LinkedIn annoncering: Hvornår giver det mening at bruge?
LinkedIn var i mange år kendt som en håbløs platform, når det gjaldt annoncering. Det var både dyrt og virkede ikke særligt godt. Heldigvis har det ændret sig og i dag er LinkedIns annoncefunktion et stærkt værktøj med gode muligheder for at målrette annoncer over for specifikke målgrupper.
Når det er sagt, er annoncering på LinkedIn ikke nødvendigvis for alle.
Først og fremmest koster det penge, og hvis det ikke bruges korrekt kan det hurtigt blive dyrt.
Dernæst kræver det en salgsmodel, der egner sig til at arbejde med leadgenerering via annoncekampagner på LinkedIn.
Endelig kan det også være, at det er bedre for dig at arbejde med organiske opslag på din personlige LinkedIn profil eller virksomhedsside, hvis du har brug for at udstille din faglighed og opbygge B2B-relationer ved hjælp af social selling metodikken.
For at gøre dig bedre i stand til at vurdere om annoncering på LinkedIn er noget for dig eller ej, afholder Leif Carlsen og Kasper Hundebøl Hamann et åbent inspirationswebinar om emnet.
- Hvad er forskellen på organisk og betalt rækkevidde?
- Hvad vil du gerne opnå gennem annonceringen?
- Hvilke annonceformater skal du satse på?
- Hvorfor må du ikke glemme de organiske indsatser
- Spørgsmål og svar
Webinaret afholdes torsdag 6. februar 2024 kl. 10:00-10:45.
Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video.
Alle vores webinarer bliver optaget og du får efterfølgende tilsendt link til replay video.
Hvis du ikke kan vente til den kommende dato for webinaret, kan du allerede nedenfor se replay video af den senest afholdte udgave af webinaret.
Du får indsigt i, hvordan du kan arbejde med annoncering på LinkedIn og hvornår det giver mening at bruge annoncering til synliggørelse og leadgenerering.
Webinaret er for dig, som enten på strategisk eller eksekverende niveau arbejder med synliggørelse af virksomheden via jeres virksomhedsside. Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:
- Ejerleder
- Soloselvstændig
- Marketingkoordinator
- CMO, marketingdirektør eller marketingchef
- Kommunikationsansvarlig
- Social Media Manager
Leif Carlsen er LinkedIn ekspert og hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn i kommerciel sammenhæng. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Learning Community, som er Danmarks første dedikerede læringsunivers indenfor LinkedIn og social selling.
Kasper Hundebøl Hamann er ekspert i annoncering på LinkedIn, Facebook og Instagram. Han arbejder både strategisk og lavpraktisk med indhold, idéer og eksekvering af annoncering på LinkedIn, og hjælper virksomheder med at måle og analysere på, hvilken del af indsatsen der skaber værdi, samt optimere yderligere på denne del. Siden 2014 har Kasper drevet egen virksomhed Hundebøl Hamann ApS. Her trækker han på den erfaring, som Kasper har opbygget siden år 2000 i reklame- og webbranchen.
Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.
Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.
Ja, du er meget velkommen til at stille spørgsmål undervejs, og på den måde få ekstra udbytte ud af at deltage live i webinaret.
Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.
Det officielle program for webinaret tager 45 minutter. Der er afsat tid spørgsmål undervejs, men kan vi ikke nå at svare på alle spørgsmål indenfor de 45 minutter, fortsætter vi efter at det officielle program slutter kl. 10.45.
Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.