Sådan bruger I Sales Navigator til leadgenering og salg

Halvdagskursus, hvor deltagerne bliver trænet i brugen af Sales Navigator til leadgenering og salg. Det foregår gennem en kombination af teori, inspiration, vidensdeling og hands-on træning i, hvordan I konkret bruger Sales Navigator i det daglige salgsarbejde.

Skræddersyet LinkedIn Sales Navigator kursus: Sådan bruger I Sales Navigator til leadgenering og salg

Kurset indeholder:

Dette halvdags LinkedIn-kursus har en varighed på 3 timer

3 1/2 timers undervisning

med praksisnær indlæring

Du får træning i at bruge social selling metodikken i kombination med Sales Navigator

Social selling træning

i.f.t. brugen af Sales Navigator

Du får defineret dine målsætninger for din brug af Sales Navigator til at finde nye kunder med

Definition af målsætninger

for brugen af Sales Navigator

Du får træning i det vi kalder for SIICK-metodikken i.f.t. din brug af Sales Navigator til at finde leads med

Træning i "SIICK" metoden

der sætter system i jeres indsatser

Du lærer at definere personaer i Sales Navigator for at effektiviserer dine leadsøgninger

Definition af personaer

som effektiviserer søgninger

Du lærer at lave Sales Navigator leadlister, der giver dig overblik

Opbygning af leadlister

der giver jer overblik

Træning i brugen af Sales Navigators søgefunktioner, så du nemt kan finde emner

Søgefunktionstræning

så I nemt kan finde emner

Som en del af Sales Navigator halvdagskurset får du træning i opbygning af dynamiske søgninger

Opbygning af søgninger

der holder øje med emner

Stil spørgsmål i chatten i Learning Community og få svar online

Salg via beskedfunktion

med skræddersyede tekster

Du får lavet en Sales Navigator handlingsplan for de første 30 dage som en del af kurset

Handlingsplan

for de første 30 dages indsatser

Adgang til skabeloner

og materialer fra kurset

Dit udbytte ved at deltage i denne LinkedIn workshop

Udbytte

  • I lærer at bruge kombinationen af Sales Navigator og push social selling til B2B-relationssalg
  • I bliver mere effektive og målrettede i arbejdet med at finde nye B2B-leads via LinkedIn
  • I får et bedre overblik over beslutningstagere og influenter
  • I får en større leadvolumen at arbejde med
  • I kan komme i mere direkte kontakt og dialog med beslutningstagerne
  • I kan følge jeres emners aktivitet på LinkedIn på en automatiseret måde
  • I øger sælgernes salgsproduktivitet
  • Ultimativt får I nemmere ved at opnå jeres salgsmæssige mål
Her finder du information om prisen på denne LinkedIn strategi workshop

Priser

ONLINE UNDERVISNING12.500,-

  • Live undervisning via Zoom eller Teams

Se ledige kursusdatoer

FYSISK KURSUS14.500,-

  • Afholdes på jeres kontor

Se ledige kursusdatoer

Ved afholdelse af kurset uden for Storkøbenhavn, tillægges der transportomkostninger efter statens takster og eventuelle bro- eller færgeafgifter.

Her finder du information om målgruppen for denne LinkedIn workshop

Målgruppe

Sales Navigator halvdagskurset er ideelt for sælgere og andre med kundevendte roller, der på eksekverende niveau arbejder med længerevarende salgscyklusser og relationssalg til erhvervskunder.

I kan sikkert se jer selv i en af disse titler:

  • Sælger, Key Account Manager eller en anden kundevendt rolle
  • CSO, salgschef eller salgsdirektør med egne kunder
  • Konsulent eller rådgiver med eget salgsbudget
Såvel uøvede som mere erfarne LinkedIn-brugere kan uden problemer deltage i dette kursus

Deltagernes erfaringsniveau

Sales Navigator-kurset kan rumme såvel uøvede LinkedIn-brugere såvel som mere erfarne. Det er heller ikke et krav, at deltagerne skal have forudgående kendskab til brugen af Sales Navigator.

Her finder du information om forberedelsen til dette LinkedIn-kursus

Jeres forberedelse

Når kurset starter, skal deltagerne:

  • Medbringe deres egen laptop (tablets/iPads dur ikke)
  • Medbringe en strømforsyning, så der er strøm under hele kurset
  • Have oprettet en LinkedIn profil
  • Have adgangskoden til profilen, hvis man ikke er logget på
  • Have adgang til hver deres Sales Navigator licens
  • Have Office-pakken installeret, da vi kommer til at arbejde med skabeloner i Word-format
Her finder du information om vores rådgivere i.f.m. denne workshop

Jeres instruktør

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn Community.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ) i.f.m. denne workshop

Ofte stillede spørgsmål

Vi afholder kurset enten som live videotræning via Zoom eller Teams (der kan optages, hvis I ønsker det), eller på jeres kontor eller på en anden lokation efter jeres ønske.

Kurset tager 3 1/2 timer inklusive et par pauser undervejs. I forhold til start- og sluttidspunkt for kurset, så tilpasser vi det efter jeres ønsker.

Der kan deltage op til 24 personer i kurset, således at vi kan opretholde et højt kvalitetsniveau i undervisningen.

Vi afholder normalvis kurset på dansk og anvender dansksprogede slides, men vi holder også det meget gerne på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Undervisningslokalet skal være udstyret med en lysstærk LCD-projektor eller passende storskærm, som skal kunne tilgås via et fysisk VGA- eller HDMI-kabel.

Klik her for flere detaljer om tekniske krav og forudsætninger.

Hvis du vil vide mere, er du altid velkommen til at kontakte os

Booking af kurset

Vil du vide mere om dette LinkedIn Sales Navigator kursus og hvordan vi kan hjælpe dig og dit salgsteam med at bruge social selling metodikken til at sælge med, så ring til Leif Carlsen på telefon 41 900 800 eller send ham en mail på lcs@socialsellingcompany.dk.

Ud fra denne dialog udarbejder vi et konkret forslag til et skræddersyet kursus. Hvis der er behov for tilretninger, aftales dette i forbindelse med at vi kontakter dig og følger op. Når alt er tilrettet og vi er blevet enige om løsningen, aftales næste skridt, herunder fastlæggelse af dato, sted m.m.

Eksempler på virksomheder og organisationer som vi har hjulpet med LinkedIn, social selling eller employee advocacy

Virksomheder vi har holdt kurset for

Eksempler på virksomheder som vi har afholdt Sales Navigator kurset for