Employee Advocacy kontra social selling: Hvilke forskelle og ligheder er der?

Hvad er forskellen på Employee Advocacy og social selling? Hvilke forskelle og ligheder er der? Og hvornår skal du bruge det ene fremfor det andet?

De spørgsmål og mange flere får du svar på, når social selling og LinkedIn ekspert Leif Carlsen og Employee Advocacy ekspert og ledelsesrådgiver Anne Frost deler ud af inspiration og viden om emnet, og inviterer til debat med deltagerne.

Under webinaret kommer Anne og Leif bl.a. ind på:

  • Hvad er Employee Advocacy?
  • Hvad er social selling?
  • Kan de to begreber sameksistere i kommercielle organisationer eller konflikter de ligefrem med hinanden?
  • Hvilke KPI’ere og succesparametre kan man arbejde med?
  • Hvad kræver det at drive henholdsvis et Employee Advocacy og social selling projekt?
  • Do’s and Don’ts

Der er rig mulighed for at du kan stille spørgsmål undervejs.

Du får også adgang til slides samt replay video af webinaret.

Dato for webinaret

Ja tak, tilmeld mig webinaret

Klik her for at tilmelde dig inspirationswebinaret

Når du tilmelder dig, accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret (bekræftelsesmail og notifikationsmails), og at du samtidigt tilmelder dig vores ugentlige nyhedsbrev.

Du kan selvfølgelig til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.

Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.

Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.

Webinaret tager en times tid, og der er afsat masser af tid undervejs til at svare på spørgsmål.

Ja, webinaret bliver optaget. Når det er afholdt, sender vi et link til en replay video til alle tilmeldte.

Ja, det kan du sagtens, hvis du tilmelder dig, selv om du ikke kan deltage på selve dagen. På den måde får du automatisk tilsendt en mail med link til replay video, når webinaret er afholdt.

Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.

Dine webinarværter

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn Community.

Anne Frost rådgiver organisationer i Employee Advocacy og træner ledere og medarbejdere i personlig kommunikation, både internt og eksternt. Hun har igennem de sidste 10 år hjulpet organisationer og ledere med at gøre professionel kommunikation personligt på og med social medier som eksempelvis LinkedIn. Anne er også vært for hendes egen Employee Advocacy podcast, der går under navnet “Digital øjenkontakt”.