Frequently Asked Questions


Det officielle program for webinaret tager 45 minutter. Der er afsat tid spørgsmål undervejs, men kan vi ikke nå at svare på alle spørgsmål indenfor de 45 minutter, fortsætter vi efter at det officielle program slutter kl. 10.45.
For at sikre høj kvalitet i undervisningen, har vi valgt at begrænse antallet af deltagere til at være maksimalt 3 personer pr. hold. Vi gennemfører dog undervisningen selv ved kun en tilmelding og tilbyder således afholdelsesgaranti.
Betaling sker med kreditkort via betalingstjenesten Stripe, når du tilmelder dig Social Selling Community.
Du betaler via kreditkort i forbindelse med din bestilling.
Betaling sker med kreditkort når du bestiller adgang til online-skolen.
Betaling sker med kreditkort via betalingstjenesten Stripe, når du køber adgang til LinkedIn on demand videokurset.
Ja, det er muligt. Det kræver blot at du kontakter os, hvorefter vi sørger for at ændre det rent teknisk set.
Ja, du kan ændre hvem der er tilmeldt helt frem til 24 timer før afholdelse af Sales Navigator halvdagskurset, så hvis du bliver forhindret i at deltage, kan en anden således få glæde af tilmeldingen.
Ja, du kan ændre hvem der er tilmeldt helt frem til 24 timer før afholdelse af LinkedIn online-skolen, så hvis du bliver forhindret i at deltage, kan en anden således få glæde af tilmeldingen.
Ja, du kan altid ændre på hvem, der skal modtage sparring og rådgivning.