Sådan skriver du tekster som dit netværk på LinkedIn vil elske at læse
Hvordan kan jeg skrive og publicere relevante og interessante indlæg og artikler via min personlige LinkedIn profil? Vel at mærke tekster som mit netværk på LinkedIn vil elske at læse?
Det kan du få inspiration til når tekstfatter Carsten Ørris Jeppesen og LinkedIn ekspert Leif Carlsen taler om, hvordan du kan skrive interessante, relevante og værdiskabende tekster, som du kan bruge når du poster indlæg og artikler på LinkedIn.
Carsten deler ud af indsigt, viden og erfaringer med at skrive tekster, der taler til din målgruppes interesser, problemer og muligheder. For jo mere du fokuserer på din målgruppe, desto større er chancen for, at du fanger deres interesse for lige netop dit opslag.
Leif vil fortælle dig om forskellige indholdstyper, der findes på LinkedIn således, at du kan vælge den indholdstype, der bedst understøtter dit budskab. Du får også inspiration til, hvornår det er optimalt for dig at poste dine indlæg og artikler.
- AIDA-modellen: Husk “hende” – så husker læserne dig
- Skriv sidste sætning først
- Overskriften er din ladeport
- Uncial er et håbløst ord, men en af dine bedste venner
- Horror vacui: Angsten for det tomme rum
- EFU + FDBDA: Dit stærke makkerpar
- LinkedIns forskellige indholdsformater: Hvad skal du bruge?
- Hvornår er det bedst at poste på LinkedIn?
- Spørgsmål og svar
Webinaret er afholdt og der er ikke fastsat en ny dato, men du kan se en replay video af hele webinaret nedenfor.
Du får inspiration og idéer til, hvordan du kan skrive relevante og interessante LinkedIn indlæg og artikler, som fanger din målgruppes interesse.
Webinaret er for dig, der gerne vil blive bedre til at skrive og publicere indlæg på LinkedIn – enten på din personlige profil eller jeres virksomhedsside.
Leif Carlsen er LinkedIn ekspert og hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn i kommerciel sammenhæng. Han er en passioneret foredragsholder og engageret underviser indenfor LinkedIn og social selling. Leif er også vært på Social Selling Radio, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Learning Community, som er Danmarks første dedikerede læringsunivers indenfor LinkedIn og social selling.
Carsten Ørris Jeppesen er professionel tekstforfatter. Han hjælper virksomheder med at skrive salgstekster – for at bruge Carstens egne ord – som “skal være til at læse – og få din kunde til at række ud efter sit dankort”. Han tager derfor altid udgangspunkt i slutkunden, altså den, der skal købe et produkt. Dermed handler Carstens salgstekster ikke om, at “jeg skal sælge til min kunde”, men derimod at “min kunde skal få lyst til at købe af mig”.