4 trin, som kan øge engagementet på jeres virksomhedsside
Du kender sikkert til udfordringen med at skabe synlighed omkring virksomhedens kommercielle aktiviteter via jeres virksomhedssiden.
Salgsopslagene med produkter og “Ring til os” eller “Læs mere om produktet via linket her” virker bare ikke – hverken når det gælder rækkevidde eller engagement.
Det gælder derfor om at tænke helt anderledes for at få succes med virksomhedssiden, og det er lige præcis hvad LinkedIn og social selling eksperterne Eva Sachse og Leif Carlsen fra Social Selling Company vil give dig inspiration til.
Du får 4 konkrete og operationelle trin til, hvordan du kan skabe retning og fremdrift på jeres virksomhedsside i.f.t. jeres kommercielle aktiviteter.
- Få styr på jeres kommunikative fyrtårne
- Betydningen af at være modtagerorienteret
- Derfor skal eksekveringen spille!
- Sådan kan genbrug af indhold øge engagementet
- Spørgsmål og svar
Webinaret afholdes onsdag den 5. november 2025 kl. 10:00-10:45.
Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video.
Du får inspiration og konkrete indsigter om, hvordan du kan øge engagementet og dermed også rækkevidden på jeres virksomhedsside.
Fantastisk webinar i dag, tak! Jeg troede efterhånden at afdelingen for sund fornuft var lukket. I er eksemplet på at formidling i øjenhøjde og brugen af sund fornuft stadig lever, tak 😊
Webinaret er for dig, som enten på strategisk eller eksekverende niveau arbejder med virksomhedens tilstedeværelse på LinkedIn, herunder via jeres virksomhedsside. Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:
- Ejerleder
- Soloselvstændig
- CMO, marketingdirektør eller marketingchef
- Kommunikationsansvarlig
- Social Media Manager
Eva Sachse er LinkedIn-ekspert, social selling-specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med specielt LinkedIn, skabelse af indhold samt hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Endvidere er hun medstifter af Social Selling Community, som er et online læringsunivers med fokus på videndeling, inspiration og best practice indenfor LinkedIn.
Leif Carlsen er LinkedIn-ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at få øget synlighed og nye kunder via social selling-metodikken på LinkedIn. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Social Selling Community, som er et online læringsunivers med fokus på videndeling, inspiration og best practice indenfor LinkedIn.