Sådan bruger I Sales Navigator til leadgenering og salg

SALES NAVIGATOR KURSUS: Halvdagskursus, hvor deltagerne bliver trænet i brugen af LinkedIn Sales Navigator til leadgenering og salg. Det foregår gennem en blanding af teori, inspiration, vidensdeling og hands-on træning i, hvordan man konkret bruger Sales Navigator som salgsværktøj.

Halvsdagskurset er idéel for salgsorganisationer, som ønsker at uddanne sælgere, salgskonsulenter og andre kundevendte personer i bruge Sales Navigator i kombination med den såkaldte push social selling metodik til prospecting og leadgenering.

Formatet er uformelt med rige muligheder for at stille spørgsmål. I forhold til niveau, så kan kurset rumme såvel uøvede LinkedIn brugere såvel som mere erfarne.

Visualisering af den udvidede salgstragt med en kombination af pull og push social selling

Indhold i Sales Navigator kurset

  • Social selling inspirationsforedrag
  • Hvordan udstiller du din ekspertise på LinkedIn?
  • Fastlæggelse af sælgernes personlige social selling strategi og målsætninger
  • Fastlæggelse af social selling indsatser og frekvens
  • Hvad kendetegner den professionelle LinkedIn profil?
  • Hvad er LinkedIns Social Selling Index?
  • Hvordan udbygger I jeres LinkedIn netværk med fokus på etablering af forbindelse til såvel eksisterende kunder som potentielle nye kunder
  • Sådan kan I være aktive på LinkedIn
Visualisering af SIICK metodikken, som bruges i.f.m. push social selling via Sales Navigator

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Kurset henvender sig til salgs- og marketingorganisationer som arbejder med relationssalg, herunder sælgere, key account managers, salgschefer og salgsdirektører samt social media managers og marketingmedarbejdere, der ønsker at bruge LinkedIn som professionelt salgs-, markedsførings- og relationsværktøj.

I har således et ønske om at lære at bruge LinkedIn til eksempelvis at:

  • komme i kontakt med potentielle kunder
  • udbygge jeres professionelle netværk på LinkedIn
  • skabe synlighed omkring jeres professionelle roller
  • udstille jeres ekspertise og viden
  • opbygge tillid i jeres netværk på LinkedIn

Uanset om du ønsker at vi skal gennemføre en workshop eller et kursusforløb for jeres virksomhed, så kommer vi ud og underviser over alt i Danmark. Workshoppen afholdes normalvis på jeres adresse med mindre andet aftales.

Vi kommer såmænd også gerne til udlandet, og har allerede undervist i lande som Sverige, Norge, England, Tyskland, Spanien og Tjekkiet.

Så uanset om du har behov for at afholde et foredrag på Falster eller gennemføre en workshop i Vestjylland og dagen efter i Østjylland, så er afstand ikke nogen udfordring, og vi dukker således gerne op på jeres adresse et sted her i landet eller udlandet.

I forbindelse med boooking aftaler vi nærmere i forhold til jeres ønsker for start- og sluttidspunkt for kurset, men vi starter ofte kl. 9.00 og slutter kl. 12.00.

Der kan deltage op til 24 personer i kurset således, at vi kan opretholde et højt kvalitetsniveau i undervisningen.

Du skal medbringe din egen bærbare computer således, at du under kurset kan arbejde på LinkedIn. Du kan vælge at bruge en iPad eller anden tablet, men erfaringsmæssigt vil du få mest ud af kurset ved at medbringe en rigtig bærbar computer.

Husk også at medbringe oplader således, at du har strøm nok til hele dagen :-)

Med hensyn til installeret software, så kommer vi til at arbejde med skabeloner i Word- og Excel-format, så det er en fordel, hvis du har Office pakken installeret på din computer.

Vi afholder normalvis kurset på dansk og anvender dansksprogede slides, men vi holder også det meget gerne på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Undervisningslokalet skal være udstyret med en lysstærk LCD-projektor eller passende storskærm, som skal kunne tilgås via et fysisk VGA- eller HDMI-kabel.

Klik her for flere detaljer om tekniske krav og forudsætninger.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af åbne kurser, skræddersyede kurser eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med social selling metodikken som omdrejningspunkt og et særligt fokus på LinkedIn.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med specielt LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem blandt andet øget synlighed på LinkedIn.

Vil du vide mere om dette LinkedIn Sales Navigator kursus og hvordan vi kan hjælpe dig og dit salgsteam med at bruge social selling metodikken til at sælge og markedsføre med, så ring til Eva Sachse på telefon 61 46 93 40 eller send hende en mail på es@socialsellingcompany.dk.

Ud fra denne dialog udarbejder vi et konkret forslag til et skræddersyet kursus. Hvis der er behov for tilretninger, aftales dette i forbindelse med at vi kontakter dig og følger op. Når alt er tilrettet og vi er blevet enige om løsningen, aftales næste skridt, herunder fastlæggelse af dato, sted m.m.