Sådan skriver du tekster som dit netværk på LinkedIn vil elske at læse

INSPIRATIONSWEBINAR: Hvordan kan jeg skrive og publicere relevante og interessante indlæg og artikler via min personlige LinkedIn profil? Vel at mærke tekster som mit netværk på LinkedIn vil elske at læse?

Det kan du få inspiration til når tekstfatter Carsten Ørris Jeppesen og LinkedIn ekspert Leif Carlsen taler om, hvordan du kan skrive interessante, relevante og værdiskabende tekster, som du kan bruge når du poster indlæg og artikler på LinkedIn.

Carsten deler ud af indsigt, viden og erfaringer med at skrive tekster, der taler til din målgruppes interesser, problemer og muligheder. For jo mere du fokuserer på din målgruppe, desto større er chancen for, at du fanger deres interesse for lige netop dit opslag.

Leif vil fortælle dig om forskellige indholdstyper, der findes på LinkedIn således, at du kan vælge den indholdstype, der bedst understøtter dit budskab. Du får også inspiration til, hvornår det er optimalt for dig at poste dine indlæg og artikler.

Se replay video her og nu

Webinaret er afholdt og der er ikke fastsat en ny dato, men du kan se en replay video af hele webinaret nedenfor.

Se "Skriv tekster som dit LinkedIn netværk vil elske at læse" webinaret som on-demand video

Dine webinarværter

Her finder du information om LinkedIn ekspert Leif CarlsenLeif Carlsen er social selling og LinkedIn ekspert, som hjælper virksomheder og individer med at bruge LinkedIn kommercielt set. Han er en passioneret foredragsholder og dygtig formidler af social selling budskaber, uanset om det drejer sig om facilitering af kurser, workshops eller en-til-en sparring. Leif er også vært på LinkedIn Talkshowet, som er Danmarks første podcast med særlig fokus på social selling og LinkedIn. Desuden er han medstifter af Danmarks første dedikerede LinkedIn Community.

Carsten Ørris JeppesenCarsten Ørris Jeppesen er professionel tekstforfatter. Han hjælper virksomheder med at skrive salgstekster – for at bruge Carstens egne ord – som “skal være til at læse – og få din kunde til at række ud efter sit dankort”. Han tager derfor altid udgangspunkt i slutkunden, altså den, der skal købe et produkt. Dermed handler Carstens salgstekster ikke om, at “jeg skal sælge til min kunde”, men derimod at “min kunde skal få lyst til at købe af mig”.