LinkedIn annoncering: Hvornår giver det mening at bruge?

INSPIRATIONSWEBINAR: LinkedIn var i mange år kendt som en håbløs platform, når det gjaldt annoncering. Det var både dyrt og virkede ikke særligt godt. Heldigvis har det ændret sig, og gennem de senere år har LinkedIns annoncemotor gennemgået en positiv udvikling. I dag er det et stærkt værktøj med gode muligheder for at målrette annoncer over for specifikke målgrupper.

Når det er sagt, er annoncering på LinkedIn ikke nødvendigvis for alle.

Først og fremmest koster det penge, og hvis det ikke bruges korrekt kan det hurtigt blive dyrt.

Dernæst kræver det en salgsmodel, der egner sig til at arbejde med leadgenerering via annoncekampagner på LinkedIn.

Endelig kan det også være, at det er bedre for dig at arbejde med organiske opslag på din personlige LinkedIn profil eller virksomhedsside, hvis du har brug for at udstille din faglighed og opbygge B2B-relationer ved hjælp af social selling metodikken.

Der er dermed mange faktorer, der kan spille ind i forhold til, hvornår du skal satse på organiske opslag og hvornår det giver mening at tænke i annoncering på LinkedIn.

Her finder du et eksempel på screenshot fra LinkedIns kampagneadministrator modul

Disse overvejelser resulterer ofte i en række spørgsmål, og det er lige præcis, hvad du kan få svar på i forbindelse med dette inspirationswebinar.

Her vil Leif Carlsen, der er ekspert i social selling og LinkedIn, og Kasper Hundebøl Hamann, der er ekspert i annoncering på LinkedIn, Facebook og Instagram, gøre deres bedste for at give dig inspiration, indsigt og viden om, hvornår du skal bruge det ene, det andet eller lave en kombination af organiske opslag og målrettede annoncer på LinkedIn.

Under webinaret kommer Leif og Kasper bl.a. ind på:

  • Hvad er forskellen på organisk og betalt rækkevidde?
  • Hvad vil du gerne opnå gennem annonceringen?
  • Hvilke annonceformater findes der?
  • Hvorfor må du ikke glemme de organiske indsatser
  • Do’s and Don’ts

Dato for webinaret

213dage21timer26minutter49sekunder

Tilmelding

Når du tilmelder dig, accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret (bekræftelsesmail og notifikationsmails), og at du samtidigt tilmelder dig vores ugentlige nyhedsbrev.

Du kan selvfølgelig til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Hvis du ikke vil vente med at deltage i live udgaven af webinaret, kan du se en on-demand udgave af den seneste udgave af webinaret.

Ofte stillede spørgsmål

Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.

Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.

Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.

Webinaret tager en times tid, og der er afsat masser af tid undervejs til at svare på spørgsmål.

Ja, webinaret bliver optaget. Når det er afholdt, sender vi et link til en replay video til alle tilmeldte.

Ja, det kan du sagtens. Bare tilmeld dig alligevel, selv om du ikke kan deltage på selve dagen. På den måde får du automatisk tilsendt en mail med link til replay video, når webinaret er afholdt.

Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.

Dine webinarværter

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn Community.

Her finder du information om Kasper Hundebøl HamannKasper Hundebøl Hamann er ekspert i annoncering på LinkedIn, Facebook og Instagram. Han arbejder både strategisk og lavpraktisk med indhold, idéer og eksekvering af annoncering på LinkedIn, og hjælper virksomheder med at måle og analysere på, hvilken del af indsatsen der skaber værdi, samt optimere yderligere på denne del. Siden 2014 har Kasper drevet egen virksomhed Hundebøl Hamann ApS. Her trækker han på den erfaring, som Kasper har opbygget siden år 2000 i reklame- og webbranchen.