Sådan får du nye kunder ved hjælp af social selling metodikken
Den moderne beslutningstager har forlængst digitaliseret sit arbejde, når der skal findes nye leverandører. Det gælder derfor om, at være tilstede online for at komme i betragtning hos kunderne.
Ved at indarbejde social selling metodikken i dine indsatser på LinkedIn, kan du øge din synlighed overfor potentielle kunder, således at du kan være “top of mind” overfor din målgruppe, når den får behov for dine produkter og services.
Du kan også bruge et salgsværktøj som LinkedIn Sales Navigator til at finde og skabe nye leads med samtidigt med, at du automatisk kan monitorere tidligere, nuværende og potentielle kunder.
LinkedIn eksperterne Leif Carlsen og Eva Sachse vil inspirere og dele konkret viden om, hvordan du kan bruge social selling på LinkedIn til at digitalisere en række af dine B2B-salgsindsatser, og dermed blive mere synlig i den indledende del af kundernes købsproces.
- Hvorfor skal du arbejde med social selling?
- Hvad går social selling metodikken ud på?
- Hvad er forskellen på pull og push social selling?
- Hvad er udbyttet ved at bruge social selling i dine salgsindsatser?
- Spørgsmål og svar
Webinaret afholdes onsdag den 12. marts 2025 kl. 10:00-10:45.
Passer dag og tidspunkt dig ikke? Så tilmeld dig alligevel. På den måde får du efterfølgende tilsendt link til replay video.
Alle vores webinarer bliver optaget og du får efterfølgende tilsendt link til replay video.
Hvis du ikke kan vente til den kommende dato for webinaret, kan du allerede nedenfor se replay video af den senest afholdte udgave af webinaret.
Du får indsigt i, hvordan social selling virker og inspiration til, hvordan du kan indarbejde metodikken i dine egne eller jeres sælgeres salgsindsatser.
Webinaret er for dig, som enten på strategisk eller eksekverende niveau arbejder med relationsdrevet B2B-salg. Du kan sikkert se dig selv i en af disse titler:
- Ejerleder
- Soloselvstændig
- CSO, salgsdirektør eller salgschef
- Sælger, account manager eller anden kundevendt rolle
Eva Sachse er LinkedIn ekspert, social selling specialist og medstifter af Social Selling Company. Hun har en stor viden og praktisk erfaring med LinkedIn, skabelse af indhold og hvordan du opbygger og driver en virksomhedsside. Eva brænder for at hjælpe individer og virksomheder med at udstille deres ekspertise og tiltrække kunder gennem øget synlighed på LinkedIn og social selling. Endvidere er hun medstifter af Learning Community.
Leif Carlsen er LinkedIn ekspert og hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn i kommerciel sammenhæng. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Learning Community, som er Danmarks første dedikerede læringsunivers indenfor LinkedIn og social selling.