Gratis inspirationswebinar om LinkedIn annoncering: Hvornår giver det mening at bruge?20. januar 2023KL. 10.00-11.00

LinkedIn annoncering: Hvornår giver det mening at bruge?

INSPIRATIONSWEBINAR: LinkedIn var igennem mange år kendt som en håbløs platform, når det gjaldt annoncering. Det var både dyrt og virkede ikke særligt godt. Det har heldigvis ændret sig, og igennem de senere år har LinkedIns annoncemotor gennemgået en positiv udvikling. I dag er det således et stærkt værktøj med gode muligheder for at målrette annoncer over for specifikke målgrupper.

Når det er sagt, er annoncering på LinkedIn ikke nødvendigvis for alle.

Først og fremmest koster det jo penge, og hvis du ikke bruger LinkedIns annoncemotor på den rigtige måde, kan det hurtigt blive dyrt.

Dernæst kræver det, at du har en salgsmodel, der egner sig til at arbejde med leadgenerering via annoncekampagner på LinkedIn.

Endelig kan det også være, at det er bedre for dig at arbejde med organiske opslag på din personlige LinkedIn profil eller jeres virksomhedsside, hvis du har brug for at udstille din faglighed og opbygge B2B-relationer ved hjælp af social selling metodikken.

Her finder du et eksempel på screenshot fra LinkedIns kampagneadministrator modul

Der er dermed mange faktorer, der kan spille ind i forhold til, hvornår du skal satse på organiske opslag og hvornår det giver mening at tænke i annoncering på LinkedIn.

Disse overvejelser resulterer ofte i en række spørgsmål, og det er lige præcis hvad du kan få svar på i forbindelse med dette inspirationswebinar.

Her vil Leif Carlsen, der er social selling og LinkedIn ekspert og Kasper Hundebøl Hamann, der er ekspert i annoncering på LinkedIn, Facebook og Instagram, gøre deres bedste for give dig inspiration, indsigt og viden om, hvornår du skal bruge det ene, det andet eller lave en kombination af organiske opslag og målrettede annoncer på LinkedIn.

Under webinaret kommer Leif og Kasper bl.a. ind på:

  • Hvad er forskellen på organisk og betalt rækkevidde?
  • Hvornår skal du bruge organiske opslag?
  • Hvornår skal du bruge annoncering på LinkedIn?
  • Hvilke fælder skal du være opmærksom på når det gælder annoncering?

Jeg vil gerne rose jeres webinar for at give væsentligt mere værdi end jeres konkurrenter. Og fordi I ikke tvinger de besøgende ud i at udfylde ligegyldige questionnaires eller accepterer cookies for senere at spamme dem. Det bliver meget mere autentisk når i taler om inbound marketing.

Jesper HøjerTreeflow Technologies

115dage08timer43minutter04sekunder

Du kan selvfølgelig til enhver tid afmelde dig webinaret.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.

Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.

Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.

Webinaret tager en times tid, og der er afsat masser af tid undervejs til at svare på spørgsmål.

Ja, webinaret bliver optaget og du får efterfølgende tilsendt link til en replay video.

Hvis datoen ikke passer dig, så tilmeld dig alligevel. På den måde får du automatisk tilsendt link til replay video af webinaret efterfølgende.

Hvis du ikke har mulighed for at deltage i webinaret, kan du dagen efter se en replay video af webinaret på vores LinkedIn Community.

Her kan du også se eller gense replay videoer af alle tidligere afholdte webinarer.

Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, og hjælper virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende LinkedIn forretningsmæssigt. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af åbne kurser, skræddersyede kurser eller en-til-en sparring. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med social selling metodikken som omdrejningspunkt og et særligt fokus på LinkedIn.

Her finder du information om Kasper Hundebøl HamannKasper Hundebøl Hamann er ekspert i annoncering på LinkedIn, Facebook og Instagram. Han arbejder både strategisk og lavpraktisk med indhold, idéer og eksekvering af annoncering på LinkedIn, og hjælper virksomheder med at måle og analysere på, hvilken del af indsatsen der skaber værdi, samt optimere yderligere på denne del. Siden 2014 har Kasper drevet egen virksomhed Hundebøl Hamann ApS. Her trækker han på den erfaring, som Kasper har opbygget siden år 2000 i reklame- og webbranchen.