Employee Advocacy inspirationsforedrag

I en verden, hvor vi bombarderes med reklamebudskaber fra virksomheder, bliver kundernes ”reklamefilter” hurtigere aktiveret. Vi stoler således mindre på brands og mere på mennesker, og når det gælder de sociale medier, vil vi hellere indgå i dialoger med mennesker end brands.

Det er således nemmere at skabe engagement og dialog med kunder, samarbejdspartnere og andre interessenter ved at tænke medarbejderne ind i denne kommunikation.

Det gør at virksomhederne med fordel arbejde på at motivere sine medarbejdere til at dele ud af deres hverdag via de sociale medier. På den måde bliver medarbejderne ambassadører og kan for eksempelvis hjælpe med at tiltrække nye talenter m.m.

Formålet med dette inspirationsforedrag er at give såvel ledelse som medarbejdere inspiration til hvordan der kan skabes synlighed omkring virksomheden, dens aktiviteteter og forretning gennem brugen af Employee Advocacy tankegangen.

Beskrivelse af idéen bag Employee Advocacy

Ofte Stillede Spørgsmål (OSS/FAQ)

Dette foredrag henvender sig til enhver virksomhed og organisation, der ønsker at synliggøre hvad der sker i virksomheden, herunder også “behind the scenes”, set med medarbejdernes øjne gennem brugen af den såkaldte Employee Advocacy tankegang.

I bund og grund kan alle medarbejdergrupper med fordel deltage i foredraget med det formål at give dem inspiration til, hvordan de kan bruge Employee Advocacy til at arbejde med personlig branding og synliggørelse overfor deres netværk på de sociale medier.

Størrelsen af virksomheden eller organisationen er ikke afgørende, da Employee Advocacy i princippet kan dyrkes af enhver størrelse virksomhed.

Et foredrag har en typisk varighed på 45-90 minutter plus eventuel tid til spørgsmål/dialog.

Vi aftaler selvfølgelig den præcise varighed forud for afholdelsen af foredraget.

Uanset om du ønsker at vi skal afholde et foredrag, en workshop eller et kursusforløb for jeres virksomhed, så kommer vi ud og underviser over alt i Danmark. Normalvis gør vi det på jeres adresse med mindre andet aftales.

Vi kommer såmænd også gerne til udlandet, og har allerede undervist i lande som Sverige, Norge, England, Tyskland, Spanien og Tjekkiet.

Så uanset om du har behov for at afholde et foredrag på Falster eller gennemføre en workshop i Vestjylland og dagen efter i Østjylland, så er afstand ikke nogen udfordring, og vi dukker således gerne op på jeres adresse et sted her i landet eller udlandet.

Hvad angår tidspunkt på dagen for afholdelse af arrangementet, så tilpasser vi det selvfølgelig således, at det passer ind i jeres planlægning.

Der er ingen begrænsning på deltagerantal.

Vi afholder normalvis Employee Advocacy inspirationsforedraget på dansk og anvender dansksprogede slides, men vi holder også meget gerne foredraget på engelsk med tilhørende engelsksprogede slides efter nærmere aftale.

Foredragslokalet skal være udstyret med en lysstærk LCD-projektor eller passende storskærm, som skal kunne tilgås via et fysisk VGA- eller HDMI-kabel. Klik her for flere detaljer om tekniske krav og forudsætninger.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med social selling metodikken som omdrejningspunkt og et særligt fokus på LinkedIn.

Du kan læse mere om Leif ved at klikke her.

Vil du vide mere om foredraget, hvad det koster og hvordan vi kan hjælpe jeres medarbejdere og virksomhed med at opnå øget synlighed på LinkedIn, så ring gerne til Leif på telefon 41 900 800 eller sende ham en mail på lc@socialsellingcompany.dk.

Ud fra denne dialog udarbejder vi et konkret forslag til et skræddersyet webinar. Hvis der er behov for tilretninger, aftales dette i forbindelse med at vi kontakter dig og følger op. Når alt er tilrettet og vi er blevet enige om løsningen, aftales næste skridt, herunder fastlæggelse af dato m.m.