Employee advocacy kontra social selling: Hvilke forskelle og ligheder er der?

Hvad er forskellen på employee advocacy og social selling? Hvilke ligheder er der og hvornår skal du bruge det ene fremfor det andet?

De spørgsmål og mange flere får du svar på, når LinkedIn eksperterne Eva Sachse og Leif Carlsen deler ud af inspiration og viden om emnet, og inviterer til debat med deltagerne.

Her finder du information om hvad vi bl.a. kommer til at tale om af emner under LinkedIn webinaret

Agenda

  • Hvad er employee advocacy?
  • Hvad er social selling?
  • Kan de to begreber sameksistere eller konflikter de ligefrem med hinanden?
  • Hvad kræver det at drive henholdsvis et employee advocacy og social selling projekt?
  • Hvilke KPI’ere og succesparametre kan man arbejde med?
  • Do’s and Don’ts
  • Spørgsmål og svar
Her finder du information om dato og tidspunkt for afholdelse af dette LinkedIn webinar

Dato og tidspunkt

Webinaret afholdes onsdag den 26. juni 2024 kl. 10:00-10:45.

Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video og slides.

Her kan du tilmelde dig LinkedIn inspirationswebinar

Tilmelding

Du får adgang til replay video af LinkedIn inspirationswebinaret

Replay video

Alle vores webinarer bliver optaget og du får efterfølgende tilsendt link til replay video, podcast og PDF af de viste slides.

Hvis du ikke kan vente til den kommende dato for webinaret, kan du allerede nedenfor se replay video af den senest afholdte udgave af webinaret.

Her finder du link til replay video af webinaret Employee advocacy kontra social selling - Hvilke forskelle og ligheder er der?
Her finder du information om udbyttet ved at deltage i dette LinkedIn inspirationswebinar

Udbytte

Du får konkret inspiration og viden om, hvordan I som organisation kan arbejde med employee advocacy og social selling, og skabe en god balance mellem de to forskellige discipliner.

Her finder du information om målgruppen for dette LinkedIn webinar

Målgruppe

Webinaret er for dig, der på den ene eller anden måde arbejder med enten employee advocacy og/eller social selling. Du har enten en strategisk eller eksekverende rolle, og kan sikkert se dig selv i en af disse titler:

  • Social media medarbejder
  • Employee advocacy ansvarlig
  • Kommunikationsansvarlig
  • HR-/personaleansvarlig
  • Direktør eller ejerleder.
  • CSO, salgsdirektør eller salgschef
Her finder du information om vores webinarværter

Dine webinarværter

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem øget synlighed på LinkedIn og social selling. Endvidere er hun medstifter af Learning Community.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er LinkedIn ekspert og hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn i kommerciel sammenhæng. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Learning Community, som er Danmarks første dedikerede læringsunivers indenfor LinkedIn og social selling.

Her finder du information om ofte stillede spørgsmål i forbindelse med LinkedIn webinaret

Ofte stillede spørgsmål

Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.

Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.

Ja, du er meget velkommen til at stille spørgsmål undervejs, og på den måde få ekstra udbytte ud af at deltage live i webinaret.

Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.

Det officielle program for webinaret tager 45 minutter. Der er afsat tid spørgsmål undervejs, men kan vi ikke nå at svare på alle spørgsmål indenfor de 45 minutter, fortsætter vi efter at det officielle program slutter kl. 10.45.

Ja, du får efterfølgende tilsendt link til en PDF-fil af de viste slides.

Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.