Sådan får du nye kunder ved hjælp af social selling metodikken

INSPIRATIONSWEBINAR: Den moderne beslutningstager har forlængst digitaliseret sit arbejde med at finde frem til mulige leverandører. 69 % af virksomheder, som ikke foretager digitale indkøb, researcher online før offline køb (DI Handel 2020 analyse). Det gælder derfor om, at være synlig online for at komme i betragtning hos indkøberne.

Ved at indarbejde den såkaldte social selling metodik i dine salgs- og markedsføringsindsatser på LinkedIn, kan du øge din synlighed overfor potentielle kunder således, at du kan være “top of mind” overfor din målgruppe, når den får behov for dine produkter og services.

Du kan også bruge et salgsværktøj som LinkedIn Sales Navigator til at finde og skabe nye leads med samtidigt med, at du automatisk kan monitorere tidligere, nuværende og potentielle kunder.

Her finder du information om inspirationswebinaret "Sådan får du nye kunder på LinkedIn ved hjælp af social selling metodikken"

Social selling og LinkedIn eksperterne Leif Carlsen og Eva Sachse vil inspirere og dele konkret viden om, hvordan du kan bruge social selling metodikken på LinkedIn til at digitalisere en række af dine B2B-salgsindsatser, og dermed blive mere synlig i den indledende del af kundernes købsproces.

Under webinaret kommer Leif og Eva bl.a. ind på:

  • Hvorfor skal du arbejde med social selling?
  • Hvad går social selling metodikken ud på?
  • Hvad er forskellen på pull og push social selling?
  • Hvad er udbyttet ved at bruge social selling i dine salgsindsatser?

Se replay udgave her og nu

Se "Sådan får du nye kunder ved hjælp af social selling" webinaret som on-demand video

Dato for næste webinar

Tilmelding

Du kan selvfølgelig til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Eva SachseEva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med specielt LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan man opbygger og driver en LinkedIn virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem blandt andet øget synlighed på LinkedIn. Endvidere er hun medstifter af LinkedIn PRO Community.

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på LinkedIn Talkshowet, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn Community.

Ofte stillede spørgsmål

Nej, det er gratis at at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.

Ja, du kan annullere din tilmelding når som helst. Du gør det ved at finde den bekræftelsesmail, som du modtog i forbindelse med din tilmelding. I den mail er der et link, hvor du kan ændre og annullere din tilmelding.

Nej, det kan du desværre ikke, men du kan annullere din oprindelige tilmelding, og derefter lave en ny tilmelding på den person, der skal deltage istedet.

Webinaret tager en times tid, og der er afsat masser af tid undervejs til at svare på spørgsmål.

Ja, webinaret bliver optaget. Når det er afholdt, sender vi et link til en replay video til alle tilmeldte.

Ja, det kan du sagtens, hvis du tilmelder dig, selv om du ikke kan deltage på selve dagen. På den måde får du automatisk tilsendt en mail med link til replay video, når webinaret er afholdt.

Vi afholder webinaret på dansk og anvender dansksprogede slides og materialer.