne tilgås via et fysisk VGA- eller HDMI-kabel.
Klik her for flere detaljer om tekniske krav og forudsætninger.
Vil du vide mere om dette LinkedIn Sales Navigator kursus og hvordan vi kan hjælpe dig og dit salgsteam med at bruge social selling metodikken til at sælge med, så ring til Leif Carlsen på telefon 41 900 800 eller send ham en mail på lc@socialsellingcompany.dk.
Ud fra denne dialog udarbejder vi et konkret forslag til et skræddersyet kursus. Hvis der er behov for tilretninger, aftales dette i forbindelse med at vi kontakter dig og følger op. Når alt er tilrettet og vi er blevet enige om løsningen, aftales næste skridt, herunder fastlæggelse af dato, sted m.m.