Customer Journey: Hvad er det for en størrelse?
Podcast: Afspil i nyt vindue | Download (Varighed: 1:16:16 — 70.4MB) | Indsæt
Abonner: Apple Podcasts | Android | E-mail | Google Podcasts | Stitcher | TuneIn | RSS | More
Customer Journey: Hvad er det for en størrelse? Helt overordnet er Customer Journey eller på dansk kunderejse en måde at “mappe” alle de kontaktpunkter, som vi har med kunderne før, under og efter købet.
Det er stadigvæk en forholdsvis ny disciplin indenfor markedsføring, salg og service, men ikke desto mindre en meget interessant tilgang til det at designe den mest optimale, effektive og attraktive kunderejse. Metoden til at gøre dette omtales ofte som “servicedesign”.
I den sammenhæng har jeg haft fornøjelsen af, at interviewe Søren Bechmann, som er en af Danmarks førende eksperter på området. Søren har skrevet hele fire bøger om emnet, blandt andet den første danske bog om servicedesign.
Det blev til en podcast af cirka fem kvarters varighed, hvor vi blandt andet taler om:
- Hvad er Customer Journey for en størrelse?
- Hvad er servicedesign?
- Zero Moment of Truth
- Hvordan hænger købs- og salgsprocessen sammen med kunderejsen?
- Før, under og efter tankengangen
- Tivolis 3-meter regel
- Hvad er “touchpoints” for noget?
- Hvordan designer man den mest optimale, effektive og attraktive kunderejse?
Her kan du lytte til podcasten
Du kan også abonnere på vores podcast, så du automatisk får besked når der kommer nye episoder. Det er helt gratis og utrolig nemt, og du kan altid afmelde abonnementet. For at abonnere på podcasten via iTunes, så klik på dette link. Hvis du har en Android smartphone kan du abonnere på podcasten via Stitcher på dette link. Du kan også abonnere på vores podcast via SoundCloud ved at klikke på dette link.
God fornøjelse med at lytte til podcasten :-)
Du er som altid velkommen til at dele podcasten med Søren Bechmann med dine kollegaer, i dit netværk eller med andre, som du tænker kan have værdi af at lytte til podcasten.
De venligste hilsner
Trackbacks & Pingbacks
[…] Journey” et serviceeftersyn: Det er også en rigtig god idé at give jeres såkaldte “Customer Journey” eller på dansk kunderejse et regelmæssigt […]
[…] at succesfuld salg og marketing handler om kunderejsen. En anden god podcast i denne sammenhæng er Social Selling Radio episode 34 med Søren Bechmann, som taler om Customer Journey og […]
Efterlad en Kommentar
Ønsker du at deltage i diskussionen?er velkommen til at bidrage!